Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1542782 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #300 : 16.08.2012 10:14:46 »

Hei,
En yleensä muista uniani, mutta näin tässä  jokunen yö sitten unen joka jäi mieleen. Osaisiko joku kertoa mitä meinaa, vai onko jäänyt mieleen sen vuoksi että on "outo"  Cheesy.

Siis, olin unessa menny töihin ilmeisesti jonkinlaiseen huoltoasemaravintolaan, se oli pieni ja sellainen "amerikkalaisen" oloinen. Opettelin käyttää kassaa ja nainen siinä unessa neuvo sitä, naista en tarkemmin nähnyt, sellainen keski-ikäinen. SIihen tuli asiakas joka osti kondomi-paketin, jonka hinta oli vastapäisen hyllyn yläreunalla pienellä paperilapulla, josta en yrityksistä huolimatta saanut selvää. Asiakas -nuori hämmentynyt mies- maksoi sen paketin pelikorteilla! Niitä oli kolme joista kahta alimmaista en nähnyt muuta kuin että olivat ilmeisesti herttoja, päälimmäinen oli pata 17!!!! Koitin lyödä maksua kassaan siinä onnistumatta, aikani yritin ja sitten uni katkesi kellon soittoon.

Outo uni, miksi jäi mieleen?
tallennettu

Raputin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #301 : 17.08.2012 19:27:35 »

Mulla olisi täällä kirja jossa on 3300 unta selityksineen mutta en jaksa kirjoitella kaikkea tänne  :Smiley

Jos tältä foorumilta ei ole löytynyt kaipaamiasi selityksiä; lähetä minulle yv:tä niin katson löytyykö tuosta kirjasta Cheesy
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #302 : 18.08.2012 03:50:40 »

Nenna A avaimet symboloi lukkoja elämänsä henkisiin ongelmiin / käsitteillä oleviin / käsittelemättä jättämämiin traumoihin/kokemuksiin.. jotka tulee nyt käsitellä. Smiley Teet työtä koko ajan, mutta antaudu enemmän itse Elämälle! <3 <3 smitten smitten

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
||hennaa
Vieras
« Vastaus #303 : 28.08.2012 21:13:05 »

Nenna A avaimet symboloi lukkoja elämänsä henkisiin ongelmiin / käsitteillä oleviin / käsittelemättä jättämämiin traumoihin/kokemuksiin.. jotka tulee nyt käsitellä. Smiley Teet työtä koko ajan, mutta antaudu enemmän itse Elämälle! <3 <3 smitten smitten

kiitos Metsänkeiju! <3
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #304 : 16.09.2012 12:33:28 »

Voisiko joku tulkita, mitä LEHMÄ unessa tarkoittaa? Lehmä oli ruskea, aika pieni ja asui lemmikkinä kotonani Grin Se seurasi minua joka paikkaan kuin kissa ja oli todella suloinen. Terve hyvä lehmä mielestäni Grin Lisäksi näin unta mustasta lehmäkarjasta, joka märehti niityllä tyytyväisen näköisenä. Lehmät nyt kiertelevät minua unissani smitten Lehmä noin muutoin on minusta ihana lempeä eläin.

Kiitos jos joku tulkitsee smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #305 : 12.10.2012 10:10:06 »

Huh-huh... minä olen koko viikon joka yö järjestänyt jotain tapahtumaa / jotain juhlia.. mutta juhlimaan asti en ole päässyt tuosta järjstämisestä ja asioiden huolehtimisesta huolimatta... mitähän tässä nyt valmistellaan..?
tallennettu

Titanya-
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #306 : 12.10.2012 12:43:26 »

Mitä tarkoittaa unessa nähty päivämäärä?
näin reilu kuukausi sitten unta, jossa olin äitini vanhempien kanssa järvellä. Olimme lähdössä pois ja autoni luona mamma kysyi papalta että muistaako hän minun syntymäpäivääni. Pappa katsoi minua silmiin, tuumi hetken ja sanoi "kesäkuun 20." syntymäpäiväni ei ole silloin vaan talvella helmikuussa. olen yrittänyt pohtia liittyisikö uni johonkin edeltävien päivien tapahtumiin mutta ei ole mitään mikä olisi siihen viitannut. Mitä ihmettä päivämäärä tarkoittaa vai onko se vain joku sattuma? kaksi-kolme yötä unen näkemisen jälkeen pappa nukkui pois, mutta ei kai kyseessä mikään enneuni ole ollut, koska päivä oli 29.8..
tallennettu
sarvikuono
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #307 : 15.10.2012 15:40:29 »

Taannoin näin unen jossa pappani kanssa istuimme kesämökin saunanverannalla ja hän sanoi minulle että muista ottaa korikaiuttimet pois vintiltä.
sellaiset punotut päälliset omaavat radiokaiuttimet. sellaisia ei ole koskaan meillä ollut olemassa ja vinttiä tutkittuani en ole sieltä löytänyt mitään erityistä.
tallennettu
nanuli69
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #308 : 22.10.2012 19:07:47 »

Kiitos kun laitoit noita selityksiä, mutta en oikein löytänyt selitystä esim. toissaöiseen kahteen uneen. Näin unta, että minulla oli kaksoistytöt. Toisen niistä kuitenkin tapoin tappavalla pistoksella. Minulla oli suuri ruisku kädessä ja päätin vaan yhtä-äkkiä tappaa toisen lapsista.  Kaduin sitä hirveästi teon jälkeen ja rukoilin, että tämä olisi unta ja kohta heräisin. Sitten toinen uni oli sellainen, jossa minulla oli leuassa tonen suu. Paljon tosin pienempi. Kun avasin suun siellä olevat hampaat oli kuin ruosteen peitossa. Sitten kun rapsutin niiden pintaa, huomasin että ruskeat palat irtosivat helposti isoina lohkoina hampaiden pinnalta. Alla oli upet valkoiset ja tasaiset hampaat. Ajattelin vielä, että voikun minun oikeankin suun hampaat olisi yhtä valkoiset. Toinen suu tuntui luonnolliselta, ajattelin vain ,että miksi juuri minulle oli tullut sellainen. Onko kellään ideoita mitä nämä unet voisivat tarkoittaa.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #309 : 29.11.2012 13:29:08 »

Hei, näin seuraavanlaisen unen. Olin löytänyt uuden kodin ja käynyt katsomassa sen hämärässä. Seuraavan kerran menin paikalle valoisaan aikaan ja huomasinkin sitten kaikenlaista eli asunto oli ihan ränsistynyt, menin koko kodin läpi kauhistellen ja saavuin terassille, josta aukeni kaunis näkymä, liplatteleva meri ja kaunis maisema. Ihastelin sitä ja ajattelin että tämä on terassi kyllä todella hieno. Kun palasin taas ränsistyneen kodin läpi ulos, totesin, etten voi maisemasta huolimatta asua täällä. Heräsin unesta helpottuneena, että minullahan on hyvä koti. Uni jäi mieleeni koska se oli hyvin selkeä.
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #310 : 05.12.2012 05:25:46 »

Tämä oli paremminkin rajatapaus, tai niin että tidostin yrittäväni käydä nukkumaan, mutten ollut vielä unessa..minulle ojennettii kultainen mitalli/lantti jossa luki 1, ja muistan sanoneeni vielä kiitos ja sitten havahduin..mitä mahtaa tarkoittaa? en ollut kuitenkaa voittnut tietääkseni mitään kongreettista paitsi että joo Cheesy voikohon näin ajatella..olen ottanut opikseni monessa asiassa ja nyt teen jopa toiveistani katrtan tyynyn alla Smiley
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #311 : 13.12.2012 22:13:37 »

Minä (naisimmeinen) katselin itseäni peilistä ja ajoin partaani.. Ja sitä partaa oli oikeasti, ei ihan vähän, muttei musta pukiksi ois kuitenkaan ollu Smiley Muistan kuinka unessa ihmettelin asiaa.. Mitäs se vois tarkoittaa??
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Siiri 58
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #312 : 13.12.2012 23:40:05 »

Tyttäreni (19v) näki unta että hänen vasemman puoleinen kulmahammas irtosi.
Seuraavana yönä hän näki että hän nukkui unessa ja näki valkosuklaasta olevan ristin joka hajosi palasiksi.hän oli huutanu täysillä sitä kun uni oli tuntunut pelottavalta.
kolmantena yönä näki että minä(äiti) ja siskonsa tapettiin(kaikki tapettiin?oli muitakin)
neljäntenä että mamma joutuu sairaalaan....(pappa sinne sitten lopulta joutui)
Nyt ihmettelee,mistä nämä painajaiset nyt yhtäkkiä tulivat uniin ja mitä ne tarkoittaa.

Asumme kaikki eri paikka kunnilla yksinämme ja tämä tytär on asunut vajaa vuoden yksin opiskelupikkakunnalla yhen talon yläkerrassa.Viikonloppuisin ja harjoitteluajat asuu kotona.viikolla ollaan yhteydessä tietokoneen kanssa.
Olemme aika kiinteessä suhteessa toisiimme, isä lähti 10v toisen naisen mukaan ja perusti perheen.Nyt tämä tytär opiskelee lähihoitajaksi ja sen mukana ajatuksiin tullu et on huolissaan äidin terveydestä,ym.

« Viimeksi muokattu: 14.12.2012 22:09:52 kirjoittanut Siiri 58 » tallennettu
lallitopotku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #313 : 09.02.2013 14:46:40 »

Heips!
mitähän mahtaisi tarkoittaa kun näen unia vain viikonloppuisin kun voin nukkua pitkään aamulla?
ja olen nähnyt perättäisinä viikonloppuina samasta henkilöstä unta,vaikkakin vähän erilaista unta.
unen henkilö on serkkuni. hän asuu eri maassa kuin minä ja tunnemme toisemme mutta emme ole kovin läheisiä.
Hänellä on huume ongelma.
Sitten uniini -> näin viikko sitten unta että olin serkkuni kanssa laivalla, jossain bilepaikassa. paikka oli kuitenkin aika rauhallinen. nojasimme kaiteeseen molemmat ja tunnelma oli vähän jännittynyt. me olimme läheisissä väleissä ja ihan kuin halaisimme välillä toisiamme ja hyväilisimme.
Eilen näin unta taas serkustani. hän oli minun makuuhuoneessani ja katseli huonetta ja keskustelimme ruotsin ja englannin kielellä. yht äkki olimme sängyssä mutta emme tehneet mitään tuhmaa.. laitoin jalan hänen päälleen kun olimme sängyssä maaten. hän torjui minut ja otti jalan pois. mitä tämä tarkoittaa?? sitten uni jatkui , olimme jossain pellolla, minulle  tuli mieleen jotkut huumeviljely pellot sitten olimme takaisin kotona. meillä oli ruokailu ja keittiössä oli astiat valmiina pöydällä. menimme pöytään. keittiö ei ollut minun kotonani. me joimme mehua ja serkkuni lasissa oli jokin nokare. en tiedä mikä se oli, mutta luulen että jokin huume, hän laittoi sen huulen alle niinkuin nuuskan. sitten serkkuni meni aivan punaiseksi ja aivan kuin ei saisi henkeä. kysyin miten hän voi ja olisiko hänellä wc hätä? sitten uni loppui.

miksi se loppui näin? mitä tämä kaikki merkitsee? vastatkaa ihanat ihmiset! Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #314 : 10.02.2013 16:46:48 »

Hei lallitopotku,

Itsellänikin aamupäivän unet ovat värikkäimpiä ja tapahtumarikkaimpia kaikista. Luultavasti näet unia muulloinkin mutta unohdat ne (ihmisille hyvin tavallista), nuo värikkäät tapaukset sitten jäävät mieleen paremmin.  Smiley

Oisiko sinulla alitajuista huolta ja kaipuuta serkkuasi kohtaan? Addiktoitunutta ihmistä on tunnetusti vaikea tavoittaa, unessa olette lähellä mutta hän osittain torjuu sinut  Undecided
Wc:ssä ihminen puhdistautuu. Serkkusi käyttää jotain ainetta ja ei saa henkeä. Jos ei hengitä, niin kuolee pian. Kysyt onko vessahätä... eli pitäisikö hänen sinun mielestäsi äkkiä "puhdistaa" itsensä?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  

Siirry: