Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1543303 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
mayara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #270 : 27.07.2011 18:54:22 »

Näin kamalan unen viimeyönä.
Olin raskaana, enkä unessa halunnut lasta ja olin siinä vasta kolmetoista.En pystynyt tehdä aborttia.Uni oli todella ahdistava, itkin siinä kokoajan.Unessa olin kokoajan sairaalassa.
Muistan samasta unesta myös, että käveleskelin sairaalassa ja katsoin johonkin huoneeseen, jossa oli tummaihoinen nainen, jonka ihosta irtosi jotain ihmeellistä limaa, ja hän meinasi hukkua siihen limaan.Sitten onneksi heräsin.Osaako joku jotenkin tulkita? Smiley

Itse näin hiukan vastaavanlaista unta parisen viikkoa sitten. Olin raskaana, joskin ihan omanikäisenäni (24v). En tahtonut sitä, mutta aborttia ei voinut enää tehdä. Pohdiskelin olisiko minusta äidiksi ja kasvattajaksi. Todettuani ettei olisi, yhtäkkiä olikin tiedossa, että lapsi menisi synnyttyään eräälle entisen harrastuksen kautta tutulle naiselle, jonka kanssa olen ollut nykyään yhteydessä ainoastaan facebookin välityksellä. Viimeisin mitä mietiskelin unessa ennen heräämistäni oli, että pitäisikö lapselle jossain vaiheessa kertoa, että olen hänen äiti vai eikö kannata...
tallennettu
mayara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #271 : 27.07.2011 19:08:22 »

Lisäksi serkkuni näkee melko usein unia sortuvista ja/tai ränsistyneistä ns. slummitaloista. Joko niin, että on itse sisällä semmosessa tai sitten kattelee semmosta ulkoa. Joku aika sitten hän unessa muutti semmoseen taloon. Siellä asu serkun lisäks pelkkiä narkkareita, ovissa ei ollu lukkoja ja ne narkit juoksenteli serkun asunnossa myös. Siellä oli sangoissa ja lattioilla käytettyjä ruiskuja. Serkun isä oli hankkinu sen asunnon serkulle ja kehotteli pitämään kengät jalassa ettei astu piikin päälle ja saa HIViä...
Muutenkin jossain unissa nähnyt huumeruiskuja... Hmm... Mitäpä lie yrittääpi kertoa.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #272 : 11.10.2011 23:17:15 »

Tuli tässä taannoin pieni näyttö skeptikolta, että siellä ne psyykkiset kyvyt pilee pinnan alla. Taitaa olla yleistymään päin?

Olin äiteen luona yökylässä ja sanoi aamulla juuri ennen heräämistään nähneensä unta jossa olin ikkunan edessä täydessä työntouhussa poraamassa karmeja ja lastuja oli hujanhajan pitkin huoneistoa. Sanoi meikäläiselle siinä sitten, että mun pitää mennä jollekkin psykologille.

Hassu juttu on, että yksi isoimmista toiveistani on tosiaankin päästä siitä ikkunasta ulos jokunen yö/aamu. Taas näitä astraaliosaston höpinöitä. Eikä tuo skeptikko-äiti tiedä halaistua sanaa koko asiasta, mutta sieltähän se tuli palapelin palasena kiertotietä äidin suusta. Yllättelen meinaan itseni vaeltelemasta omassa kämpässäni öisin ja kummitukset v***uilee. Vielä alachakrat haltuun niin elän täsä ja nyt ja pääsen ikkunasta. En menneessä, enkä tulevassa. Kiitti äitee vinkistä!

Ja onkohan tää nyt joku yleismaailmallinen juttu taas, että aina kun näkee pirun hyvän unen, tarkoittaa se monesti, että jotain opettavaista on edessäpäin. Yleensä todella veemäisiä asioita ja painajaisten jälkeen sitten sattuu hyviä asioita. Varmaan taas siltä kantilta, että jotain opetuksia tulossa liukuhihnalta? Noh enivei voin kait huilahtaa kun näkyy olevan painajaisia taas yöelämässä itsellä.

Good is bad, and bad is good.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2011 23:29:15 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
nuhnam
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #273 : 12.10.2011 22:17:20 »

Viime öinen uneni askarruttaa minua hieman.

Unessani istuin makuuhuoneen sängyn laidalla ja huomasin, että minulla oli vasemmassa etureidessä iso, valkoinen finni, jota aloin puristamaan. Finni ei ollutkaan finni, vaan sieltä puristui pikkuhiljaa ulos valkoinen, ohut toukka, jonka lopulta nyppäisin kokonaisena ulos. Toukka lensi lattialle, lentomatkan aikana se oli kasvanut isommaksi. Sillä oli musta pää ja pullea, valkoinen keskivartalo. Jalkaani jäi pieni reikä siihen mistä toukka tuli ulos, unessa käskin vieressä olevaa miestäni katsomaan toukkaa ja samassa toukka alkoi hyppimään lattialla. Yritin tappaa sitä, mutta se hyppäsi minun päähäni ja ainoa ajatukseni oli että se menee kohta minun päästäni sisään. Unessa koin, että toukka menee heti takaisin ihon sisälle kunhan se koskee ihoon, toukan lentäessä pääni päälle sain unessa huitomis- ja huutamiskohtauksen. Ja sen jälkeen heräsin. Reaktio toukan lentämiseen itseä kohtaan oli samansuuntainen kuin jonkin muun ällön ötökän, puistatuksia ja "ota-se-pois-ota-se-pois!"-paniikkia.

Ikinä ennen en ole toukista tai vastaavanlaisista tilanteista uneksinut, joten heräsi mielenkiinto että mitä uneni yrittää minulle kertoa Smiley
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #274 : 10.11.2011 23:24:09 »

Mitä matemaattinen kaava tarkoittaa unessa, entä näkötorni?
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
DownByTheRiver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #275 : 14.11.2011 14:38:32 »

Hei!
Minua on askarruttanut nyt viimeaikoina näkemät uneni.
Unessa on aina sama "teema" minkä olen tulkinnut rakkaudeksi ja rakkaan menettämiseksi.
Unissani on AINA nainen jostain vaiheesta elämääni ja unessa aina rakastumme.
Ja sitten kun rakastuminen on tapahtunut niin tämä nainen kuolee yleensä hänet tapetaan.
Olen nähnyt näitä unia nyt kuukauden ajan joka yö erilaisina variaatioina ja eri "hahmoilla".
Osaisiko joku tulkita tätä seuraava unta ja kertoa minulle että mitä tämä tarkoittaa?
Viimeyönä näin unta jossa olin vanhainkodissa joka oli asuntokompleksi ja itse olin nuori siellä ja siellä oli myös muitakin nuoria ihmisiä esim. rakastumisen kohde ja paras ystäväni.
Jossain vaiheessa unta rakastuin ja ystäväni oli onnellinen puolestani.
Sitten unta meni jonkin aikaa mitä en muista ja yht'äkkiä olin ruumishuoneella ja näin tämän rakastumisen kohteeni kuolleena ruumiinavauspöydällä?!
Unessa olin onnellinen tähän asti ja sen jälkeen muutuin toivottomaksi.
Sitten aivan unen lopuksi olimme ystäväni kanssa "pakenemassa" vanhainkodista ja meillä oli 1800-luvun vaatteet molemmilla päällä.
Kävelimme kauniin ja vihreän puutarhan läpi ja avasimme molemmat sateenvarjot.
Sitten jostain meidän taaksemme ilmestyi kaksi miestä jotka oletin olevan tämän kyseisen "vanhainkodin" johtajia.
Pidempi heistä sanoi että "minne olette matkalla täältä ei pääse koskaan pois!!" johon vastasin että "painumme vittuun täältä!" yht'äkkiä molemmat miehet hyökkäsivät kimppuumme ja uhkasivat vetää meitä turpaan.
Tätä ennen muistan että ystäväni oli jo alkamassa puolustamaan minua kun he hyökkäsivät kimppuumme.
Unen nähtyäni heräsin aivan läpimärkänä hiestä ja olin aivan paniikissa.
JOS JOKU OLISI NIIN KILTTI JA VOISI TULKITA NÄITÄ UNIANI KOSKA OLEN NYT NÄHNYT TOISTUVIA TEEMOJA UNISSANI JO KUUKAUDEN AJAN JA NÄMÄ UNET HÄIRITSEVÄT MINUA TODELLA PALJON JA HALUAISIN TIETÄÄ MITÄ NE TARKOITTAVAT!
Kiitos jo etukäteen Smiley
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #276 : 22.11.2011 18:37:25 »

Mitäköhän mahtavat symboloida huulet? Näin viime yönä unen, jossa laitoin punaista huulipunaa. Mitään muuta ei tapahtunut, vain huulipunan levitys ja siihen loppui se uni.
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #277 : 14.01.2012 10:03:24 »

Huulet

Huulien näkeminen unessa merkitsee aistillisuutta, seksiä, rakkautta, ja romantiikka, varsinkin jos ne ovat mutristetut. Huulet ovat kommunikointi väline, jota heijastaa lausahdus "lue huuliltani". Siniset huulet tarkoittavat sairautta tai mahdollisia ongelmia verenkiertosi kanssa. Uni mustista huulista vihjaa että kieltäydy sanomasta mitään jostain tilanteesta.

Huulipuna

Huulipunan ostaminen, näkeminen tai pitäminen vihjaa että et ole täysin rehellinen jonkin asian suhteen. Uni yrittää saada sinut huomaamaan huulesi. Ehkä sinun pitää olla varovainen mitä sinä tai joku toinen sanoo. Vaihtoehtoisesti huulipuna merkitsee seksuaalisuutta ja aistillisuutta, etenkin jos sen väri on punainen.

tallennettu
sutturaxi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #278 : 18.01.2012 10:29:08 »

Näin pari päivää sitten unta, että vasemmalta puolelta yksi poskihampaani mureni suuhun ja syljin hampaan palasia ulos suusta.
Kipua ei ollut eikä verta tullut. Taisin vielä kerätä palaset lattialta ja pitää niitä kädessäni kun kävelin jotain käytävää pitkin. Useita kertoja olen samanlaista unta nähnyt, mutten vielä ole saanut selville mitähän se voisi tarkoittaa..
tallennettu
tanjatanjatanja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #279 : 16.02.2012 21:33:13 »

Voisiko joku tätä unta tulkita!

Menin ystävieni luo, joilla oli uusi kämppis, jota en tuntenut laisinkaan (kaikki tyttöjä). Myös poikaystäväni tuli mukana. Hän ja uusi kämppis alkoivat välittömästi tutustua toisiinsa ja keskustella kahdenkeskeisesti. Olimme aikaisemmin unessa miettineet poikaystäväni kanssa, että haluaisimme kokeilla threesomia. Menin tämän uuden kämppiksen sänkyyn odottamaan/nukkumaan. Sängyssä oli multaa tai hiekkaa. Sitten (tätä en muista tarkaksi) kokeilimme threesomia. Tämän jälkeen poikaystäväni ja uusi kämppis ilmoittivat, että haluavat panna uudestaan... mutta nyt kahdestaan. Suutuin silmittömästi ja hakkasin ja potkin poikaystävääni ja huusin ja itkin ja raivosin.

Petetyksi tulemisen pelkoa? Olen tosielämässäkin miettinyt, että halaisin kokeilla threesomia, mutta onko tämä nyt joku varoitus, että ei missään nimessä kannata?
tallennettu
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #280 : 17.02.2012 16:21:51 »

Mitä meinaa unessa ennustaja, selvännäkijä,noita ja tarot-kortit. Näitä esiintynyt unissani usein.  Shocked
tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #281 : 18.02.2012 21:32:40 »

Olen viime öinä nähnyt hyvin hämmentäviä unia.. en oikein ymmärrä niiden teemoja ja sekavia ovat olleet, mutta tiettyjä juttuja on noussut esiin... yhdessä unessa olin menossa töihin tehtaaseen, jossa tehtävämme olisi ollut kerätä liukuhihnalla kulkevan maa-aineksen seasta turvetta, joka oli todella harvinaista ja tarkkuutta vaativaa...

Toisessa unessa olin lähdössä jonnekkin.. reissuun tai "jatkoille", paikkaa piti vaihtaa ja taksia odotettiin, tutun naissuharin taksi sitten kaartoikin paikalle ja se oli semmoinen harmaa Anglia Wink sinne ängettiin kamujen kanssa, mut kulta jäi uupumaan... ihmettelin et missä se oikein on, kun taksi lähti liikkeelle ja yritin soittaa sille, mut eihän puhelut ikinä onnistu unissa, numeroa ei löytynyt..mutta kuinka ollakaan sitten näin sen tulevan rappukäytävästä ruskeassa jänispuvussa.. että tämmöisiä tällä kertaa.. Jos joku haluaa tulkita, niin siitä vain... Wink
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #282 : 18.02.2012 23:50:21 »

Ai niin ja tuosta jäi muuten pois se että tuossa jälkimmäisessä unessa mulle ehdoteltiin Ouluun muuttoa ja mä olin ihan et WHAAT... ja sit totesin vaan etten tunne sieltä ketään ... paitsi Lillin tietty... Smiley
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #283 : 26.02.2012 22:53:42 »

tanjatanjatanja Kyllä mulla tulee olo että varoitus, ettei kannata... se ajatus, treesome, siellä sängyssä oli multaa ja hiekkaa. Mitä ne voisivat symboloida sulle? Itelle tulee mieleen maa, maadoittuminen, kiinteä jalusta jolla olla elämässä.. ja se treesome jotenkin toisi/aiheuttaisi semmoista, esim. toiveissa jotenkin, jollain lailla? Omat mielikuvasi on paikkaansapitävimpiä. Smiley ja se tunne, mikä unesta sulle välittyy, että mitä se meinaa, onko se alitajuinen tieto tai pelko, että tulisit sitten mustasukkaiseksi/treesome ei olisikaan loppujen lopuksi hyväksi suhteellenne. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #284 : 01.05.2012 19:57:55 »

Mitähän vois meinata vesi, joka yllättää siellä täällä, tulee satunnaisesti voimakkaalla paineella sivusta ja
sitä yrittää väistellä? En ollu millään erityisellä mielialalla unessa, yritin vain väistellä niitä vesisuihkuja,
ehkä vähän nauratti, ja päästä kuivana esittelemään itselleni tärkeän ihmisen läheisilleni.

Musta tuntuu, että tässä on jokin selvä viesti mulle, mutta oon yrittäny tutkia noita vesitulkintoja ja en
kuitenkaan oo päässy vielä kiinni...
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: