Hei!
Minua on askarruttanut nyt viimeaikoina näkemät uneni.
Unessa on aina sama "teema" minkä olen tulkinnut rakkaudeksi ja rakkaan menettämiseksi.
Unissani on AINA nainen jostain vaiheesta elämääni ja unessa aina rakastumme.
Ja sitten kun rakastuminen on tapahtunut niin tämä nainen kuolee yleensä hänet tapetaan.
Olen nähnyt näitä unia nyt kuukauden ajan joka yö erilaisina variaatioina ja eri "hahmoilla".
Osaisiko joku tulkita tätä seuraava unta ja kertoa minulle että mitä tämä tarkoittaa?
Viimeyönä näin unta jossa olin vanhainkodissa joka oli asuntokompleksi ja itse olin nuori siellä ja siellä oli myös muitakin nuoria ihmisiä esim. rakastumisen kohde ja paras ystäväni.
Jossain vaiheessa unta rakastuin ja ystäväni oli onnellinen puolestani.
Sitten unta meni jonkin aikaa mitä en muista ja yht'äkkiä olin ruumishuoneella ja näin tämän rakastumisen kohteeni kuolleena ruumiinavauspöydällä?!
Unessa olin onnellinen tähän asti ja sen jälkeen muutuin toivottomaksi.
Sitten aivan unen lopuksi olimme ystäväni kanssa "pakenemassa" vanhainkodista ja meillä oli 1800-luvun vaatteet molemmilla päällä.
Kävelimme kauniin ja vihreän puutarhan läpi ja avasimme molemmat sateenvarjot.
Sitten jostain meidän taaksemme ilmestyi kaksi miestä jotka oletin olevan tämän kyseisen "vanhainkodin" johtajia.
Pidempi heistä sanoi että "minne olette matkalla täältä ei pääse koskaan pois!!" johon vastasin että "painumme vittuun täältä!" yht'äkkiä molemmat miehet hyökkäsivät kimppuumme ja uhkasivat vetää meitä turpaan.
Tätä ennen muistan että ystäväni oli jo alkamassa puolustamaan minua kun he hyökkäsivät kimppuumme.
Unen nähtyäni heräsin aivan läpimärkänä hiestä ja olin aivan paniikissa.
JOS JOKU OLISI NIIN KILTTI JA VOISI TULKITA NÄITÄ UNIANI KOSKA OLEN NYT NÄHNYT TOISTUVIA TEEMOJA UNISSANI JO KUUKAUDEN AJAN JA NÄMÄ UNET HÄIRITSEVÄT MINUA TODELLA PALJON JA HALUAISIN TIETÄÄ MITÄ NE TARKOITTAVAT!
Kiitos jo etukäteen