Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä tähtimerkki haluaisit olla  (Luettu 31028 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
Loveangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« : 07.01.2007 14:02:03 »

Milloin olette syntyneet ja mikä horoskoopissa olette Smiley.

Itse olen  oinas.

Nousumerkkina olen   kauris

Itse olisin halunnut olla vesimerkkinä  kalat.Mutta en haluaisi olla  skorpioni.

 Cheesy Grin Smiley Wink Kertokaa ihmeessä coolsmiley  angel
« Viimeksi muokattu: 25.12.2007 23:58:25 kirjoittanut Loveangel » tallennettu

Nousu-Kauris
Aurinko-Oinas
Kuu-Neitsyt
Venus-Härkä
Mars-Kaksoset
Merkurius-Oinas
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2007 14:38:39 »

Hei

Minä olen se  aurinko kalat ja askendentti skorpioni ja vaikeuksia löytyy täältä, mutta onneksi en ole harvinaisuus tässä galaksissa jos ongelmista puhutaan.

Itse en haluaisi olla mitään muuta kuin mitä olen, koska syvällisempi vastaus löytyy The Curen laulusta

Why can't I be you

You're so gorgeous I'll do anything!
I'll kiss you from your feet
To where your head begins!
You're so perfect!
You're so right as rain!
You make me
Make me hungry again

Everything you do is irresistible
Everything you do is simply kissable
Why can't I be you?

I'll run around in circles
'Til I run out of breath
I'll eat you all up
Or I'll just hug you to death
You're so wonderful!
Too good to be true!
You make me
Make me hungry for you

Everything you do is simply delicate
Everything you do is quite angelicate
Why can't I be you?

You turn my head when you turn around
You turn the whole world upside down
I'm smitten I'm bitten I'm hooked I'm cooked
I'm stuck like glue!
You make me
Make me hungry for you

Everything you do is simply dreamy
Everything you do is quite delicious
Why can't I be you?
Why can't I be you?
Why can't I be you?

You're simply elegant!

tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 07.01.2007 14:48:10 »

En minä oikeastaan haluaisi olla mitään muuta. Joskus olen miettinyt, että olisi kiva, jos kartallani olisi vähemmän kaksosta.. Voisin vaihtaa mars-kaksoseni vaikka leijonaan. Ja toisaalta olisi kiva, että olisi vähän lisää vettäkin kartalla, esim. rapua...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #3 : 07.01.2007 15:03:52 »

Itse olisin halunnut olla vesimerkkinä  :kalat
 '( angel

sideerisesti "olet" Kalat, tai aurinkosi on. Testaa vaikka täältä.

http://www.ursa.fi/auringonsijainti/


En koe olevani aurinkomerkkini, vaan se koko kartta on jännä mysteeri niinkuin koko elämä ja maailmankaikkeuskin.

sitä on mitä on, ja taivaankappaleet on mitä on.

ainahan ihminen voi yrittää tulkita, ja tulokset vaihtelee. Jos tulkinta vaikkapa aurinkomerkistä antaa jotain ja avaa omia näkemyksiä, silloin tuo aurinkomerkki on palvellut tehtäväänsä.

joskus tuli samaistuttua karttoihin kovasti, mutta se kuului siihen vaiheeseen kun muutenkin etsi ankarasti totuutta jostain.
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2007 15:24:23 »

Olen mikä olen , vaikka voissa paistettais  Grin . aurinko  oinas ja  askendentti  leijona .Kaikilla merkeillä on omat hankaluutensa joten en koskaan ole osannut toivoa olevani muu, kuin mikä olen  :Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.2007 17:45:10 »

Jos saisi vapaasti valita voisin olla vaikkapa Kauris. Heikäläiset tuntuvat ihanan järkeviltä ja hötkyilemättömiltä, ja lisäksi heillä on aina virnettä suupielessä eli huumorintajua.

Neitsyt puolestaan olisi hemmetin älykäs, mutta heillä ei tunnu olevan järin kivaa elämässään, joten ehkä ei sitten Neitsyt kuitenkaan.

Mikä en olisi? Sitä en osaa sanoa, mutta joskus kyllä ottaa tämä Kalana oleminen päähän...

 uglystupid2
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 07.01.2007 17:56:07 »

aurinko kaksoset :na ja  askendentti skorpioni :na on paras! smitten

Voisi olla hauskaa kokeilla olla toisin päin, eli  aurinko skorpioni ja  askendentti kaksoset
ja nähdä, paljonko eroa olisi. Wink
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.01.2007 18:02:52 »

Jos saisi vapaasti valita voisin olla vaikkapa Kauris. Heikäläiset tuntuvat ihanan järkeviltä ja hötkyilemättömiltä, ja lisäksi heillä on aina virnettä suupielessä eli huumorintajua.

Kauriina ON todella mukava olla.  smitten Itsekin valitsisin kauriin (yllättäen Grin), mutta jos kauris on kehittymätön tai hyvin keskittynyt pinnallisiin asioihin, kauriista voi tulla ihan hirveä omanedun tavoittelija, kylmä k*sipää, varsinkin jos siinä ei ole mitään lämmittämässä kauriin luontoa. Kauriilla on myös taipumusta peitellä omia tunteitaan, eli jos ei ole Kuu-merkissä mitään tunteikkuutta antavaa, niin voi olla kyllä aikamoisen inhottavaa elää. Mutta yleisesti ottaen nämä samat ongelmat saattavat tulla oikeastaan millä merkillä tahansa!

Jos minun pitäisi Kauriin lisäksi valita, olisin ehkä Skorppari, Rapu tai Vesimies. Vesimiehenä tosin voisi vaikea olla, kun ovat usein vähän "friikkejä" ja erikoisia nykymaailmassa, Ravun tunteellisuus saattanee olla ongelma (tosin itse sen tiedän muutenkin) ja Skorpparina on myös tunteiden myllerryksessä vaikeaa. Toisaalta myös Oinas olisi tosi kiva, intohimoa, energisyyttä ja sellaista, mutta vähän liian itsepäistä touhua. Ehkä olisin kuitenkin ehkä Rapu...mutta sekin johtunee siitä, että se tuntuu niin omalta tuon kuu-merkin ansiosta....

Kaikessa on puolensa.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #8 : 07.01.2007 18:16:36 »



Voisi olla hauskaa kokeilla olla toisin päin
ja nähdä, paljonko eroa olisi. Wink


Minun serkkuni on  aurinko jousimies askendentti kaksoset eli käänteisversio minusta ja hänellä on vielä kuu maamerkissä kuten minullakin.

Olimme murkkuina/teineinä sellainen pahamaineinen kaksikko, että muutaman ylilyöntiremuamisen jälkeen vanhempamme eivät olisi päästäneet meitä yhdessä baanalle.. Mutta kyllä me aina keksittin jotain jäynää. Olen hänen kanssaan mm. vetänyt ensikännit, menettänyt yhtä aikaa neitsyyteni, kokeillut pilveä, kokeillut minkälaista olisi jos olisi lesbo.. Juuh.. :Smiley

Olemme todella samanlaisia, kumpikin seikkailun ja kokeilun haluisia eteenpäin menijöitä.. Mutta hän on ehkä kuitenkin astetta hullumpi, ulospäinsuuntautuneempi, itsepäisempi ja ailahtelevaisempi kuin minä.
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2007 19:15:03 »

Olen  neitsyt ja nousu rapu.

 Smiley  Smiley  Smiley  Smiley

Enkä muuta halua olla, näin on hyvä!   :Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2007 19:46:37 »

Haluaisin olla  skorpioni. Mihinkäs sitä vaihtais! Ehdottomasti en haluis olla ilmamerkeistä mikään, en oikeen ymmärrä niitä enkä oppinut tuntemaan ketään ilmamerkkistä hyvin, eipäs nyt taitaa mennä palturiks-kaksosia on pyörinyt -eikö se olekkin ilmamerkki? Ja missään nimes en olis  neitsyt. Niitä piirteitä löytyy liiaksikin itsestä Grin.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 08.01.2007 16:08:35 »


Minun serkkuni on  aurinko jousimies askendentti kaksoset eli käänteisversio minusta ja hänellä on vielä kuu maamerkissä kuten minullakin.

Olimme murkkuina/teineinä sellainen pahamaineinen kaksikko, että muutaman ylilyöntiremuamisen jälkeen vanhempamme eivät olisi päästäneet meitä yhdessä baanalle.. Mutta kyllä me aina keksittin jotain jäynää. Olen hänen kanssaan mm. vetänyt ensikännit, menettänyt yhtä aikaa neitsyyteni, kokeillut pilveä, kokeillut minkälaista olisi jos olisi lesbo.. Juuh.. :Smiley

Olemme todella samanlaisia, kumpikin seikkailun ja kokeilun haluisia eteenpäin menijöitä.. Mutta hän on ehkä kuitenkin astetta hullumpi, ulospäinsuuntautuneempi, itsepäisempi ja ailahtelevaisempi kuin minä.

Irish...!  Cheesy Grin

Tuo olisikin hauskaa tavata käänteisversio itsestä! Cheesy
Apua...! - siis kaikille ulkopuolisille tietenkin. 2funny
tallennettu
Lumitassu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #12 : 08.01.2007 20:33:21 »

oih.. olen aina halunnut olla oinas, leijona tai kaksoset  Smiley No, OIKEASTI muuten on kyllä nykyisellään hyvä, mutta  kalat heittäisin pois  Grin  (onneksi ei voi vaikuttaa!)
tallennettu

Yksikin tähti riittää rikkomaan pimeyden.

Aur kalat * nousu leijona * kuu leijona * venus oinas * mars neitsyt *
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #13 : 08.01.2007 20:47:39 »

Mä tarkistin myös sideerisen aurinkomerkkini... joka yllätys, yllätys on  kauris. Pitääkin tutustua tarkemmin tuohon sideeriseen astrologiaan, sillä mun kaurismaiset ominaisuuteni ovat aina kiehtoneet mua. Mussa on itse asiassa aika paljon kaurismaista, ja paljon samaa kuin äidissäni, joka on voimakkaasti veskari-vaikutteinen  aurinko kauris. Ja kyllähän munkin kartaltani  kauris löytyy: 3 huoneen kärki (MC mukaan lukien), MC:llä merkurius aspect_con venus kauris... 

Aurinkomerkistäni tykkään kyllä kovasti  smitten Veskarissa on jotakin sellaista mun huumorintajuuni vetoavaa omalaatuisuutta, jota en kyllä ihan helposti menisi vaihtamaan!! Sinänsä olen kyllä kiitollinen niistä kaurisvaikutteistakin; ovat varmasti tasanneet mun muuten levotonta luonnettani... Cheesy
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
kooky
Vieras
« Vastaus #14 : 08.01.2007 21:59:42 »

Lainaus
Aurinkomerkistäni tykkään kyllä kovasti   Veskarissa on jotakin sellaista mun huumorintajuuni vetoavaa omalaatuisuutta, jota en kyllä ihan helposti menisi vaihtamaan!!

sideerinen näkökulma: Mun mielestä johtavat merkit ne niitä omantienkulkijoita on kuten siis Kauris, Oinas, Rapu ja Vaaka...ja koen että trooppisessa vesimies mielletään osaksi kaurismaiseksi, joka on johtava merkki ja sitä kautta omaehtoinen, lupia kyselemätön...

vesimiehen idea on taas on olla ilmaelementin mukaisesti tavallaan hahmoton ja sillä on taipumus mennä seuran mukana ja ilmentää yleistä ilmapiiriä. Kauriit taas ovat helpommin erikoisia ja tavallaan uppiniskaisia omassa jutussaan, johtavan (aloitekykyisen) merkin tapaan.Kauriita ei yleensä helposti saa tanssimaan toisten pillin mukaan, mutta vesimiehet ei osaa sanoa ei ryhmäpaineille...vaikka ovatkin kiinteän elementin vuoksi lopulta muuttumattomia, mutta monipuolisuutensa vuoksi vaikuttavat kaikkeen sopeutuvilta.

vesimiehen ideahan on jakaa vettä mahdollisimman monelle eli sopeutua mahdollisimman moneen kuvioon, miten tälläinen voisi samalla olla "erikoinen" merkki? Mun mielestä tuo trooppisen vesimiehen "erikoisuus ja omantienkulkevuus" on kyllä sitä johtavaa merkkiä kaurista...

hih...no tää sideerisen ja trooppisen vuoropuhelu on vähän kuin kääntäisi suomesta ruotsiksi tai toisin päin.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 22:14:58 kirjoittanut sign9 » tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: