Kiitos kovasti! Ihana tapa tulkita sinulla, todella.
Edellinen työpaikka oli vaikea, koska roolini oli monessakin suhteessa liian ristiriitainen. Koin, että jouduin tahtomattani tähän muiden vallasta käsin ja liian kilttinä alistuinkin kaikkeen. En löytänyt omaa paikkaani ja jotenkin tapa tehdä töitä oli aina peräisin muiden odotuksista. Nyt uusi työ on alkanut ja muutama päivä on takana. Olen tiedostanut entisessä tapahtuneita mokiani, ja yritän olla toistamatta. Hyvällä fiiliksellä uuteen työhön siirryin. Koen vapautuneeni ja tiedostan, että tässä on mahdollisuus tehdä asioita toisin. Kuten myös kasvaa ihmisenä. Ilmapiiri on uudessa ainakin näin alkuun katsoen huomattavasti parempi kuin vanhassa!
Mitä tämä "päättäväisen miekkojen ritarin kortti" tarkoittaa? Olen kyllä miettinyt vakavasti onko nykyinen kumppanini seuraavan lapseni isä enää. Tässä ajatustaistossa olen kääntymässä siihen suuntaan, että jos asiat näin jatkuvat voisin mieleni kääntää. Näetkö ratkaisua tälle? Viimeisen vuoden aikana olen joutunut miettimään kovasti kaikkea ja elämäni on ollut monessa kohtaa muutoksessa.
Enkeleitä elämääsi! Tuntuu, että olet löytänyt hienosti oman tapasi tulkintaan ja teet sen sydämellä ja taidolla!