Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1542985 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #255 : 06.02.2011 15:30:49 »

Olisiko oman nimen sanomisesta ja listasta jotain? Näin kerran unta, jossa olin rivissä valkoharmaisiin vaatteisiin pukeutuneiden ihmisten kanssa, ja olin ihmeissäni. Eteeni tuli poika listan kanssa ja kysyi nimeäni, johon vastasin vähän ihmeissäni... Kiitos, jos joku vastaa...
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Kuun etsijä
Satunnainen astroilija
*

Kuu on opettajani. Ei koskaan petä tai loukkaa.

Profiili
« Vastaus #256 : 20.02.2011 09:19:55 »

Voisiko joku auttaa?
Olen jo pari päivää miettinyt mitä tämä, unessani tapahtunut kohtaus, mahtaa tarkoittaa:

Kävelen katua pitkin ja huomaan suuren sisäoppilaitoksen joka on jakautunut kahteen osaan. Kaksi pienempää sivuilla ja yksi suuri valkoisentalon näköinen rakennus edessäni. Kun olen mennyt yhteen niistä pienemmistä sisäoppilaitoksista, huomaan että joku suuri joukko ihmisiä tulee minua kohti. Pian huomaan että olen jossain niistä sisäoppilaitoksen huoneista, varmaan jossain makuhuoneessa, ja yksi niistä ihmisjoukonseassa olleesta tytöstä istuu minua vastapäätä ja puhuu minulle kuin tutulle, vaikka en tunnista häntä. pian hän antaa puhelinnumeronsa. Huomaan taas pian seisovani uudestaan ulkona näiden rakennusten edessä,mutta keskellä keskiyötä ja aavemainen tunnelma ympärilläni...

Aika roimasti tekstiä  Grin  ,mutta toivon että joku edes auttaisi.

Tämä rakennus nimittäin kummittelee ajatuksissani joka päivä kun menen kouluun.  Shocked

Enkä ole katsonut moneen kuukauteen kauhuelokuvia joten tietääkseni tämä ei voi johtua elokuvista...  Cry

Eikä se tunnu lakkaavan ennen kun saan selville mitä se tarkoittaa...  buck2  Cry buck2

Rakennukset ovat sinä kaikkine puolinesi. Onko sulla eri rooleja eri ihmisille,koska pelkäät ettet kelpaa niille, jos ne saa selville sun huonot puolet? Pelkäätkö kohdata pimeät puolesi rehellisesti? Sun ei tarvitse pelätä sitä, koska sulla on se tyttö opastamassa sua.
Saattaapi olla sun korkeampi minä, henkinen oppaasi, jopa enkeli.

Vastaan noihin kysymyksiin kyllä.

Kiitos tosi paljon avusta  smitten

tallennettu

Tähdet, Kuu ja Aurinko,
antavat minulle mahdollisuuden:
Toivotan teillekin turvallista ja iloista jatkoa.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #257 : 30.04.2011 12:35:16 »

Mitenköhän muuten kun olen näitä unia ottanut ylös ja niin poispäin ja olen saanut jonkinlaisen "koodikielen" (PAINOTAN omasta kokemuksesta, että yleistä unien ABC:tä ei ole, vain omia. Yhtäläisyyksiä voi olla tietenkin) väsättyä pikkuhiljaa noista ja noi ohjailee kaikki intuitiota (normiunet, enneunet, lucidit ja transsit) ja olen yrittänyt niiden ohjeita ruveta noudattamaan parhaani mukaan (köh!) ja olen vähän pintapuolisesti ruvennut selailemaan astrologian väsäämistä niin tuli mieleen että onkohan kaikki eri "henkilöt" unissa noita eri astrologisia aspekteja ja oppositioita mitkä yrittää neuvoa unennäkijää??

Joskus olen unissa osallistuva osapuoli joka saa "neuvoja", joskus olen vain "todistaja". Uniakin on niin monentasoisia. Eri tasoista koodia eri "minän" osa-alueille.

Tajuskohan kukaan?

Olen ollut niin väärinpäin kuin vain voin olla mitä karttani näyttää ja yritän tässä korjailla itseäni "karttani mukaiseksi".

Kun olen näitä unia yrittänyt noudattaa on chakrat pikkuhiljaa ruvenneet menemään balanssiin. Ylhäältä alaspäin tuntuis olevan suunta tällä hetkellä.

Olen ollut samanaikaisesti "kahtia" ruumistapoistumislähtölaukauksissa (sain jalat lattialle joita tuijotin ja tuijotin samanaikaisesti itseäni ylös lattiatasolta), että ajatelin jakaantuukohan tämä hereillä oleva kokonaisuus "moneen" eri osaan ihan normaaleissa unissa, jotka sitten painivat toistensa kanssa? Ja arkipäivänä sitten työstät noita "esteitä" (pelkoja) pois parhaasi mukaan?

Goalina näyttäisi olevan päästä yhdeksi kokonaisuudeksi... tai jotain?

« Viimeksi muokattu: 01.05.2011 00:50:06 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Rihanna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #258 : 02.05.2011 21:50:58 »

Näin viimeyönä unen jossa osasin katsoa ihmisten auroja...Tämä saattaa olla johdannaninen sunnuntaista,kun ystävättäreni sanoi olevansa jotenkin masentunut...Nimittäin näin ystävättäreni ympärillä ihan kapoisen sinisen auran...ei muita värejä ollenkaan.
Muilla ihimisillä unessani hehkui jokaisella aura kaiken sateenkaaren väreissä...unessani en osannut tulkita näitä auroja...ja siksipä tämä uni jäikin hiukan vaivaamaan mieltäni.
osaisiko kukaan selittää mitä uni tarkoitti?
tallennettu
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #259 : 05.05.2011 12:25:33 »

Mitäköhän unessa JUNA ja JUNARATA meinaavat?
« Viimeksi muokattu: 05.05.2011 12:28:33 kirjoittanut MAFIAPANDA » tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #260 : 06.05.2011 10:14:09 »

Juna on yksi tapa matkustaa tässä elämässä.. Siis kertoo kuinka "kulkee elämässä eteenpäin" - kuten muutkin kulkuneuvot.
Juna on turvallinen, nopeakin, raiteita pitkin menee.. Ehkä jopa 'ennaltamäärättyä/ohjattuakin' - mutta turvallinen tapa matkustaa. Smiley
Junarata - kulkuväylä.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #261 : 10.05.2011 15:55:52 »

Niin.. mietin kun unessani pelastelin minulle tuntematonta ihmistä junalta, jonka alle se oli jäädä.  idiot2 Junia tuli koko ajan lisää ja mun piti olla koko ajan varuillani. Ja junaratoja oli siis muutama vierekkäin ja junia tuli useasti.  Shocked
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #262 : 13.05.2011 07:33:52 »

Näin viime yönä kummallisen ja hyvin sekavan unen kertakaikkiaan. Siinä unessa minä taisin aluksi tulla kotiin ja istahtaa tuskallisen näköisenä matolle: käärin housun lahkeeni ylöspäin ja näin jaloissani kieriviä koppakuoriaisia. Sitten unessani siirryttiin vaiheeseen missä nukuin olohuoneemme sohvalla mahallaan ja heräsin, kun tunsin kuinka jalkojani kutitti ja aivan kuin jotaikin olisi ryöminyt siinä. Nousin sitten siinä unessa ylös säikähtäneenä ja äitikin oli ilmestynyt eteeni kuin kutsusta. Huomasin, että koppakuoriaiset olivat purreet minua jaloista ja käsistä, vasemman käden etusormistasi roikkui iso, lähes irronnut ja turvonnut liha. Samassa huomasin kauhistuneena kuinka sohvalla ja tyynyssäni oli koppakuoriaisten tummia munia ja taisin siinä oheellakin kauhistuneen tunteen vallassa litata yhden koppakuoriaisen ja pari niiden munaa kuoliaaksi.

Mutta se vaihtui pian siihen, että seisoin vedessä sinistä vivahteisessa valkoisessa kesämekossa ja tuuli heilutti hiuksia ja mekon helmoja. En ollut varma leikinkö siinä vedessä vai seisoinko vain, mutta minulle vesi on edustanut sairautta. Huhtikuussa näin nimittäin hyvin usein vedestä unta ja kahden sen unen näkemisen jälkeen tulin kuin tulinkin kipeäksi. Tai sitten olin tulossa muutenkin kipeäksi silloin eikä vesi ollut merkki siitä... Hmm, ainakin äiti oli sanonut minulle, että vesi edustaa sairautta unessa.

Osaisiko joku selittää nämä unen merkitykset minulle muuten? Jäi hieman vaivaamaan, kun heräsin kesken unenkin siitä ja jäi hiukan karmimaan.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #263 : 13.05.2011 09:44:12 »

Muusta en nyt osaa sanoa, mutta vesi edustaa unissa usein alitajuntaa. Esimerkiksi samea vesi voi merkitä alitajunnassa piilossa olevia asioita, veteen uppoaminen alitajunnan syövereihin uppoamista, myrskyävä vesi kuohuja alitajunnassa jne.

Unisymbolit toki voivat saada myös henkilökohtaisia merkityksiä, mutta tulee myös mieleen, että jos vesi unessasi on ennakoinut sairastumista, voisiko olla että alitajunnasta purkautuvat asiat ovat kohdallasi purkautuneet ulos fyysisen sairastumisen muodossa?
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #264 : 18.05.2011 06:11:02 »

Miten voisi tulkita kun unessa "kerrostalot katosivat muistelemalla"...?

Koska kyse ei ole omasta unesta, en voi kertoa enempää...
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #265 : 18.05.2011 06:54:34 »

Ensimmäisenä tulee mieleen;pitäisikö miettiä jotakin asiaa,"muistella"niin se häviää.
Kerrostalot,kuin elämän ja itsen kerrokset.Joku häviää,ehkä elämästä yleensä saisi hävitä jotain pois.  Jos unessa oli joku tunnelma,se voisi antaa suuntaa.
Joskus myös voi pelottaa muistaa  reaalissa kauniita tapahtumia,johon liityy raskaitakin tapahtumia mukaan; halu muistaa ,vain hyvä.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #266 : 18.05.2011 14:53:41 »

Mitenköhän muuten kun olen näitä unia ottanut ylös ja niin poispäin ja olen saanut jonkinlaisen "koodikielen" (PAINOTAN omasta kokemuksesta, että yleistä unien ABC:tä ei ole, vain omia.

Unientutkija Olavi Moilanen korosti tätä samaa yhdellä luennolla,
että unipäiväkirjaa pitämällä löytää unilleen oman koodikielen,
koska symboleilla on eri merkityksiä ihmisille,
ja nämä merkitykset ovat voineet syntyä aika varhaisessa vaiheessa.
Toistuvat symbolit voivat vielä korostaa tätä unien omaa koodikieltä.
Koodikielen avaamiseen kannattaa käyttää runsaasti sanasta syntyviä mielikuvia,
tai siitä olevia sanontoja, jotka auttavat tulkinnoissa.

Emelian unesta tuli mieleen mielen kerroksellisuus,
tiedon käsittely aivoissa,
joista muistelemalla haluaa tavallaan "yksinkertaistaa" yhteen kerrokseen saamansa tiedon.
Toisena tulkintana tulee mieleen dementia,
ettei muistakaan tallentamaansa?
tallennettu
Upsila
Satunnainen astroilija
*

don't stop believing

Profiili WWW
« Vastaus #267 : 19.05.2011 18:13:13 »

Eklektikko, saattaa mahdollisesti olla tosiaan niin, että ne ovat kohdallani purkautuneet ulos fyysisen sairastumisen muodossa. Onneksi nyt olen vahvana, että mitään pahaa ei ole iskenyt helpotuksekseni ja ihan hyvin olen voinut pienistä kivuista, päänsäryistä ja pienistä vastoinkäymisistä huolimatta (itselläni on tapana purkaa pahat unet ja esimerksiksi jos pelkään, että unen vesi aiheuttaa sairautta niin purkaus tapahtuu vessassa = istun pöntölle ja ääneen puhun unesta ja toivon, että sen tilalle tapahtuu vain hyviä asioita elämässä ja vedän pytyn - ehkäpä se on tepsinyt, heh. Smiley). Kiitos sinulle avustasi!

Tuli mieleen tuosta pienistä vastoinkäymisestäni se koppakuoriaisuni uudestaan, sillä löysin tämän kohdan, jonka AthaMaarit oli laittanut:
Lainaus
Hyönteinen
Hyönteiset unessa puhuvat pienistä vastoinkäymisiä, jotka sinun on voitettava. Elämässäsi on pieniä ongelmia tai asioita, jotka ärsyttävät sinua ja sinun ei auta muu kuin käsitellä ne. Jokin tai joku saattaa "inistä" korvaasi tai "kiusata" sinua.
Vaihtoehtoisesti hyönteisten sanotaan olevan tarkkuuden, varuillaan olemisen ja herkkyyden symboleita. Sinun on ehkä tarpeen koota ajatuksesti ja tarkastaa arvosi.
Joskus hyönteiset nähdään myös pyhien viestien sanansaattajina.
Koska nykyään minua kohtaa todella pienet vastoinkäymiset; molemmat polvi kärsivät nyt rasitusvammasta, imuri osui alkaani ja aiheutta pari punoittavaa kohtaa naarmuineen, kokeet ovat menneet hiukan huonompaan suuntaan kuin tavallisesti, olo on väsynyt usein ja lihaksetkin kipeinä, jne. Kai ne olivat sitten tulleet ilmoittamaan vastoinkäymisistä.

Nyt en ole vähän aikaan kuitenkaan nähnyt mitään unta, mutta nyt jäi mieleen kummitteleva uni, jonka näin aika kauan aikaa sitten. Unessa olin sairaalassa synnyttämässä (mutta ei ollut mitään kipua, vähän ponnistelua vain ja näin), mutta uni loppui tietenkin kesken, joten siinä se arvoitus, että jos uni olisi jatkunut, niin olisinkohan saanut tietää, että olisinkohan saanut tytön tai pojan. Cheesy Mutta no, vaikka unesta olikin kauan, se ponnahti yhtäkkiä mieleeni ja ajattelin kysyä, että mitä synnytys tarkoittikaan unessa vai tarkoittaako mitään?
« Viimeksi muokattu: 19.05.2011 18:28:07 kirjoittanut Upsila » tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #268 : 16.06.2011 03:00:48 »

hei,

selasin unisymboleita, mutta en löytänyt voita, siis vanhanajan elintarviketta nimeltä
"voi"

unessa lähetin kimpaleen voita miehelle jonka oli hiljattain tavannut. mitähän tämä merkitsee?
tallennettu
Suikkeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #269 : 05.07.2011 20:10:18 »

Törmäsin tähän viestiketjuun, kun yritin etsiä selvitystä viimeöiseen uneeni. Toivottavasti täältä löytyy selitys.

Elikkä näin unta, että sahasin jalkani poikki. Luin tuolta aiempaa selitystä jalan merkityksestä, mutta miksi sahata se poikki? Avomieheni antoi minulle vanhan, ruosteisen rautasahan, jolla aloin sahaamaan jalkaani säärestä poikki. Nuorempi tyttäreni saapui paikalle, ja piilotin jajan häneltä. Verta ei tullut missään vaiheessa, mutta silti mietin, mistä teen kiristyssiteen jalkaan, jos alkaa vuotamaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: