Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1542935 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #285 : 01.05.2012 21:45:41 »

Suljin
Oisko vesisuihkujen väistely sitä, ettei haluais jonkun homman vesittyvän?
Väistelee "uhkia" ettei menis hukkaan tehty työ?
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #286 : 01.05.2012 22:39:51 »

Ei oo ainakaan mitään tietoisia uhkia, mitä pitäis väistellä idiot2
Paitsi jos se oli enneuni niin sitte toi sopis loistavasti, koska uhka on paraikaa päällä,
mutta ei sekään ehkä tunnu oikeimmalta kuitenkaan...
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Venku
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #287 : 02.05.2012 18:20:06 »

Seinä, Muuri
Seinä unessa kertoo rajoituksista, esteistä ja vastoinkäymisistä. Jokin estää etenemistäsi. Sinua ympäröivät ehkäpä omat vanhan tapasi ja ajatusmallisi, jotka estävät matkan teon.
Jos hyppäät muurin yli, voitat hankalat esteesi ja onnistut.
Jos hajotat seinää tai muuria, kertoo se siitä, että murskaat ongelmasi ja ylität omat rajoitteesi. Jos seinä murenee, olet noussut helposti ongelmiesi ja suojamuuriesi voittajaksi.
Jos rakennat seinää tai muuriam edustaa se huonoa ihmissuhdetta tai lapsuuden traumaa. Se kertoo myös siitä, että olet hyväksynyt omat rajoitteesi.
Jos piileskelet seinän tai muurin takana, sinua hävettävää myöntää ääneen yhteytesi johonkin tai johonkuhun.
Jos sinut heitetään tai singotaan seinän tai muurin läpi, se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että sinun on hajoitettava ympärillesi rakentamasi seuojamuurit. On aika seikkailuille ja tutkimusmatkoille.
[/quote]

Näin unta kevättalvella, että asuttiin miehen kanssa omakotitalossa ja sinne tarvittiin lisää väliseiniä, pienen tahtojen taiston jälkeen mies lupasi, että ostetaan sit ne seinät. Seinät laitettiin paikoillleen ja ei mennyt kuin hetki niin tajusin unessa, että seinät on väärässä paikassa eikä niinkuin pitäisi olla. No nyttemmin ollaan erottu.
tallennettu
olga0123
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #288 : 29.05.2012 08:37:23 »

Jostain syystä nään aika useastikkin että putoan, mutta herään aika ennen kuin osun mihinkään ja sit nään välillä sellaisia unia että minua jahdataan.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #289 : 01.06.2012 06:01:43 »

Näin jälleen pitkästä aikaa unessa tornadoja.. tällä kertaa niitä oli monta ja ne olivat kahdessa eri ryhmässä.. toiset olivat vasemmalla taivaanrannalla ja toiset oikealla.. keskellä oli aukko.. tornadoita oli 4-5 molemmissa ryhmissä ja ne etenivät kohti sitä paikkaa, jossa olin ja lähestyivät toisiaan myös.

Tälläkään kertaa en niitä pelännyt, vaan nyt otin innoissani valokuvia niistä.. maisemassa oli värikkyyttä ja taisi näkyä myös sateenkaari tai toinenkin.

Näen unia näistä tornadoista aina välillä, yleensä niitä on vain yksi, mutta tällä kertaa oli monta.. tulkintaa en ole tälle varsin epäsuomalaiselle ilmiölle unisanakirjoista löytänyt, enkä unistakaan oikein ole sitä itselle saanut selville.. Olisiko kellään ideoita?
tallennettu

Mousan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #290 : 06.06.2012 12:01:00 »

Heipä hei! Tänä yönä näin aika merkillisen unen. Siinä oli mummini ja yhden kaverini ex-tyttöystävä poimimassa omenoita ja oliiveja takapihallamme. He veivät omenamme johonkin lähteeseen ja lähtivät pois. Sitten minä kävelin huoneeseeni johon eräs pitkä ystäväni tuli ja hän halusi punaista omenaa. Annoin hänelle punaista omenaa mutta se tippui hänen sormeensa ja se sormi murtui. Sitten hän lähti itkien kotiin. Unessa olin matkalla olohuoneeseeni jossa äitini laittoi hirttököyttä. Hänellä oli hiukset korvien takana ja hän oli jotenkin merkillisen näköinen. Huusin hänelle: Mitä sä oikein teet!  Äitini oli vain hiljaa ja jatkoi hirttököyteen menesmistä. Sain juurijajuuri estettyä hänen putoamista tuolilta ja sitten heräsin.

Saisinko tähän uneen jotain vastauksia mitä nuo asiat tarkoittavat? :O
Kiitos :3
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #291 : 22.07.2012 21:24:50 »

Näen aina aika-ajoittain unia lentämisestä. Olen tavoittanut saman vapauden tunteen sukeltamalla. Vesi on vähän kun ilma.

Kannattaa muuten kirjoittaa uniaan ylös, varata vaikka erillinen unipäiväkirja ja kirjoittaa aamulla se mitä muistaa ja mitä jäi mieleen. Tekstit toimii linkkinä uniin ja jälkeenpäinluettuna ainakin omat uneni ovat ennakoineet hyvin tulevia tapahtumia, vaikken sitä sillä hetkellä ole ymmärtänytkään! Hullua miten unimaailma tietää asioita ennen ihmistä!
tallennettu
L8TE
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #292 : 04.08.2012 23:47:39 »

Minulla olisi kymysys...

Näin tuossa vähän aikaa sitte unen jossa juoksin tuntemattoman tytön kanssa,
jolla oli ruskeat pitkät hiukset, jossain, en tiedä missä.
yht äkkiä me pysähdyimme oven kohdalle ja menimme sisään.
huone oli pieni ja tyhjä ja siellä oli valkoiset seinät.
Siellä ei ollut muita kuin me kaksi.
käännyin tyttöä kohti, hän tuli lähemmäksi ja suutelimme kahdesti.
tämän jälkeen uni loppui ja minulle jäi todella mukava olo.

mahtaako tämä uni tarkoittaa jotain ja jos niin mitä?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #293 : 05.08.2012 20:11:40 »

Eikös se vasen kuvaa alitajuntaa yms. ja oikea järkeä ja tietoisuutta.  Eli pelkäätkö käyttää enemmän alitajuntaasi, henkisiä kykyjäsi ja henkimaailmaa? Autohan kuvaa sinua itseäsi ja elämänkulkuasi...
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #294 : 05.08.2012 20:33:59 »

Helmi on Kuun "kivi", ja Ravun.
Että ei mene vilunkihomma läpi, aitoja tunteita olla pittää.
tallennettu
L8TE
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #295 : 05.08.2012 21:54:18 »

Minulla olisi kymysys...

...johon ette vastanneet, re-postasin tämän, koska minua jäi todella mietityttämään kyseinen uni.

Näin tuossa vähän aikaa sitte unen jossa juoksin tuntemattoman tytön kanssa,
jolla oli ruskeat pitkät hiukset, jossain, en tiedä missä.
yht äkkiä me pysähdyimme oven kohdalle ja menimme sisään.
huone oli pieni ja tyhjä ja siellä oli valkoiset seinät.
Siellä ei ollut muita kuin me kaksi.
käännyin tyttöä kohti, hän tuli lähemmäksi ja suutelimme kahdesti.
tämän jälkeen uni loppui ja minulle jäi todella mukava olo.

mahtaako tämä uni tarkoittaa jotain ja jos niin mitä?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #296 : 05.08.2012 22:04:22 »

Juoksemisesta tulee mieleen kiire, tai asia tapahtuu nopeasti.
Pitkät hiukset, jos vielä irrallaan kuvaavat elinvoimaa, ei kahlittua seksuaalisuutta.
Valkoinen väri uutta alkua.
Toinen suudelma voi sinetöidä asian?
tallennettu
L8TE
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #297 : 06.08.2012 12:15:45 »

Kiitos Nikki,  smitten

Ja olen itsekin miettynyt että se voisi juuri tuota tarkoittaa,
mutta halusin vain varmistaa sen asiantuntijalla Grin
tallennettu
||hennaa
Vieras
« Vastaus #298 : 07.08.2012 14:34:30 »

Hei!
osaisiko joku kertoa mulle mitä mun uneni oikein tarkoittaa.?
oon nähny näitä unia jo viikon ajan ja niissä esiintyy aina vastasyntyny poikavauva, joskus niitä on kaksikin
tai näen raskaana olevan naisen.
avain on myös sellaane joka esiintyy paljon mun unissa. =D
tallennettu
scarymonster
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #299 : 07.08.2012 22:33:21 »

Hei mua alko häiritsee mun uni minkä mä oon nähny muutaman kerran ja mä en osaa tulkita sitä. Voisko joku auttaa mua tulkitsee sen?

mä muistan vain pätkiä siitä unesta, kun se oli aika sekava.

ensimmäinen muistikuva oli se ku mun isä perheineen, kummisetä ja joitain muit tuli käymää jossai ihan ihme paikassa,
me näytettii huoneet ja et missä kukakin nukkuu ja niin edes päin.

Se katkes.

seuraava muistikuva oli sitä ku mä pyysin ihmisii ottaa kahvii ja syömä kakkuu ja sillo isä ja mun kummisetä alko tekee ite
kakkuu, vaik sanoin niille et tuol on kakkuu, no ne teki sitä siinä ja sit yht äkkii isä sano välinpitämättömästi et ne menee
kattoo matsii et mä teen sirin (pikku sisko) kaa sen kakun valmiiks, et vaik ei osattas ni meijän pitää opetella.

seuraava muistikuva on se et nuorisoo on siel keittiös mis sillo kaikki asuttiin (anoppi ja mies) sit yht äkkii siihe
ikkunan taakse tuli autolla jotai porukkaa ja rupes ensin riehuu siinä, no sit yht äkkii siin oliki yhellä ase ja siin oli kans semmonen
jonka mä niinku tiesin, no sit yht äkkii se ase laukes ja osu siihe mun tunteman tyypin jalkaa ja siitä läpi auton oveen.
no tietenki ne lähtee siit karkuu ku siihe oli kuuleman mukaan poliisit tulossa.

sit se oli pätkässy iha hetkeks mut next muistikuva oli se ku me tytöt oltii lähetty ulos kattoo et mikä siel on ni sit sinne tuliki
yht äkkii robootteja poliisien sijaan ja alko haistelee autoja ja avaa niitten kattoja. ihmisistä ne ei tykänny ollenkaa, sillä jos
ykski ihminen meni niitten lähelle ni ne tappo sen.

sit seuraava kuva oli se ku olin eksyny jonnekki ja mul ei ollu puhelint mukana ja sit yht äkkii se oliki mun taskus ja mieheni soitti
siihe. sit joku muija tuli pyörällä ja kysy et näiks mä sen muijan joka ajeli sen tutun autolla ja ampu sitä toista muijaa jalkaan.

sit pätkäs aika pitkäks aikaan.

viimenen muistikuva tuosta kammottavasta unesta oli se ku sukulaiset oli lähössä ja olin saattamassa iskää ja ihanaa
kummisetääni. faija ei meinannu päästää mua irti ja sanoin sille et menee nyt et sitä odotetaan et soitan sille sit illalla.
se tietenki sano siihen et ei tarvii ettei oo aikaa, niin välinpitämättömästi et aloin itkee ja juoksin sinne mis me asuttiin sillo ja
lysähdin lattialle ja aloin itkee ja siihen mä heräsin. lattialla tyynyä rutistaen ja itkien.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  

Siirry: