Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 188245 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #45 : 14.02.2007 12:29:23 »

Kiitos, Annamariia!  smitten

Kysymysteni tarkkuus johtuu siitä, että epävarmuutta ja päämäärätöntä yrittämistä on kestänyt tavattoman pitkään, olen miettinyt nämä asiat todella moneen kertaan läpi, ns. pääni puhki, ja toki oma intuitioni on myös näyttänyt suuntaa koko ajan.
Turhautumista vain on ollut niin valtavasti ilmassa, olen odottanut omasta mielestäni aivan liian kauan jonkinlaista valoa tulevaan,  ja olen yrittänyt takuulla myös aivan liikaa laittaa asioita (ja monen muun läheiseni asioita) järjestykseen.

On todella skitsofreeninen tilanne, kun toisaalta pitäisi luottaa tulevaisuuteen, nauttia elämästä ja antaa huomisen pitää huolta itsestään - mutta toisaalta taas  pitäisi tehdä kovasti töitä ja uskoa unelmiin, hoitaa käytännön ongelmat. Valitettavasti olen myös selkeästi vastuunkantajan roolissa ja vastuullani on paljon muitakin ihmisiä kuin vain minä itse. Minun tapauksessani ongelma on, että unelmani on tosiaan niin fantastinen (kirjaimellisesti johdettuna sanasta "fantasia") että en itsekään osaa hahmottaa, mitä olen unelmillani rakentamassa ja minne siis menossa Smiley
tallennettu
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #46 : 15.02.2007 13:40:58 »

Hei Annamariia!

Mitähän ne kortit sanoo mun tilanteesta, jaksatko katsoa?

Eli, onko tämä ihastukseni pitempiaikainen kumppani, vai tuliko hän vaan  eroani vauhdittamaan?

Joko olisi aika katsoa omaa kämppää? Cheesy

Minkälainen työ sopisi minulle? Onkohan mitään sellaista työpaikkaa olemassakaan, että aamulla silmät ristissä ajattelisi "jesss, pääsee töihin!" Grin

Oikein paljon kiitoksia! smitten
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #47 : 15.02.2007 17:04:20 »

Heippa Annamariia!

Olisiko sinulla aikaa vilkaista mitä minulle on luvassa? 

P.s. pöhköä mut, näkyykö sieltä myös oliko nimetön ystävänpäiväkortti täysin merkityksetön vai kuvittelenko omiani  :Smiley

Kiitos sinulle  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #48 : 16.02.2007 13:33:53 »

Hei Annamariia, ehtisitkö katsoa mitä kortit kertovat tälle hupsulle?
Parisuhde on ollut kauan jumissa.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #49 : 16.02.2007 13:40:28 »

Hei taas!
En päässyt kouluun johon olisin halunnut, työstäkään ei ole tietoa. Olisiko siis parempi "vain" jatkaa kotiäitinä?
Hiukan masistellen, Auringonkukka
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
alpakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #50 : 16.02.2007 20:53:39 »

Kiitos kovasti Annamariia! smitten Sain kovasti pohdittavaa.

Tuosta ihastukseni ja mun suhteen pituudesta ja laadusta tuli mieleen sellainenkin vaihtoehto, että se voi kestää pidempääkin, jos ei asuta samassa osoitteessa? :Smiley Ennustajahan on sanonut, että "vakka on löytänyt kantensa", joten ei luulisi suhteen heti loppuvan. Mutta se jää nähtäväksi! Tällähetkellä olen ihan  smitten ja  Cheesy ja  Kiss ja idiot2 ja  2funny!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #51 : 16.02.2007 21:10:16 »

Eikös ne sano että suhteet kestää sen ajan kun kestää. Ei voi kuin yrittää ja jos ei onnistu, ei onnistu, siis pidempään-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #52 : 18.02.2007 18:50:52 »

Hei Annamariia, nyt jos koskaan tarvitsen hieman valaistusta ajatuksiini!  :Smiley

Pystyisitkö katsomaan, että miten tämän miun suhteen kanssa käy?  Shocked Tuleeko ero vai jatkuuko suhde? Ja mikä merkitys on tällä uudella "tuttavuudella" elämässäni? Joku ohimenevä ihminen vai pysyvästi elämääni jäävä ihminen?
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #53 : 19.02.2007 11:45:54 »

Kiitos vastauksesta Annamariia. Se on totta,että olen ollut kuin kuollut,tajusin sen nyt, tunteet on jossain piilossa tai olen onnistunut kuollettamaan nekin...
tallennettu
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #54 : 19.02.2007 18:00:13 »

Hei Annamariia !
Katsoisitko minullekin. Askarruttaa suhteeni tulevaisuus ?
Myös uusia työkuvioita tulossa, pärjäänkö tässä uudessa työssä ?
 smitten
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 21.02.2007 12:32:59 »

Hei Annamariia. Minulla olisi sinulle paljonpaljon kysymyksiä, mutta ehkä nyt valotan tilannettani hieman.

Olen lähiaikoina tajunnut hyvin vaikeita asioita tulevaisuudestani, johon liittyy mm. oma vakava sairastumiseni. Tämän lisäksi olen nyt tajunnut asioita perheestämme, erityisesti isästäni ja olen tajunnut hänen olevan jotain muuta kuin olen aiemmin ehkä kuvitellut. Jotenkin pelkään tulevaisuutta kauheasti. Pelkään sitä mitä minulle tapahtuu, pelkään etten selviä tästä kaikesta (henkisesti ja ihan oikeasti fyysisestikin). Näen jatkuvasti painajaisia näistä asioista, olen aivan pihalla itseni kanssa. Olen myös aika yksinäinen, olen elänyt pitkään sinkkuna ja jotenkin toivoisin rakkautta elämääni, vaikka sellainen olo onkin, etten sitä pitkään aikaan tule saamaan. Pelkään, että jään näiden ongelmieni kanssa yksin, vaikka tavallaan tiedänkin että kai niitä ihmisiä ympärillä sitten on, vaikka en nyt tiedostakaan niin hyvin.

Mutta ehkä haluaisin sinulta sitten vain jotain hieman valotusta tulevaisuuteni suhteen - ei kai/onko kaikki niin kauheaa kuin kuvittelen? Olen etsimässä kesätyöpaikkaa, olisin kiinnostunut saanko mitään tai tuleeko jotain onnea tai rakkautta elämääni.  Lisäksi jotenkin haluaisin tietää, mitä minun tulisi tehdä veljeni suhteen, hänellä on vaikeaa ja isäni on häntä laittamassa johonkin sellaiseen, mistä pelkään ettei veljeni selviä...Kuten sanoin, minulla on paljon kysymyksiä, jos saan edes yhteen hieman valaistusta, niin olisin hyvin kiitollinen....

Kaikki neuvot ja avut ovat tervetulleita. Kiitos sinulle etukäteen ja anteeksi jos vaivaan.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 12:34:57 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Minähän se siinä...


Profiili
« Vastaus #56 : 22.02.2007 08:41:51 »

Kiitos Annamariia ! smitten
Tuli jotenkin hyvä olo.
On tosiaankin ollut kärsivällisyys koetuksella.
Ei muuta kuin uusin ja puhtain purjein eteenpäin.
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #57 : 22.02.2007 09:40:44 »

Hei idiot2
elämänmuutoksia monenmoisia, kaipaisin jäsennystä kaaokseen.
Matka? Uusi työprojekti? Löytyykö uusi haaste myös miehelleni ja miten voisin häntä auttaa? Mistä muualta voisi löytyä apu? Olisiko mahdollista vaihtaa asuinpaikkaa jo nyt keväällä/kesällä?

Kiitän jo etukäteen  Cool
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #58 : 22.02.2007 10:47:32 »

Annamariia, minulla on ollut lapsesta asti eräs haave, joka on alkanut kummittelemaan mielessäni paljon viime aikoina. Mitä korttisi sanovat, uskaltaisinko koettaa toteuttaa unelmani vai onko se parasta jättää vain haaveeksi? Sain tämän haaveeni myötä valonpilkahduksen synkkiin mietteisiini...
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #59 : 22.02.2007 11:00:47 »

Kiitos Annamariia! Ehkäpä sitten koitan toteuttaa unelmani, luovuutta ja hulluutta siinä kyllä tarvitaankin.Kiitos vielä kerran smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: