Loveangel
Satunnainen astroilija
|
|
« : 07.01.2007 13:02:03 » |
|
Milloin olette syntyneet ja mikä horoskoopissa olette . Itse olen . Nousumerkkina olen Itse olisin halunnut olla vesimerkkinä .Mutta en haluaisi olla . Kertokaa ihmeessä
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.12.2007 22:58:25 kirjoittanut Loveangel »
|
tallennettu
|
Nousu-Kauris Aurinko-Oinas Kuu-Neitsyt Venus-Härkä Mars-Kaksoset Merkurius-Oinas
|
|
|
Tony
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 07.01.2007 13:38:39 » |
|
Hei Minä olen se ja ja vaikeuksia löytyy täältä, mutta onneksi en ole harvinaisuus tässä galaksissa jos ongelmista puhutaan. Itse en haluaisi olla mitään muuta kuin mitä olen, koska syvällisempi vastaus löytyy The Curen laulusta Why can't I be youYou're so gorgeous I'll do anything! I'll kiss you from your feet To where your head begins! You're so perfect! You're so right as rain! You make me Make me hungry again Everything you do is irresistible Everything you do is simply kissable Why can't I be you? I'll run around in circles 'Til I run out of breath I'll eat you all up Or I'll just hug you to death You're so wonderful! Too good to be true! You make me Make me hungry for you Everything you do is simply delicate Everything you do is quite angelicate Why can't I be you? You turn my head when you turn around You turn the whole world upside down I'm smitten I'm bitten I'm hooked I'm cooked I'm stuck like glue! You make me Make me hungry for you Everything you do is simply dreamy Everything you do is quite delicious Why can't I be you? Why can't I be you? Why can't I be you? You're simply elegant!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 07.01.2007 13:48:10 » |
|
En minä oikeastaan haluaisi olla mitään muuta. Joskus olen miettinyt, että olisi kiva, jos kartallani olisi vähemmän kaksosta.. Voisin vaihtaa mars-kaksoseni vaikka leijonaan. Ja toisaalta olisi kiva, että olisi vähän lisää vettäkin kartalla, esim. rapua...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 07.01.2007 14:03:52 » |
|
Itse olisin halunnut olla vesimerkkinä :kalat '( sideerisesti "olet" Kalat, tai aurinkosi on. Testaa vaikka täältä. http://www.ursa.fi/auringonsijainti/En koe olevani aurinkomerkkini, vaan se koko kartta on jännä mysteeri niinkuin koko elämä ja maailmankaikkeuskin. sitä on mitä on, ja taivaankappaleet on mitä on. ainahan ihminen voi yrittää tulkita, ja tulokset vaihtelee. Jos tulkinta vaikkapa aurinkomerkistä antaa jotain ja avaa omia näkemyksiä, silloin tuo aurinkomerkki on palvellut tehtäväänsä. joskus tuli samaistuttua karttoihin kovasti, mutta se kuului siihen vaiheeseen kun muutenkin etsi ankarasti totuutta jostain.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #4 : 07.01.2007 14:24:23 » |
|
Olen mikä olen , vaikka voissa paistettais . ja .Kaikilla merkeillä on omat hankaluutensa joten en koskaan ole osannut toivoa olevani muu, kuin mikä olen :
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #5 : 07.01.2007 16:45:10 » |
|
Jos saisi vapaasti valita voisin olla vaikkapa Kauris. Heikäläiset tuntuvat ihanan järkeviltä ja hötkyilemättömiltä, ja lisäksi heillä on aina virnettä suupielessä eli huumorintajua. Neitsyt puolestaan olisi hemmetin älykäs, mutta heillä ei tunnu olevan järin kivaa elämässään, joten ehkä ei sitten Neitsyt kuitenkaan. Mikä en olisi? Sitä en osaa sanoa, mutta joskus kyllä ottaa tämä Kalana oleminen päähän...
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #7 : 07.01.2007 17:02:52 » |
|
Jos saisi vapaasti valita voisin olla vaikkapa Kauris. Heikäläiset tuntuvat ihanan järkeviltä ja hötkyilemättömiltä, ja lisäksi heillä on aina virnettä suupielessä eli huumorintajua.
Kauriina ON todella mukava olla. Itsekin valitsisin kauriin (yllättäen ), mutta jos kauris on kehittymätön tai hyvin keskittynyt pinnallisiin asioihin, kauriista voi tulla ihan hirveä omanedun tavoittelija, kylmä k*sipää, varsinkin jos siinä ei ole mitään lämmittämässä kauriin luontoa. Kauriilla on myös taipumusta peitellä omia tunteitaan, eli jos ei ole Kuu-merkissä mitään tunteikkuutta antavaa, niin voi olla kyllä aikamoisen inhottavaa elää. Mutta yleisesti ottaen nämä samat ongelmat saattavat tulla oikeastaan millä merkillä tahansa! Jos minun pitäisi Kauriin lisäksi valita, olisin ehkä Skorppari, Rapu tai Vesimies. Vesimiehenä tosin voisi vaikea olla, kun ovat usein vähän "friikkejä" ja erikoisia nykymaailmassa, Ravun tunteellisuus saattanee olla ongelma (tosin itse sen tiedän muutenkin) ja Skorpparina on myös tunteiden myllerryksessä vaikeaa. Toisaalta myös Oinas olisi tosi kiva, intohimoa, energisyyttä ja sellaista, mutta vähän liian itsepäistä touhua. Ehkä olisin kuitenkin ehkä Rapu...mutta sekin johtunee siitä, että se tuntuu niin omalta tuon kuu-merkin ansiosta.... Kaikessa on puolensa.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 07.01.2007 17:16:36 » |
|
Voisi olla hauskaa kokeilla olla toisin päin ja nähdä, paljonko eroa olisi. Minun serkkuni on eli käänteisversio minusta ja hänellä on vielä kuu maamerkissä kuten minullakin. Olimme murkkuina/teineinä sellainen pahamaineinen kaksikko, että muutaman ylilyöntiremuamisen jälkeen vanhempamme eivät olisi päästäneet meitä yhdessä baanalle.. Mutta kyllä me aina keksittin jotain jäynää. Olen hänen kanssaan mm. vetänyt ensikännit, menettänyt yhtä aikaa neitsyyteni, kokeillut pilveä, kokeillut minkälaista olisi jos olisi lesbo.. Juuh.. : Olemme todella samanlaisia, kumpikin seikkailun ja kokeilun haluisia eteenpäin menijöitä.. Mutta hän on ehkä kuitenkin astetta hullumpi, ulospäinsuuntautuneempi, itsepäisempi ja ailahtelevaisempi kuin minä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 07.01.2007 18:15:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 07.01.2007 18:46:37 » |
|
Haluaisin olla . Mihinkäs sitä vaihtais! Ehdottomasti en haluis olla ilmamerkeistä mikään, en oikeen ymmärrä niitä enkä oppinut tuntemaan ketään ilmamerkkistä hyvin, eipäs nyt taitaa mennä palturiks-kaksosia on pyörinyt -eikö se olekkin ilmamerkki? Ja missään nimes en olis . Niitä piirteitä löytyy liiaksikin itsestä .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 08.01.2007 15:08:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lumitassu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 08.01.2007 19:33:21 » |
|
oih.. olen aina halunnut olla , tai No, OIKEASTI muuten on kyllä nykyisellään hyvä, mutta heittäisin pois (onneksi ei voi vaikuttaa!)
|
|
|
tallennettu
|
Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.
Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #13 : 08.01.2007 19:47:39 » |
|
Mä tarkistin myös sideerisen aurinkomerkkini... joka yllätys, yllätys on . Pitääkin tutustua tarkemmin tuohon sideeriseen astrologiaan, sillä mun kaurismaiset ominaisuuteni ovat aina kiehtoneet mua. Mussa on itse asiassa aika paljon kaurismaista, ja paljon samaa kuin äidissäni, joka on voimakkaasti veskari-vaikutteinen . Ja kyllähän munkin kartaltani löytyy: 3 huoneen kärki (MC mukaan lukien), MC:llä ... Aurinkomerkistäni tykkään kyllä kovasti Veskarissa on jotakin sellaista mun huumorintajuuni vetoavaa omalaatuisuutta, jota en kyllä ihan helposti menisi vaihtamaan!! Sinänsä olen kyllä kiitollinen niistä kaurisvaikutteistakin; ovat varmasti tasanneet mun muuten levotonta luonnettani...
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
kooky
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 08.01.2007 20:59:42 » |
|
Aurinkomerkistäni tykkään kyllä kovasti Veskarissa on jotakin sellaista mun huumorintajuuni vetoavaa omalaatuisuutta, jota en kyllä ihan helposti menisi vaihtamaan!! sideerinen näkökulma: Mun mielestä johtavat merkit ne niitä omantienkulkijoita on kuten siis Kauris, Oinas, Rapu ja Vaaka...ja koen että trooppisessa vesimies mielletään osaksi kaurismaiseksi, joka on johtava merkki ja sitä kautta omaehtoinen, lupia kyselemätön... vesimiehen idea on taas on olla ilmaelementin mukaisesti tavallaan hahmoton ja sillä on taipumus mennä seuran mukana ja ilmentää yleistä ilmapiiriä. Kauriit taas ovat helpommin erikoisia ja tavallaan uppiniskaisia omassa jutussaan, johtavan (aloitekykyisen) merkin tapaan.Kauriita ei yleensä helposti saa tanssimaan toisten pillin mukaan, mutta vesimiehet ei osaa sanoa ei ryhmäpaineille...vaikka ovatkin kiinteän elementin vuoksi lopulta muuttumattomia, mutta monipuolisuutensa vuoksi vaikuttavat kaikkeen sopeutuvilta. vesimiehen ideahan on jakaa vettä mahdollisimman monelle eli sopeutua mahdollisimman moneen kuvioon, miten tälläinen voisi samalla olla "erikoinen" merkki? Mun mielestä tuo trooppisen vesimiehen "erikoisuus ja omantienkulkevuus" on kyllä sitä johtavaa merkkiä kaurista... hih...no tää sideerisen ja trooppisen vuoropuhelu on vähän kuin kääntäisi suomesta ruotsiksi tai toisin päin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 21:14:58 kirjoittanut sign9 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|