Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suuri risti - tuntuiko missään?  (Luettu 11540 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 22.11.2005 15:12:09 »

Niin, huomasiko joku mitään suuren ristin vaikutuksia, näkyikö uutisissa tms?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.11.2005 15:18:25 »

Jep, Ranskassa mellakoitiin ja minä olen Ranskassa.

Suurristi ei osunut syntymäkartallani tarkasti mihinkään tärkeään kohtaan, mutta joulukuussa  uudelleen tarkentuva Mars-Jupiter-Saturnus-Neptunus -risti painostaa radix-Kuuta. Mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää. Perääntyvä Mars alkaa olla jo yhtymässä Kuuhuni ja mukanaan se on tuonut parisuhdeselvittelyä Oinas-miehen kanssa. Selvittelyt ovat  toistaiseksi tapahtuneet sangen kiihkeissä merkeissä.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 22.11.2005 15:26:26 »

knuppel2 KYLLÄ.. Muista en tiedä, mutta kaikki tuntuu menevän
                                        päin hornantuuttia, noin niinkuin henk. koht.
                                        tasolla.  No lohdutus kait sekin, ettei ihan uu-
                                        tisiin asti ole " päässyt ".

tickedoff  VIELÄ noustaan  uglystupid2 JOS ympäristö jaksaa ja kestää  angel  angel  angel

« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 13:13:24 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Cleo
Vieras
« Vastaus #3 : 22.11.2005 15:46:46 »

Täällä ei ollut mellakoita, mutta yksi pommiuhka kylläkin- tosin risti oli silloin menossa jo ohi. Seuraava risti osuukin sitten akseleilleni, Marsin ollessa yhtymässä Junoon 7. huoneessa.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #4 : 22.11.2005 15:58:38 »

Jaa-a. Polvi meni rikki, pari oleellista projektia tyssäsi kuin seinään, tavaroita hajosi spontaanisti. Nyt hommat on sentään menossa parempaan päin. Smiley
tallennettu
Vesimies-kuuleijona
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.11.2005 16:11:39 »

Joo.
Vaikeita asioita roppakaupalla. Embarrassed
Yksi poismeno ja yksi päättynyt ihmissuhde olivat isompia asioita. Cry
Muuten muuten vaan hankalaa.
Nyt alkaa jo elämä kantaa. Smiley
tallennettu

Se,mikä on todellista,jää jäljelle.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 22.11.2005 17:02:30 »

Minulla tuo risti kyllä tuntui aika paljon väsymyksenä. On ollut hirveästi projekteja ja energiaa ei olisi riittänyt edes TV:n katseluun. Tottakai tuo hullu touhotus johti siihen että sairastuin pahaan flunssatautiin. Sitten oli vaan pakko kuitenkin painattaa kauheella vauhdilla eteenpäin, enkä ole vieläkään parantunut... Pian tulee kuukausi täyteen pää täynnä räkää! buck2 buck2

Mutta tosiaan, nyt tällä viikolla meno on jo alkanut näyttää hieman inhimillisemmältä, ja aionki käyttää jokaisen eteentulevan vapaan hetken LEPÄÄMISEEN...

Kunpa saisi nukkua viikon putkeen!! smitten

-Aurinko, Mars ja Merkurius kaksoset
-Kuu kauris
-Nousumerkki Jousimies
-Venus Oinas
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #7 : 22.11.2005 20:33:34 »

Me kaksoset oltiin vissiin vähän niinkuin sivustaseuraajan asemassa, mutta kyllä mm. multa lähti ääni, joka tässä edelleen on pikkuhiljaa palautumassa. Jotain outoa on kyllä ollut ilmassa. Yhden tuttuni toinen vanhempi teki itsarin  ja sellasta pientä  Sad Toinen omista vanhemmistani jäi taas työttömäksi, kun firma missä oli töissä osottautui ihan huijaripaikaksi.

Ehkä tämän kaaoksen keskellä kuitenkin omat ajatukseni selvenivät, ja tulen ehkä järkyttämään joidenkin ihmisten elämää tekemilläni päätöksilläni.  knuppel2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 23.11.2005 10:43:33 »

Suur-ristin alkuaika meni hyvin, mutta sitten alkoi töissä tulla kauheasti hommia niskaan kerralla, ego kiukutteli ja siitä hyvästä sairastuin pahasti. Kroppa ei enää jaksanut, vaan oli pakko levätä. Vieläkin tässä sairastan ja patoutumat tulevat pikku hiljaa ulos mm. itkuna.

Nyt kun katsoo asiaa jälkeen päin, niin ei se niin pahaa ollutkaan. Aika kultaa muistot..  :Smiley
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #9 : 23.11.2005 11:00:42 »

tickedoff  Perkule joo.

Energiatasoni meni rutkasti miinukselle ja tappelin oikein huolella elämänkumppanini kanssa. Onneksi ollaan sielunkumppaneita, muuten olisi tapahtunut aaaiivan kamalia. Opiskelu ei ole sujunut eikä mikään muukaan.

Uutta puhtia on jo havaittavissa!  laugh
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 23.11.2005 11:29:49 »

buck2 Tällä hetkellä tuota mieltä koko p******** rististä. Kiitos sen tai jonkun muun ollaan 2 asunnon loukussa, (omahan piti mennä kuin kuumille kiville, eipäs mennyt!)  hoitovapaalaisena omat rahat ei riitä 2 isoon lainaan, miehen terveys reistaa (tai ainakin on todettu nyt tänä aikana), kaupat ei suju muullakaan tasolla, ihmeellisiä kodinkoneitten hajoamis-itsestään korjautumis-tapauksia ilmennyt täälläkin.
Semmosta pientä.  Wink
Johtuuko suurrististä tai sitten mistä hyvänsä lie, mutta tökkii, kuten täällä jo kerran aiemmin kirjoittelinkin.
Itse olen jaksellut kuitenkin suht´hyvin, tuntuu että tuolleen yleisemmällä tasolla on asiat pielessä. tosin kai tässä mielenterveys alkaa kohta hajota jos ei pian asiat rupee rullaamaa.  buck2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Miljoonakala
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 23.11.2005 12:17:56 »

Vaikutus tuntui ihmeen vähän, eli pahempaa pelkäsin, mutta suurristi ei osunut mitenkään hirveän voimallisesti oman karttani kanssa yksiin. Parisuhteessa oli muutama känkkäränkkäpäivä ja olin siitä suruissani, mutta nyt on asiat taas loksahtaneet paremmin kohdalleen. Jupiter on minulle voimakkaampi planeetta kuin Aurinko, joten uusi risti saattaakin olla kinkkisempi.

~Miljoonakala
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #12 : 23.11.2005 23:40:05 »

Kun mä nyt aloin miettiin, että mitä viime aikoina tässä on ollut. Tuli tuosta ahdistuksesta mieleen. Viime sunnuntaina mulle riitti ihmisten seura tai tuli ulkopuolinen olo. Tyhjyyden tunne purkautui lopulta itkuna. Hirvee hulabaloo oli viime viikko, ja sitten kun olisi saanut nauttia, niin ei nauttinutkaan. Fyysinen väsymys on ihan hirveää, mutta se tietysti johtuu valon vähenemisestä, ja siitä, että OIKEASTI kuuluisi hidastaa tahtia ja mennä talvilevolle! Varsinkin täällä pohjolassa kaamos on taas yllättänyt, eikä se lumikaan meinaa pysyä.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Timotheus
Vieras
« Vastaus #13 : 24.11.2005 01:56:34 »

Selventäisiköhän  sana intensiivisyys parhaiten tuon ajan fiiliksiäni...hmm joo'o, selventäisi. knuppel2
tallennettu
Pia
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 01.12.2005 10:08:07 »

Jep, jep... ihanaa on, oivalluksia pukkaa.. minulla on vain saturnus, neptunus ja mars päällä... ja on niin ihanaa... siis todella upeaa aikaa, mutta onko se todella niin, että, ne joilla se ei ole päällä... vaikutus on erilainen, eli ei edes sit pääse kasvamaan tai oppimaan, mitä tilanne opettaa. Minulla on ainakin ollut siis aivan ihania seiniä ja peilejä, joista voi vain kiittää.... Ja toivon, että joulukuu tuo taas paljon uusia juttuja, en siis malta odottaa  smitten

angel Ariel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: