Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkisen kumppanin haluaisit?  (Luettu 18852 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« : 07.01.2007 13:12:13 »

Näistä kaikista mahdollisista syntymäkarttayhdistelmistä on ehkä muillekin syntynyt mielikuvia siitä, millaisin merkein varustettu kumppani vois olla kivaa seuraa...  Wink

Minua kiehtoisi  aurinko leijona jolla  askendentti kalat ja kuu  skorpioni
Itse olen  aurinko  leijona  askendentti leijona ja kuu rapu

Kommentoidakin saa  :Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 07.01.2007 13:26:22 »

Entäs jos suosittelisin sinulle yhdistelmää  aurinko rapuaskendentti leijonakuu oinas ? Grin Tunnen yhden tällaisen miehen, ja ihan älyttömän hyvä tyyppi sitten onkin. (Mutta varattu, pahoittelen..  Grin)

Minä olen joskus miettinyt, että voisin kiinnostua
 aurinko jousimies  askendentti rapu  kuu harka

Tämänhetkinen projecti on miehen kanssa, joka on
 aurinko jousimies  askendentti vaaka  kuu neitsyt
ja kovin on häilyvä, omapäinen, vähän narsistinenkin, nautinnonhaluinen ja herkästi loukkaantuva..  Huh Pitää toivoa että tuo neitsyt pistäisi miehen jalat maahan..
Mutta kertakaikkiaan hauska tyyppi, saa mut nauramaan ihan koska vaan.
:Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.01.2007 13:35:46 »

Näin astrologisesti katsottuna niin moni asia vaikuttaa, mutta ehkä tällainen:

Minä olen:
 aurinko kauris kuu rapu askendentti harka

Äh, nyt kun rupesin miettimään noita, niin en oikeasti osaa sanoa. Ainoastaan saisi olla  aurinko rapu kuu-merkkini mukaan. Kuumerkkiä rupesin sitten miettimään, että pitäisi olla joku, joka tasapainottaa tuota rapua, eli ehkä maa-merkki, mutta toisaalta minulla on huonoja kokemuksia   kuu kauris (viileä lapsuus, todella paljon psykologisia ongelmia, tunteiden syrjäänlaittoa jne..) ja   kuu harka (todella "hällä väliä" asenne moniin asioihin, lepsu, ihan liian kiltti, tunteet aika pinnallisia) ja  neitsyt yleisesti ottaen on liian kyyninen, diplomaattinen, kylmä ja pikkutarkka, jotta sopisi minulle.  Undecided Noh, mutta onneksi nämä ovat vain yksittäisiä kokemuksia...Toisaalta tulen hyvin toimeen  kuu leijona kanssa, mutta mietin että onko se sitten ihan liikaa, jos on tunteiden aallokoilla liitelevä rapu ja siihen vielä drama queen leijona. Tongue Toisaalta voisi olla että vesi vähän tuota tulimaisuutta pistäisi aisoihin...

Myös tuota nousumerkkiä rupesin ajattelemaan, että ennen olen aina ihastunut Leijona-nousuisiin, eli pitäisikö sen olla sitten se. Toisaalta eräs leijona-nousu oli ulkonäköään kohtaan uskomattoman pinnallinen (saattoi johtua myös aurinko-vaa'asta), mikä lopulta alkoi ärsyttää ihan tajuttomasti...Hmm..en tiedä. Todella vaikeaa!

Kaurisenergiaa, kerropas sinä tähtikaimanani että mikäs asetelma olisi hyvä meille? Grin

Niin ja yksi asia minkä olen huomannut olevan todella tärkeää, on merkuriuksen asetelmat! Minulla on merkurius kauriissa ja eräässä muuten todella hyvässä suhteessani koko homma kaatui siihen että meidän kommunikaatiomme ei toiminut (hänellä oli merkurius kaksosissa, onko ihme Cheesy).
« Viimeksi muokattu: 07.01.2007 13:39:31 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
0408
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 07.01.2007 13:38:34 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=7902.0

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 07.01.2007 13:41:07 »

Entäs jos suosittelisin sinulle yhdistelmää  aurinko rapuaskendentti leijonakuu oinas ?
Hmm.. vois sopiakin - kokemusta on muuten vastaavasta, mutta  kuu vaaka .. Oli muutes aika kiva  :Smiley sai mut tuntemaan itseni todella naiseksi, mutta tunnetasapainoilunsa takia rasittava  Undecided

Pitää toivoa että tuo neitsyt pistäisi miehen jalat maahan..
:Smiley

Pelkkä  askendentti neitsyt ei välttämättä siihen riitä, valitettavasti  Lips Sealed
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 07.01.2007 13:45:22 »

No niinpäs onkin ollut keskustelua ennenkin... Mutta ainahan foorumille pohdintaa mahtuu  Wink
Jos on vaikka maku muuttunut  Grin
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.01.2007 14:03:16 »

Hmm, nyt kun tarkemmin ajattelee, niin oikeastaan ainakin voin sanoa, mitä EI saisi pahemmin olla kartalla. Eli ei vaakaa (varsinkin Kuussa, ei missään nimessä, liian analyyttista ja tunteiden syrjäänvetoa) eikä ei kaksosta (murskaavat suorasukaisuudellaan ja eipäs-juupas-eipäs-ööh-otetaan-molemmat - asenteellaan pienet tunteeni Cry).

Kun olen venus-vesimies, mars-skorppari ja kuu-rapu, niin Ehkä olisi sitten hyvä, jos olisi esimerkiksi  aurinko rapu kuu vesimies ja  askendentti skorpioni tai jotenkin nämä eri järjestyksessä.  Huh
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Irish
Vieras
« Vastaus #7 : 07.01.2007 14:55:26 »

Ebenia.. Voi olla harvinaisen totta että kaksoset on tuollaisia.. Embarrassed Mutta kaikki tuuliviirit eivät pahaa tarkoita, he vaan näkevät maailman miljoonine vaihtoehtoineen, eivätkä millään haluaisi ottaa yhtä ja jumittua siihen.

Minulla on  aurinko kaksoset askendentti jousimies:na suuri vapaudenkaipuu, enkä oikein aina tiedä mitä olen tekemässä (en oikeastaan koskaan) mutta tuo  kuu kauris tuo sellaista turvallisuuden kaipuuta mikä tasoittaa vähän.

Olen miettinyt onko tuo  aurinko jousimies askendentti vaaka vielä pahempi kuin minä. Päätöksen teko näyttää olevan vaikeaa ja sitten kun hän tekee päätöksen, hän on liian innoissaan ja liian tosissaan, kunnes taas pian alkaa epäröimään.

Peili-efekti....  2funny
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2007 15:08:48 »

Vaikee sanoa, helpommin minäkin osaan nimetä ne merkit, joiden vaikutuksia en välttämättä oikein moneen kohtaan kaipaisi miehen kartalle. Jostain syystä (hmmm... kokemuksesta)  jousimies, kauris ja  vesimies tuntuvat liian viileiltä ja etäisiltä merkeiltä, jopa välinpitämättömiltä noin tunteellista yhteensopivuutta ajatellen.

Perusaineksina sopiva sekoitus vettä ja tulta, jotta sopivasti kiehuu muttei yli. Ripaus maan energiaa   harka tai  neitsyt sekaan tasapainottamaan, ja kaksoset tai  vaaka tuikkisin myös vähän johonkin väliin ihan vain mausteeksi, iloista ja rentoa meinikiä edistämään.

Ylipäätään saisi olla sellainen monipuolinen tyyppi, jonka juttuihin ei kyllästy ja joka on kiinnostunut itsensä kehittämisestä. Juu ja tietenkin vähän salaperäinen ja mystinen. Sosiaalinen mutta myös kotona ja perheen parissa hyvin viihtyvä. Mutta ei kuitenkaan liian hyvin että saisi joskus olla ihan rauhassa yksikseen eli vaikka joku satunnaisreissutyöläinen  Grin Hups mitä meninkään toivomaan...  Lips Sealed 

tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.01.2007 16:02:18 »

Ebenia.. Voi olla harvinaisen totta että kaksoset on tuollaisia.. Embarrassed Mutta kaikki tuuliviirit eivät pahaa tarkoita, he vaan näkevät maailman miljoonine vaihtoehtoineen, eivätkä millään haluaisi ottaa yhtä ja jumittua siihen.

Minulla on  aurinko kaksoset askendentti jousimies:na suuri vapaudenkaipuu, enkä oikein aina tiedä mitä olen tekemässä (en oikeastaan koskaan) mutta tuo  kuu kauris tuo sellaista turvallisuuden kaipuuta mikä tasoittaa vähän.

Heh, olen seurustellut tai "hengaillut" juuri  aurinko kaksoset askendentti jousimies kanssa, jolla tosin oli  kuu kalat. Aluksi ihastuimme toisiimme paljon, juteltavaa riitti, mutta hän ei osannut päättää mitä halusi, sinkoili sinne sun tänne, oli välillä todella törkeä ja suorasanainen ja välillä todella välinpitämätön tunteitani kohtaan - esim. saatoin valmistaa tunteja illallista meille ja sitten hän sanoo, että "käyn kaverini luona" ja odottelenkin sitten koko illan häntä tai sitten esim. olimme sopineet että nähdään tänään, niin yhtäkkiä hän lähettääkin viestiä, että eipäs voikaan nähdä, kun on tällä hetkellä junassa matkalla toiselle puolelle Suomea.  Shocked Joo, ei sovi minulle tuollainen meininki ollenkaan.  Undecided
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Irish
Vieras
« Vastaus #10 : 07.01.2007 16:05:10 »

No hööh.. Onneksi minä en ihan tuollainen ole..  Grin Mutta tuo minun jouskarini lupaa aina kaikkea, mitä ei pidä.. Aina jotain "soitan sulle tunnin päästä" tai "lähen ajaan sinne tunnin päästä"... Sitten ei kuulu puoleen päivään mitään ja sit "sori kauheesti, mä ihan oikeesti unohdin". Se rassaa.  Angry
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #11 : 07.01.2007 19:09:47 »

Ihanaa etten ole astrologiassa riittävän syvällä valitakseni ihmissuhteita tähtimerkien mukaan. Minulle käy kaikki kivat miehet. Tällä metodilla olenkin löytänyt aivan ihanan ukon, johon astrologisesti en olisi saanut sotkeutua alkuunkaan. Olen sottaillut tätä tähtien asentoa siten, etteivät merkit pelkästään kerro ihan kaikkea, mutta niistä syntyy erilaisia keitoksia. Siitä voi sitten valita makunsa mukaan sopivan, vaikka esim. aurinkomerkki olisikin nk. "väärä".   Wink
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 07.01.2007 20:11:19 »

Jouskarinousuja on ollut  :Smiley, ihan kivoja itsetietoisuudessaan  Wink
Joku tossa kalat kyllä viehättää... Sillä täytyis vaan olla muuten paljon tulta, etten mä ihan grillaisi sitä  Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 07.01.2007 20:55:58 »

Mä varmaan haluisin nousujouskarin, kun oon itekkin  Cheesy
Hieman tosikko toi mun nykyinen nousu-neitsyt, mitään se ei sitten osaa ottaa huumorilla  tickedoff
Tässä mun mies mun mieleen:  aurinko leijona askendentti jousimies kuu leijona

Suositelkaas te mulle sopivaa, olis kiva kuulla et mikä sopis mulle parhaiten eli
olen  aurinko oinas askendentti jousimies kuu jousimies

smitten     Oinas73
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #14 : 07.01.2007 21:17:05 »

M. Manninen mainitsi (heh) mulle, että "ihannekumppanini" olisi  aurinko kalataskendentti joku tulimerkki ja  merkurius neitsyt...Eipä ole tuonlaista vastaan kävellyt. Tai ehkä onkin, mutta en ole sitä tiennyt.

Yhdyn Small:in sanoihin...
Ihanaa etten ole astrologiassa riittävän syvällä valitakseni ihmissuhteita tähtimerkien mukaan. Minulle käy kaikki kivat miehet.
Ja kyllähän se vähän niin on (ainakin mulla), että vaikka astrologisesti joku olisikin mieletön match, mutta ei sitten muuten kolahtaisi, niin eipä siitä varmasti mitään tulisi.

Mutta on se jännä, että tielleni ei ole eksynyt yhtään  aurinko kaksosetrapu tai  vesimies! Ja nykyinen mieheni on ensimmäinen  aurinko kauris, joka minulla on koskaan ollut!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: