Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 191521 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
SatuT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #120 : 23.04.2007 22:50:48 »

voit vastata yv:nä jos sinulla on kiirettä elämässä. Ostettiin miehen kanssa talo tässä vähän aikaa sitten. Oliko ostos vikatikki? Löytyykö talosta paljonkin vikoja vai onko ne viat jo tiedossamme? Entäs minun ja miehen rakkaus? Lujittaako tämä ostos meitä vai eroittaako se meidät?
Kiitos vastauksestasi.
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #121 : 26.04.2007 18:41:26 »

Iso kiitos taas vastauksesta!!!
Eteenpäin tarvotaan...  smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #122 : 26.04.2007 19:50:39 »

Hei,

Ehtisitkö katsoa minullekin? Parisuhteen saralla hieman hankaluuksia, mitä kortit sanoisivat tilanteesta? Voit vastata YV:nä.  Smiley

Kiitos!  smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #123 : 28.04.2007 09:03:24 »

"Olen viime päivinä lukenut ties monettako kertaa Mestari Hilarionin kirjoja "The Nature of Reality" ja "Other Kingdoms", joissa molemmissa puhutaan toisessa ulottuvuudessa elävien olentojen vaikutuksesta tarot-kortteihin.

Mikään kortti ei kuulemma nouse sattumalta pakasta, vaan enkeliolennot varmistavat, että asiakas jolle tulkintaa parhaillaan tehdään saa juuri ne "oikeat" kortit kussakin elämäntilanteessaan.

Hilarionin mukaan korkeamman tason olennot antoivat tarot-pakan ihmiskunnalle jo tuhansia vuosia sitten. Tämän lahjan mukana seurasi lupaus: lahjan antaneet olennot ja ne jotka tulisivat heitä seuraamaan takasivat, että kortit "toimivat" henkisinä opastajina ja tulevaisuuden suuntaviivojen valaisijoina maaplaneetan koko jäljellä olevan syklin ajan.

Siten onnistuneen tarot-istunnon takana ovat erityiset enkelienergiat, jotka minä tahansa ajankohtana kykenevät näkemään tulevaisuuden tapahtumissa kaikkein todennäköisimmät suuntaviivat. Heillä on kyky myös manipuloida kortteja haluamallaan tavalla, jotta tulkitsijalle välittyy korttien symbolikielellä juuri se informaatio, jonka on tarkoituskin välittyä.

Kirjassa "Other Kingdoms" (jota muuten suosittelen lämpimästi kaikille, joita kiinnostaa fyysisen näkömme ulkopuolisilta alueilta löytyvät rikkaat maailmat) Hilarionin kanavoija, kanadalainen liikemies Maurice B. Cooke ja hänen selvänäköinen vaimonsa Christine haastattelevat erästä tarot-enkeliä. Seuraavassa jonkinlainen kooste tästä kieltämättä epätavallisesta haastattelusta.

Tarot-enkeleitä on yhteensä n. 500, ja he kaikki ovat uhrautuneet palvelemaan ihmiskuntaa ja samalla myös sovittamaan omaa karmaansa, joka syntyi kyseisen enkeliryhmän "lankeemuksessa" ja kääntyessä pois Luojan lakien noudattamisesta. Rikkeet eivät kuitenkaan kuuluneet kaikkein pahimpiin, ja nämä enkelit saivat mahdollisuuden sovittaa tekonsa ottamalla hoitaakseen tietyn erikoispalvelun ihmiskuntaa kohtaan, palvelun joka kohottaisi jollain tavoin ihmisiä ja auttaisi puolestaan enkeleitä kompensoimaan oman erehdyksensä.

Tarot-enkelit eivät saa - toisin kuin esimerkiksi suojelusenkelimme - esiintyä lainkaan siivekkäässä muodossa, mikä on merkki tästä aiemmasta "lankeemuksesta". He ovat "Other Kingdoms" -kirjan mukaan myös jonkin verran muita enkeleitä lyhyempiä.

Tarot-enkelit saavat signaalin heti, kun tarot-pakkaa liikutellaan. Heidän kykynsä manipuloida kortteja perustuu siihen, että he itse operoivat korkeammalta tasolta, neljännestä ulottuvuudesta, käsin ja kykenevät sieltä vaikuttamaan valintoihin tavalla, jota ihminen ei pysty huomaamaan.

Tarot-enkelit konsultoivat sessioissa kunkin asiakkaan henkistä opasta. Tähän perustuu myös se, että he eivät voi aina antaa tiettyä informaatiota. Enkelit eivät koskaan anna tahallaan väärää vastausta; korkeintaan he voivat jättää pakan manipuloimatta ja olla inspiroimatta tulkitsijaa.

Paras tapa kehittää tulkitsijankykyjä tarot-korttien parissa on oman intuition kehittäminen, EI erilaisten kirjojen antamien tulkintamallien orjallinen noudattaminen. Tämä sama pätee tietysti myös esimerkiksi astrologiaan, kirologiaan ja muihin vastaaviin tulkintatraditioihin. Tarot-enkelit haluavat mielellään käyttää kunkin tulkitsijan mielen rikasta symbolivarastoa ja kokevat erilaisten tekstikirjojen kapeat, kaavamaiset määritelmät hyvin rajoittavina.

Ylivoimaisesti paras tapa käyttää kortteja on ongelmien taustojen tutkiminen ja korkeammilta tasoilta saapuvan yleisen ohjauksen etsiminen. Pelkästään tulevaisuuteen kohdistuva uteliaisuuden tyydyttäminen ruokkii usein vain sensaatiohakuisuutta ja jännityksentäyteistä uteliaisuutta. Tarkan ja täsmällisen tiedon saaminen tulevasta on lisäksi hyvin vaikeaa, koska tulevaisuus on aina jatkuvassa muutosvirrassa - me vaikutamme siihen kaiken aikaa omilla ajatuksillamme, päätöksillämme ja teoillamme.

Useimmat tarot-tulkitsijat parantavat tuloksiaan lukemalla pienen rukouksen ennen tulkintaa ja pyytämällä, että olisivat avoinna korteista vastaavien tarot-enkeleiden vaikutuksille. Paras tapa säilyttää tarot-pakka on pitää se aina samassa paikassa ja niin, että Suuri Arkana ja Pieni Arkana erotellaan toisistaan säilytyksen ajaksi."

Erkki Lehtiranta
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #124 : 28.04.2007 20:55:35 »

Mitä eroa Annamariia sinusta on tarot tai muilla korteilla? Näkyykö todella tulevaa, jos ei ole muuten selvänäkemisestä kyse? Johtuuko korttien "tieto" ylempien olentojen kaikkitietävyydestä, esim ne tietävät enemmän kuin minä, asioista jotka koskevat minua?  Cool

"Tarot-enkelit konsultoivat sessioissa kunkin asiakkaan henkistä opasta. "

Joku jossain tietää siis enemmän kuin minä siitä, mitä tulee koettavakseni.  Ja yhtaikaa sanotaan, ettei ole tietoa koska vaikka rukoillaan, jokin "muu" vaikuttaa tulevaan, esim tekomme, tai ajatuksemme (entäs jos ne ovat linjassa rukouksen kanssa). Cool Olen huomannut viime aikoina että jotkut tuntevat ja kokevat asioiden tapahtuvan tosiaan eri aikaan kuin itse, sitten taas joidenkin intuitio nappaa siitä mitä minä koen.

Tulin juuri Lintsiltä ja ihmettelin sielläkin, miten näitä tuttuja sieluja on niin vähän-- ovatko ihan jossain muualla?  Cool Olen vähän kuin irrotettu.. joistakin tärkeistä. Sitten tuli se ajatus että ainakin tulen tutustuneeksi todella moniin ennen kuin kolahtaa, mutta se alkaa jo puuduttaa. Nuorten sielujen maa?   
« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 21:02:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #125 : 08.05.2007 18:38:16 »

Hei Annamariia! Mitähän ne tarokortit minulle kertoisivat? Kiitos jo etukäteen smitten
tallennettu

Minä Olen
keijunkaveri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #126 : 09.05.2007 13:45:10 »

KIITOS! Osui ja upposi! Rakkaudentäyteistä kevättä sinulle smitten
tallennettu

Minä Olen
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #127 : 09.05.2007 15:37:27 »

nostaisitko minullekkin kortin ajatellen alkavia historian opintojani varten?

itse nostamalla en taitaisi nähdä metsää puilta...

kiitosta vaan jo etukäteen  smitten smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #128 : 09.05.2007 18:58:48 »

Ok..  Cheesy

"Ehkä kokonaan ei kuulu kuuluakaan, onko näin tarkoitus jokainen vain kasvaa ihan omaksi itteksemme ja samalla huomata arvostaa jokaisen erilaisuutta, ainutlaatuisuutta."

*Tarkoitin, maa ei ehkä ole oikea..
« Viimeksi muokattu: 09.05.2007 19:10:16 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #129 : 09.05.2007 19:08:00 »

maaliskuu 2008 minulla..

XV - Le Diable

Pour le tirage du tarot    
Pour un tirage de tarot

POSITIF : SEDUCTION, PASSION, SEXUALITE, MAGNETISME, MATERIALISME impressionnant réservoir d'énergie Shocked)

NEGATIF : PERVERSION, TURPITUDE, SEXUALITE PREJUDICIABLE, VICE, PERSONNE AMORALE EXCES - FATALITE

POUR LES DOMAINES DE LA VIE A DEUX : de couple, professionnelle, amicale, financière :
La personne à laquelle vous pensez possède un grand magnétisme, et une grande force de séduction allant jusqu'à la fascination. C'est une personne sans scrupules qui affectionne les intrigues, dans un but sexuel ou matériel. Elle est très attirée par tout ce qui touche à l'occulte et à la magie (pas toujours blanche), et le cas échéant n'hésite pas à s'en servir. Actuellement, cette personne est un danger, elle se complaît dans l'agitation et le désordre, et compte bien vous contaminer. Son influence sur vous est négative, et si elle peut vous paraître tentante et positive, n'oubliez pas que cette personne est intéressée. Méfiez vous des apparences, ne succombez pas à la beauté du Diable!
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #130 : 10.05.2007 12:20:58 »

kiitos vielä kerran annamaaria vastauksestasi  smitten
tallennettu

Heidi-83
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #131 : 10.05.2007 13:04:52 »

Tervehdys Annamariia

Olen aika uusi täällä ja ajattelin että ehtisitkö katsomaan tarot korteistasi mitä elämä tuo minulle tulessaan raha,parisuhde,lapset,työ?
Kiitos jo etukäteen

t:Heidi
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #132 : 10.05.2007 14:01:12 »

Nostaisitko kortin minullekin tähän pysähtyneeseen vaiheeseen? Kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #133 : 14.05.2007 12:42:48 »

Heippa, ehtisitkös katsastaa minullekin!  Smiley
Jännittää vähän huomisiltainen kokoontuminen, kuinka sujuu vai ammottaako paikka tyhjyyttään?  Huh
kiitos!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Nippus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #134 : 14.05.2007 19:31:38 »

Heissan,
Mitähän kortit sanovat nykyisestä hyvin epätietoisesta tilanteestani?

Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  

Siirry: