Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outo uni.. Tulkinta apua  (Luettu 3673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 07.01.2007 02:06:16 »

Olin jollain mökillä leirillä, jota veti sellainen keski-ikäinen mies. Leirillä oli mukana hänen äitinsäkin, jolla oli tapana pölliä ulkohuusista vessapaperia. Se raivostutti muita leiriläisiä ja muut leiriläiset tämän tästä kävivät leirin vetäjälle sanomassa, että
- Eikö se ollut puhe, että ne jotka aiheuttavat leirillä ongelmia, niin ne tapetaan ja sinun äitisi on taas pöllinyt kaikki vessapaperit.
Leirillä asuimme kahden hengen huoneissa ja minä jaoin huoneeni kaverini yksivuotiaan tyttären kanssa, jonka kanssa sitten vietinkin suurimman osan ajasta. En pahemmin osallistunut muiden tekemisiin, eikä minua kiinnostanut pöllityt vessapaperit.
Kerran sitten pääsi tämä kaverin tytär karkaamaan minulta ja löysin hänet leirin vetäjän ja tämän äidin huoneesta. Leirin vetäjä nukkui alasti ammeessa, ja tytär oli aukaissut hanat ja leirin vetäjä kiemurteli suihkun alla. Kaappasin tyttären mukaani ja pyrin pois leiriltä, koska tiesin, että kaikki jotka aiheuttavat hankaluuksia tapetaan.
Ilmeisesti leiri oli jossain saaressa, koska juoksin rantaa kohti ja pyrin veneille. Leirin vetäjä seurasi meitä ja hänellä oli kontti mukanaan ja vaikka kontti oli tyhjä, niin tiesin, että hänen äitinsäkin ruumis oli siellä. Minä kaaduin ja kaverini tytär pääsi juoksemaan jonnekin ilmeisesti, koska hän katosi. Minä en pääse enää ylös ja näen vain kun tumma leirin vetäjän hahmo lähestyy minua.

Unessa oli koko ajan yö. Taivas oli tumman sininen ja maa ihan musta. Ainoa valoisa hahmo oli kaverini pieni tyttö.

En tiedä mitä sitten olisi tapahntunut, koska heräsin siihen. että sain tekstiviestin.
Tuleeko kenelläkään mitään tästä unesta mieleen. Itse olen ihan  uglystupid2...
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
tiistailapsi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2007 10:32:16 »

Eräs varovainen tulkinta, uni voi tarkoittaa, että haluat tulla vanhemmaksi, saada oman lapsen, tai sitten olet unohtanut pitää itsestäsi huolta. Tai jokin suuri ongelma ei vain ole selvinnyt ja se vaatii voimavarojasi.
Leiri: kertoo yksinäisyydestä, mutta myös kyvystä ottaa osaa
erilaisiin elämänkohtaloihin.
Tuntematon mies:naisen unessa animushahmo, sielun miespuolinen täydentäjä tai miehen unessa edustaa unennäkijää itseään
Tuntematon ihminen, joka varastaa: pelkäätkö että sinulta anastetaan tai viedään jotain mikä kuuluu vain sinulle? Vai oletko huolestunut perheenjäsentesi terveydestä?
Lapsi: tavallisesti unen lapsi on meissä itsessämme piilevä lapsi, joka vaatii huolenpitoa.Lapsi on mahdollisuuden, suunnitelman ja toiveen symboli.
Karata: usein "karataan" vaikeasta tilanteesta. Pelkää olevansa kykenemätön ratkomaan ongelmia.
Saari: eristäytyneisyyden ja yksinäisyyden vertauskuva.Saari on kiinteä tietoinen maaperä jota ympäröi, tajuttoman meri, josta voi kohota erilaisia hahmoja. Uni saattaa viitata syntymättömään lapseen.
Ruumis: edustaa unessa merkityksensä menettäneitä asioita, asenteita ja suhteita.
Paeta: sielullinen ahdistus,stressi.Unennäkijä on tietoinen nykyisen elämäntilanteen vaikeuksista ja haluaa muuttua.Hän voi paeta mielikuviaan tai tilannetta, jonka mielikuvat ovat luoneet.
Hahmo: uni hahmottaa, luo kuvia, joiden avulla voit selvittää ongelman.

Yö: Pimeys voi olla valon vastakohtana uudistavaa,välttämätöntä. Tunnelma yössä on tärkein. Jos siinä on ahdistusta , kertoo se itsessä tuntemattomien puolien ja yllykkeiden pelosta. Yleensä uni viittaa tuntemattomien asioiden pelkoon, sillä ihminen pelkkää kaikkea mitä ei tunne.
Musta: surumielisyyttä ja masentuneisuutta. Musta on naisellinen ja arkkityyppinä kuva äitiä.Kaikki pimeät salaisuudet ja hämärät ajatukset symboloituvat mustaan.
Maa: Uni maasta symboloi äidin olemusta "äitimaata" ja tässä mielessä kertoo äidin parhaimmista, lämpimimmistä, turvallisimmista puolista.
Valoisa asia tai kohde: Kiinnitä huomiosi tähän tyttöön. Tai itseesi.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: