Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PLUTO AC:lla  (Luettu 12023 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 23.11.2005 15:06:47 »

Miten koette kun syntymäkartalla on Pluton ja Ac:n yhtymä? Miten se siis vaikutta? Muistelin että siitä on ollut aikaisemminkin puhetta, mutten nyt enää muista. Yhdellä ystävälläni on tälläinen ja tyyppi on oikein mukava ja karismaattinen  coolsmiley Miten sen nyt kuvailisi.. kiinnostava, yllätykselinen, rohkea, erilainen yms HYVÄ TYYPPI.
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2005 15:32:55 »

Tuntemani Pluto-AC-tyyppi on tosi vahva ja hallitseva persoonallisuus. Ottaa helposti ohjat käsiinsä ja johtaa ihmisiä ympärillään luonnostaan. On myös joutunut käymään läpi kovia juttuja elämässä ja "syntymään psyykkisesti uudelleen". Karismaakin löytyy ja on jotenkin tosi vakuuttava tyypi.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #2 : 24.11.2005 10:47:21 »

Mimoosa, kuinka lähellä Ascia Pluto on? Kummassa huoneessa? MIssä merkissä?

Lähipiirissäni on näitä Plutoisia tyyppejä joilla Pluto nousuplaneettana, esim. miehelläni Pluto H1 asteentarkassa konjuktiossa AC molemmat Neitsyessä.

Kaikki nuo Plutonousuiset läheiseni ovat tosi karismaattisia, tummia (hiukset, silmät), vähän erikoisia ja äärettömän ehdottomia. Ihania smitten
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3 : 24.11.2005 12:47:51 »

Hei Maisa ja muut. Ystäväni Pluto on siis todellakin yhtymässä AC:lle ja Neitsyessä kuten miehelläsikin  Wink Upea ominaisuus kartalla se tuntuu olevan vaikkei ehkä se helpoin. Tumma tukka ja silmät tosiaankin. Myös Apachen kommentti Pluto nousuisista pitää täysin paikkaansa tässäkin tapauksessa. On ihana lahja tämmöinen erikoinen Pluto ystävä joka näkee tätä kaikkea vähän  knuppel2 tähän tyyliin. Hauskaa on tämmöisen seurassa ja vakavuuttakin sekä syvällisyyttä löytyy kyllä tarpeen tullen. Mahtava luonne jota täytyy vaan ihailla ja ihmetellä kun ei aina ota selvää...    angel
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #4 : 03.12.2005 14:46:30 »

Itellä on tällänen  pluto aspect_con askendentti.
Vaikeasti käsiteltävissä, kun lymyää selän takana huoneessa 12.
Joskus toivoisin (aika useinkin) että olisin vähän vaatimattomampi, semmonen ujon ja harmittoman oloinen. tickedoff
Mutta jos oon pitkään poissa "valokeilasta", antoisasta tekemisestä ja huomiosta menen sisältä rikki. Semmonen Uudelleen syntyminen on pakko tai muuten se on kuolemaksi....
Vielä oon säilynyt aina hengissä, että kai tämä aika valtaisat voimat antaa.
Toisaalta mitään puolittaisia ratkaisuja on mahdoton yrittää....
Nuoralla tanssija?? Embarrassed
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 03.12.2005 16:26:10 »

Mielenkiintoista, siis AC on sama kuin nousumerkki?
Entäs pluton neliö nousuun??? Pluto 8. huoneessa neitsyessä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 03.12.2005 17:55:08 »

entä pluton kolmio AChen?  angel

tuo pluto nousevana planeettana kuullostaa mielenkiintoiselta. tulisi mieleen jossain määrin levoton ihminen..  Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2005 18:18:46 »

Eräs plutonisimmista ihmisistä jonka tiedän on pluto yhtymässä AC:hen 12.huoneen puolella plus vielä ac-skorpioni ja au-skorpioni (20.11.1986, 6:44,helsinki)

Todella, todella läpitunkeva persoona ja myöskin hyvin läpipääsemätön. Skorpionin prototyyppi sanoisin.

Lisäisin vielä, että vaikka on aika hiljainen tyyppi, niin oikein säteilee ympäristöönsä sellaista maagista voimaa, ettei tulisi kyllä mieleenkään mennä häntä komentelemaan. Kyseistä tyyppiäon tosi vaikea ohittaa huomaamatta, tuntuu että vaikka hän vaan lymyäisi jossain nurkassa, niin siltä hänen energiansa hallitsee koko huonetta.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2005 18:25:12 kirjoittanut apache » tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
hah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Keltainen Galaktinen Eb


Profiili
« Vastaus #8 : 03.12.2005 21:44:22 »

Minullakin on  pluto aspect_con askendentti Leijonan merkissä.  Sisäisiä muutoksia - uudelleen syntymiä , vähän ehkä itsekeskeinen ja minulla on myös ruskeat silmät. Niin ja aika itsepäinen. Huh
tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #9 : 04.12.2005 00:06:04 »

Hei!

Itselläni  pluto on 12, huoneessa ja aika kaukana  askendentti, mutta tuntuu toimivan. Röntgenkatse puuttuu, mutta salaisuudet ei jää salaisuuksiksi eikä pintakerros ihmisessä vakuuta. Ajoittain olen hiljaisempi kuin yleensä, silloin on nahanluonnin aika. Muisti on hyvä, mutta harvoin on tullut kostettua. Jää vähän huono maku sellaisesta Tongue
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #10 : 04.12.2005 01:54:07 »

Mulla Pluto ei yhdy ASC:iin mutta kumminkin askendentilla Aurinkoon skorpparissa ja olen enemmänkin plutoninen kuin skorpionimainen - eroa on, mitä muihin skorppareihin on tullut verrattua. Hirmu kuumapäisiä kiihkoilijoita meikäläiseen verrattuna, vetävät kaikesta herneen nenäänsä ja aukovat päätään. Mikä lie intohimo tai tunteen palo, sellaista ei kyllä multa löydy.  :Smiley
tallennettu
plutonia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #11 : 04.12.2005 02:26:10 »

Hei !
Kaikilla (muutama Wink) tuntemillani Pluto aspect_con askendentti-ihmisien (tai Pluto ilman yhtymää 1. huoneessa) persoonassa on ylimääräistä magnetismia ja dynaamisuutta -hyvässä ja pahassa.
Huonona päivänä ko. henkilöt ovat jopa brutaaleja ja tylyjä, riippuu tosin henkilön kehitysasteesta ja oman käyttäytymisen tiedostamisesta. Hyvänä päivänä ovat parasta A-luokkaa. Mielenkiintoisia tyyppejä joiden kanssa ei pitkästy.
Itselläni on Pluto 10.huoneessa yhdessä auringon kanssa ja tuo energia näyttäytyykin enemmän työn ja uran tiimoilla ehdottomuutena ja peräänantamattomuutena. Tyyliin -"läpi harmaan kiven".
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #12 : 05.12.2005 15:34:38 »

Yksi kaveri on AC-Pluto Vaaka ja todella karismaattinen tyyppi, jolla on jokin itsetuhoinen missio aina meneillään. Kiero ja sysimusta huumorintaju, muuten enimmäkseen vakava ja Vaa'aksi omissa oloissaan viihtyvä. Olisinpa minäkin yhtä cool.  :Smiley
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #13 : 10.12.2005 17:33:15 »

Mun, sanoisinko parhaalla ystävällä on pluto asteen päässä vaaka Ac.ta sekä aurinko aspect_con mars härässä pluton kotona 8.h ja energiaa tällä pakkauksella piisaa uskomaton määrä. Vaaka-pluto ac tekee hänestä oikea sosietee-pommin joka tuntee käytännössä kaikki. Hiukset ovat tummat ja voimakkaat kuten silmätkin. Hän näkee välittömästi ihmisten läpi ja aistii paljon toisista... etenkin seksualisuuteen liittyviä asioita. Niin ikään 8.h venus kaksosissa tuo myös liikunnallisen puolen tähän härkään. Ikävänä puolena täytynee listata ajoittainen räsähtely, että kun hirttää kiinni niin siinä on isotkin miehet nöyrää poikaa (hän on siis noin 160cm tyttö) eikä aina askendentille kuuluvaan tyyliin itse huomaa tuhoavaa käytöstään vasta kuin liian myöhään vaikka tiedostaakin voimansa toisin kuin mulla jonka jupiter-pluto(+mars-saturnus stellium) yhtymä tekee sekstiilin ac.hen, näin ollen en aina tiedosta omaa luonnollista auktoriteettiä vaikka muut pokkuroisivatkin.

Kiinnostaisikin tavata joku näistä uusista tulokkaista jonka pluto olisi yhtymässä ac.hen ykkösenpuolella kotonaan scorppionissa... mahtavat olla intensiivisiä tapauksia knuppel2
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #14 : 10.12.2005 21:10:53 »

Minulla on  pluto aspect_con  vaaka askendentti huoneessa 12. Aiheuttaa pinnanalaista kiehuntaa, lähes hallitsematonta energiaa, intensiivisyyttä ja magnetismia niin asioiden kuin ihmistenkin suhteen. Kasihuoneessa on mars kaksosissa, aivot tulessa seksuaalisuuden, mystiikan ja tästä maailmasta pois olevien asioiden parissa. Julma kuvaa minua hyvin jos miettii tapaani pahimillaan kohdella rakastamiani ihmisiä, merkuriuksen sijainti leijonassa ei vähennä ilmaisun dramatiikkaa ainakaan. Jään harvemmin huomaamattomaksi sosiaalisesti, on eri asia tapahtuuko se positiivisessa vai negatiivisessa mielessä..se on joko tai. Pluton "mukavat" puolet ovat toistaiseksi tuntemattomammat kuin haasteelliset. Kestävyys ja periksiantamattomuus sekä salapoliisikyvyt voisivat olla niitä helppoja, jotenkin ne jäävät kuitenkin sinne 12.huoneen piiloon.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: