Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PLUTO AC:lla  (Luettu 12029 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Valo
Vieras
« Vastaus #15 : 10.12.2005 21:10:53 »

Minulla on  pluto aspect_con  vaaka askendentti huoneessa 12. Aiheuttaa pinnanalaista kiehuntaa, lähes hallitsematonta energiaa, intensiivisyyttä ja magnetismia niin asioiden kuin ihmistenkin suhteen. Kasihuoneessa on mars kaksosissa, aivot tulessa seksuaalisuuden, mystiikan ja tästä maailmasta pois olevien asioiden parissa. Julma kuvaa minua hyvin jos miettii tapaani pahimillaan kohdella rakastamiani ihmisiä, merkuriuksen sijainti leijonassa ei vähennä ilmaisun dramatiikkaa ainakaan. Jään harvemmin huomaamattomaksi sosiaalisesti, on eri asia tapahtuuko se positiivisessa vai negatiivisessa mielessä..se on joko tai. Pluton "mukavat" puolet ovat toistaiseksi tuntemattomammat kuin haasteelliset. Kestävyys ja periksiantamattomuus sekä salapoliisikyvyt voisivat olla niitä helppoja, jotenkin ne jäävät kuitenkin sinne 12.huoneen piiloon.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 10.12.2005 21:56:11 »

tyttärelläni on pluto askendentilla skorpparissa ykköshuoneessa konjuktiossa auringon ja merkiuksen kanssa ja tämä stelliumi on kolmiossa kheironiin kasihuoneessa,tulevia parantajan lahjoja luulisin.itse olen myös skorppari neljän planeetan stelliumilla 11 huoneessa,aurinko 12 ja kasihuonekin on ihan omiks tarpeiks asutettu.tytär on 16v. ja lukee meikäläisen ajatukset mennen tullen eli telepatia toimii,mitä varmaan edesauttaa tuo älyplaneetta pluton kylkiäisenä.ja kun vielä asutaan kaksistaan niin intensiivisyyttä riittää liiaksikin,kukaan ei taida uskaltaa pysyvästi näitten energioiden väliin...
tallennettu
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #17 : 11.12.2005 17:50:15 »

pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 merkurius neitsyt 12.h
 aurinko  neitsyt 11.h

Ja kyllä tuntuu! Vaikka kuinka vaakanousuisena haluaisin olla diplomaattinen&ystävällinen "kaikkien kaveri", niin asteen päässä askendentista keikkuva pluto pistää pasmat sekaisin kerta toisensa jälkeen ja merkurius neitsyessä ei säästele sanan säiläänsä.  knuppel2 Törmäyskursseja ihmissuhteissa riittää ja matkassani pysyvät vain ne, jotka minut todella haluavat tuntea ja ovat valmiita näkemään tämän kuoren alle. Lähimpään ystäväpiiriini ovatkin jollain lailla karsiutuneet vain kaltaiseni voimakkaat persoonat -"yllättäen" mm. tuplaskorpioni.  Smiley

Hallitseva olen, vaikken niin tahtoisikaan. Tummat hiukset ja tummat -kenties läpitunkevatkin- silmät, minulle ei kannata vaivautua valehtelemaan tai esittämään jotain -yleensä näen ihmisten läpi varsin helposti. Tätä hyödynnän mieluiten ihmistuntemuksessani. Minusta on ihan mukavaa, ettei toisen juurikaan tarvitse vaivautua itsestään kertomaan -vaistoan sen muutenkin.  Wink

Elämä ei todellakaan ole ollut helppoa ja kasvunpaikkoja on riittänyt ja takuulla riittää jatkossakin. Ja vaikka koenkin välillä olevani äiti teresa iivana julman vaatteissa, niin hauska saada positiivista palautetta, että meistä pluto-tyypeistä kirjoitusten perusteella, jotkut jopa tykkäävät!  smitten
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
helinä
Vieras
« Vastaus #18 : 12.12.2005 01:07:39 »

Aika jännä, että te kaikki muut Pluto AC:t sanotte, että näette helpoti, kun joku valehtelee...
Mulla tilanne ei ole niin helppo (ainakaan vielä). Oon ehkä jonkun  mielestä jopa naivi ja tyhmä.
Pluto AC:lla on mulla sekstiili jupiter ja neptunus konjuktiolle huoneessa 3, eli uskon että tästä syystä haluan ajatella kaikista vain hyvää. Lisäksi tämä Jupiter on bQ Venus MC:llä (joka siis neliössä plutoon).
Joku syy kai olla tällänen hörhökin täällä.
Tosin olen todella Säälimätön, kun jää valheesta kiinni!!!
Joku valehtelijoiden kauhu kai sittenkin.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: