Abyatur
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #180 : 15.12.2007 20:28:02 » |
|
Kiitos Annamariia, toden totta, olen hyväksynyt tilanteeni. Vielä en näe selvästi tietä eteenpäin ja epäilen, että levähdys on tällä hetkellä paikallaan. Nautin siitä, että tämä ihminen on elämässäni siinä roolissa kuin hän nyt on. paljon valoa ja iloa, Abyatur
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pohjoisen tuulonen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #181 : 23.12.2007 15:52:59 » |
|
Hei!! Voisitko nostaa minulle, rakkauselämäni kiinnostaisi, onko se "oikea" tulossa tielleni piakkoin, olen odottanut jo niiiiiin kauan... Entäpä henkinen polkuni, miten parhaiten voisin palvella muita, toimia valona vaikeissa paikoissa? Kiitos jo etukäteen ja oikein ihanaa joulunaikaa!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SilverMoon
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #182 : 29.12.2007 14:41:48 » |
|
Kysyisin ensi vuodesta noin yleensä. Työ- talous- ja ihmissuhdenäkymiä. Mitähän mahtaa näkyä? Valitsin aivan sattumalta saman kuvan kuin PohjoisenTuulonen. Hyvä maku molemmilla, sanoisin
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.12.2007 20:43:30 kirjoittanut SilverMoon »
|
tallennettu
|
|
|
|
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #183 : 01.01.2008 13:29:12 » |
|
Hei Annamariia! Uusi vuosi uudet tuulet...voisitko katsoa minulle miten lähtee uusi vuosi etenemään rakkauden suhteen? Entä henkinen elämä mitä siinä näkyy? Työasiatkin kiinnostaa onko tulossa selkeitä muutoksia työssä? Kiitos ja ihanaa uutta vuotta 2008! Tähtisiipi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #184 : 02.01.2008 14:15:01 » |
|
Hei Annamariia
Jos kerkeät ja viitsit, pyytäisin apuasi. Kyseessä on terveyteni ja sitä kautta mielenterveyteni. Ongelmia on kilpirauhasessa ja ilmeisestikin myös munuaisissa..Mitä minulle yritetään kertoa? Olenko mennyt metsään pahastikin? Kesästä lähtien olen tehnyt töitä anteeksiannon kanssa ja suuria kiviä tiputellut pois matkalla. Hetken aikaa olin seesteinen ja tyyni. Tunsin käsittämättömän suurta rakkautta kaikkea kohtaan, mutta nyt tuntuu kuin kaikki tippuisi pois käsistä. Ja pelottaa todella paljon. En silti haluisi pelätä-sillä jostain syystähän nämä vaikeudet on annettu.. Pystytkö auttamaan? Eppana
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #185 : 02.01.2008 14:24:23 » |
|
Onpas nyt mahdoton päivä, tämäkin viestinikin katosi ensin bittiavaruuteen joten kiusallanikin yritän uudelleen. Olisin kysellyt miksi kaikki on niin takkuamista, tuntuu että altavastaan asioista joille en voi mitään ja pelkkää marmatusta sataa joka puolelta. Koska helpottaa? ??
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
|
rubiinitar
|
|
« Vastaus #187 : 02.01.2008 14:54:17 » |
|
Hei, annamariia Mitä näkisit minulle tälle uudelle vuodelle? Asunto, työ ja rakastetun murheet ovat päällimmäisenä mielessä.Kiitos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Amber
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #188 : 02.01.2008 15:15:12 » |
|
Hei annamariia!
Minuakin kiinnostaisi millainen tuleva vuosi on. Jotain muutosta kai kaipaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #189 : 02.01.2008 17:19:41 » |
|
Hei Annamariia! Kiitos tosi paljon. Todellakin mankelista olen mennyt ja nyt vähän rauhallisempaa. Tosin muutoksia on näköpiirissä edelleen, joten täytyy siis pitää siitä jaksamisesta huolta. Kaikkea hyvää sinunkin uuteen vuoteesi! Toivoopi Tähtisiipi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
angelic
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #190 : 03.01.2008 11:55:46 » |
|
Hei, uusi vuosi vaihtui hyvin ja toivon nyt tästä vuodesta kohdallani erilaista ja parempaa kuin mennyt vuosi. Miltä näyttävät työ ja rakkaus kohdallani nyt. Rakkaudessa mieltäni kaivertaa nykyisen mieheni menneisyys josta hän ei minun mielestä tahdo luovuttaa. Lämmöllä, Angelic
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rubiinitar
|
|
« Vastaus #191 : 04.01.2008 16:24:47 » |
|
Kiitokset, Annamariia Hyvin valaisevaa, omaa intuitiota tukevaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #192 : 04.01.2008 23:04:56 » |
|
Onpas nyt mahdoton päivä, tämäkin viestinikin katosi ensin bittiavaruuteen joten kiusallanikin yritän uudelleen. Olisin kysellyt miksi kaikki on niin takkuamista, tuntuu että altavastaan asioista joille en voi mitään ja pelkkää marmatusta sataa joka puolelta. Koska helpottaa? ?? Rohana, Kummallisen positiiviset kortit sait kuitenkin ja niiden mukana tunteen, että haloo, katso harson taakse. Takanasi voi olla kaikenlaisia vääriä uskomuksia tai negatiivisia ajatuksia (rahasta ja tai muita käytännön asioista), mutta se on vain estämässä sinun omaa sisimpääsi nousemasta sieltä. Sillä elämä saattaa yllättää iloisesti, mukavilla tapahtumilla, ihmissuhteilla, onnenkantamoisilla... Älä estä hyvien tapahtumien havaitsemista. Jos joskus ei vain kulje, tee silloin vain vähäiset liikehdinnät. Vuoksi ja luode vaihtelevat. Mutta palkintoja elämä tarjonnee sinulle kuitenkin vähitellen. Annamariia Kiitos, nyt huomasin vastauksesi. Niin kai se on, olen itsekin "muinoin" huomannut että jos on itse kovin kypsä ja nega, niin se huomataan ja kenties väärinymmärretään ylpeydeksi tai epäystävällisyydeksi ja kaksin kerroin sinulle palautetaan... Välillä on vaan vaikeaa olla positiivonen kun on ikäviä asioita ympärillä, tuntuu ettei ole itsell oikeus olla tyytyväinen tai onnellinen laisinkaan. Todennäköisesti peilaan tässä muita, tai pelkään tulevaa. Kiva että ihan positiivista kuitenkin näytti.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #193 : 05.01.2008 12:49:23 » |
|
Kiitos vastauksestasi Annamariia Sain taas paljon ajattelemisen aihetta
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #194 : 05.01.2008 13:03:02 » |
|
Hei Annamariia,
mitä näkisit minulle tälle alkaneelle vuodelle, ihmissuhteista suuremmassa skaalassa?
Lämmin kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|