Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 191206 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #195 : 06.01.2008 16:30:40 »

Kiitos vastauksesta!  Smiley
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #196 : 07.01.2008 12:18:46 »

Kiitos Annamariaa vastauksestasi!
Iloisin terveisin,angelic
tallennettu
Sleeper
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #197 : 26.01.2008 17:23:54 »

Hei Annamariia,

Mitä näkisit minulle tälle vuodelle? ...varsinkin työ- ja rakkauselämän kuviot ovat kovasti kiinnostuksen alla....

Rauhaa ja Rakkautta! angel smitten

Sleeper
tallennettu

Se, mitä me olemme, on Luojan lahja meille. Se, mitä meistä tulee, on meidän lahjamme Luojalle.
Minä olen sitä, mitä olen ja niin on hyvä.
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #198 : 30.01.2008 13:55:13 »

Hei Annamariia!

Voinko pyytää sinua katsomaan mitä vuoteen 2008 minulle sisältyy?

Suuret kiitokset jo etukäteen!

t.taustakuva
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #199 : 31.01.2008 12:12:56 »

Hei Annamariia!

Mitähän nämä alkukuukaudet tuo tullessaan? Onko ns. isoja asioita tulossa eteen? Kiitoksia sinulle!  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
sirulainen
Vieras
« Vastaus #200 : 31.01.2008 14:13:15 »

hei,
katsoisitko minulle vuotta 2008?varsinkin rakkauselämän kuviot ja mutkat kiinnostaa?

kiitos
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #201 : 31.01.2008 14:25:12 »

Kerropas näetkö sinä aikaa, jolloin elämässäni on se nk tasaveroinen suhde, kunhan näitä muita menneen elämän trippejä on koettu. Vai eikö ole tarkoitus? Ei paniikkia, tuntuu että tämä asia tapahtuu kenties AP kartan mukaisesti.- Jos aina jaksan innostua uudesta? Nyt 5:  jupiter pluto aspect_sex venus , 7:  kuunsolmu .

Onko joku opetus siinä, että joku haluaa aina hieman eriä kuin minä, ja sitä kautta saan vaihtelevaa kokemusta. Maat ja kansallisuudet vaihtelevat. Siis kun oppi siihen että yksi torjuu ja on aina menossa, niin toinen halusi koko ajan seuraa ja minä tarjosin tapahtumia jne. Onko olemassa sellaista jatkuvaa kiintymystä jonkun kanssa vai onko elämässäni pointtina aina unohtaa ihmisiä? Niin se näkyy menevän, vaikken haluaisi. Siis tästä yhdestä tulee kyllä varmaan ystävä, mutta ne muut.. no tämä on vain erilaista kuin ajattelin alun perin.
Eipä muuta, talousasiathan edistyvät kuten on suunniteltu ja henkisenä olentona - niin mitä pitikään vielä oppia?

Cheesy Cheesy

Kysyin muuten siitä elämänmuutoksestani tai koetin kysyä, muttei tullut täältä palautetta, koen että tehtävä tai eri elämäntapa maailmalla odottaa muutaman vuoden sisään.

Kiitos- smitten
« Viimeksi muokattu: 31.01.2008 14:39:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #202 : 31.01.2008 14:56:52 »

Hei Annamariia!
Tuli jotenki sellanen tunne että haluaisin että katsoisit mulle korteista, miten ihmeessä osaan tehä oikeita ratkasuja tällä hetkellä, työtä ja parisuhdetta koskien  Cry minä kiitän jo etukäteen  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #203 : 31.01.2008 16:58:20 »

Hei..katsoisitko millaista näkyy minulle tälle vuodelle ihan yleisesti..suuret kiitokset etukäteen... smitten
tallennettu
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #204 : 31.01.2008 17:16:17 »

Hei Annamariia!

tarkentaisitko vielä onko ihmissuhde uusi vai löydämekö puolisoni kanssa yhteisen ilon vielä yhdessä (tällä hetkisellä se melkein tuntuu mahdottomalta molemista osapuolista) ja oleme miettineet eroakin  Sad

niin ja näetkö minulle uutta työpaikkaa v.2008?

kiitos sinulle jo etukäteen ja mukavaa vuotta 2008  smitten
tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #205 : 01.02.2008 15:00:04 »

kiitos Annamariia Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #206 : 03.02.2008 09:25:31 »

Kiitos

olisko se niin että rakkaus ON luonteeltaan vaikeeta? Siinäkö tämän yhden herran patti? Vetoa olisi, mutta se ei enää tiedä miten päin kääntyä? Ja minäkin alan miettiä mistä on kyse..

hyvä, otetaan se sitten niin, että naamat vaihtelevat ja minä kerään kokemusta. Ilmeisesti en voi suunnitella ennalta, joko elän ne jutut tai ei.

Toden totta, yllätyksiähän minä odotan, enkä muuta maasta ennen kuin talous on kunnossa, taloudell. riippumattomuus, ettei käy kuten exällä nyt; veloissa ja tilillä todella vähän, riitaa vaimon kanssa.. jep..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #207 : 04.02.2008 11:25:00 »

Kiitoksia sinulle  smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Dimma
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #208 : 04.02.2008 15:15:50 »

Hei Annamariia, katsoisitko minulle talon myyntiä ja muuttoa? Mitäs kortit sanoo, pääsenkö vaihtamaan paikkakuntaa piankin..?
-kiitos-
smitten smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
annu74
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #209 : 04.02.2008 16:38:29 »

Heippa! Voisitko minullekin katsoa mitä kortit kertoisivat tulevaan?  Smiley Rakkausasiat ovat tapetilla ja suhde kuralla, mitä kortit sanoisivat siihen? Erkaneenko tiet vai menemmekö vaikeuksien kautta voittoon? idiot2 Tulisiko sitä onnea minullekin jo pitkän ankean kauden jälkeen?  Undecided

Kiitos jos vain ehdit!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18
  Tulostusversio  

Siirry: