Eklektikko, saattaa mahdollisesti olla tosiaan niin, että ne ovat kohdallani purkautuneet ulos fyysisen sairastumisen muodossa. Onneksi nyt olen vahvana, että mitään pahaa ei ole iskenyt helpotuksekseni ja ihan hyvin olen voinut pienistä kivuista, päänsäryistä ja pienistä vastoinkäymisistä huolimatta (itselläni on tapana purkaa pahat unet ja esimerksiksi jos pelkään, että unen vesi aiheuttaa sairautta niin purkaus tapahtuu vessassa = istun pöntölle ja ääneen puhun unesta ja toivon, että sen tilalle tapahtuu vain hyviä asioita elämässä ja vedän pytyn - ehkäpä se on tepsinyt, heh.
). Kiitos sinulle avustasi!
Tuli mieleen tuosta pienistä vastoinkäymisestäni se koppakuoriaisuni uudestaan, sillä löysin tämän kohdan, jonka
AthaMaarit oli laittanut:
Hyönteinen
Hyönteiset unessa puhuvat pienistä vastoinkäymisiä, jotka sinun on voitettava. Elämässäsi on pieniä ongelmia tai asioita, jotka ärsyttävät sinua ja sinun ei auta muu kuin käsitellä ne. Jokin tai joku saattaa "inistä" korvaasi tai "kiusata" sinua.
Vaihtoehtoisesti hyönteisten sanotaan olevan tarkkuuden, varuillaan olemisen ja herkkyyden symboleita. Sinun on ehkä tarpeen koota ajatuksesti ja tarkastaa arvosi.
Joskus hyönteiset nähdään myös pyhien viestien sanansaattajina.
Koska nykyään minua kohtaa todella pienet vastoinkäymiset; molemmat polvi kärsivät nyt rasitusvammasta, imuri osui alkaani ja aiheutta pari punoittavaa kohtaa naarmuineen, kokeet ovat menneet hiukan huonompaan suuntaan kuin tavallisesti, olo on väsynyt usein ja lihaksetkin kipeinä, jne. Kai ne olivat sitten tulleet ilmoittamaan vastoinkäymisistä.
Nyt en ole vähän aikaan kuitenkaan nähnyt mitään unta, mutta nyt jäi mieleen kummitteleva uni, jonka näin aika kauan aikaa sitten. Unessa olin sairaalassa
synnyttämässä (mutta ei ollut mitään kipua, vähän ponnistelua vain ja näin), mutta uni loppui tietenkin kesken, joten siinä se arvoitus, että jos uni olisi jatkunut, niin olisinkohan saanut tietää, että olisinkohan saanut tytön tai pojan.
Mutta no, vaikka unesta olikin kauan, se ponnahti yhtäkkiä mieleeni ja ajattelin kysyä, että mitä synnytys tarkoittikaan unessa vai tarkoittaako mitään?