Näin astrologisesti katsottuna niin moni asia vaikuttaa, mutta ehkä tällainen:
Minä olen:
Äh, nyt kun rupesin miettimään noita, niin en oikeasti osaa sanoa. Ainoastaan saisi olla
kuu-merkkini mukaan. Kuumerkkiä rupesin sitten miettimään, että pitäisi olla joku, joka tasapainottaa tuota rapua, eli ehkä maa-merkki, mutta toisaalta minulla on huonoja kokemuksia
(viileä lapsuus, todella paljon psykologisia ongelmia, tunteiden syrjäänlaittoa jne..) ja
(todella "hällä väliä" asenne moniin asioihin, lepsu, ihan liian kiltti, tunteet aika pinnallisia) ja
yleisesti ottaen on liian kyyninen, diplomaattinen, kylmä ja pikkutarkka, jotta sopisi minulle.
Noh, mutta onneksi nämä ovat vain yksittäisiä kokemuksia...Toisaalta tulen hyvin toimeen
kanssa, mutta mietin että onko se sitten ihan liikaa, jos on tunteiden aallokoilla liitelevä rapu ja siihen vielä drama queen leijona.
Toisaalta voisi olla että vesi vähän tuota tulimaisuutta pistäisi aisoihin...
Myös tuota nousumerkkiä rupesin ajattelemaan, että ennen olen aina ihastunut Leijona-nousuisiin, eli pitäisikö sen olla sitten se. Toisaalta eräs leijona-nousu oli ulkonäköään kohtaan uskomattoman pinnallinen (saattoi johtua myös aurinko-vaa'asta), mikä lopulta alkoi ärsyttää ihan tajuttomasti...Hmm..en tiedä. Todella vaikeaa!
Kaurisenergiaa, kerropas sinä tähtikaimanani että mikäs asetelma olisi hyvä meille?
Niin ja yksi asia minkä olen huomannut olevan todella tärkeää, on merkuriuksen asetelmat! Minulla on merkurius kauriissa ja eräässä muuten todella hyvässä suhteessani koko homma kaatui siihen että meidän kommunikaatiomme ei toiminut (hänellä oli merkurius kaksosissa, onko ihme
).