Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä merkkisen kumppanin haluaisit?  (Luettu 18911 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #15 : 07.01.2007 21:28:42 »

Minulla taas ei ikinä ole ollut  aurinko kaksoset/ vesimies/ vaaka! Ehkä tarkoituksella kartan ilman merkkejä.....  Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 07.01.2007 21:38:47 »

Huhuu Irish, suosittele mikä yhdistelmä mulle sopis Smiley
Mä on koskaan seukannu  aurinko kauriitten kanssa, vaik ne on tosi kiinnostavia  Tongue Ja huippuhauskoja  2funny

Wink   Oinas73
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #17 : 07.01.2007 21:45:39 »

Oinas73, Hihhih.. Smiley No ihan intuitiolla heittäisin sinulle tällaisen:  aurinko vaaka (oinaan vastamerkki)  askendentti jousimies (kuten halusit)  kuu leijona (tulisuutta, kuten omassa kuussasi).. Ota tai jätä..!  2funny
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #18 : 07.01.2007 21:46:11 »

IN
Aurinko-kalalla ei voi olla merkurius neitsyessä..Laitoitkohan vahingossa jonkun muun symbolin mitä tarkoitit?

TÄH...  tickedoff 2funny Ai jaa... :Smiley En enää löydä sitä sähköpostia missä kyseinen "väitös" oli, joten en voi tarkistaa...Mikäköhän se  merkurius sitten piti olla...Voisin kyl vannoo, että sen Merkkarin piti olla Neitsyessä. Mitkä vaihtoehdot  aurinko kalat sitten  merkurius suhteen on?  :Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #19 : 07.01.2007 21:46:16 »

Ite olen miettinyt tuota omaa ongelmallista  kuu skorpioni , että olisinko helpommin oppinut sen, jos olisi ollut joku  aurinko skorpioni kumppanina?
No oli miten oli, eipä sitä nyt meikäläisen kannata miettiä, antaa mennä tuon  aurinko neitsyt  kuu oinas kanssa.  Tongue :Smiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 07.01.2007 21:51:33 »

In, muistaakseni merkkari luuraa aina samassa tai vierekkäisessä merkissä kuin aurinko. Ainakaan kovin kauas se ei mene. Syytä en ossaa kertoo!  :Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #21 : 07.01.2007 21:55:22 »

Kiitti Irish  Cheesy
Mun mussukka onkin  aurinko vaaka  Grin Mitenkähän sen nousevan sais muutettua jouskariks ja kuun leijonaks, olis niin paljon helpompaa kaikki  2funny Herralla kun on kuu viel härässä niin se on sitten niin iteppäinen että mäkään en ole  tickedoff

smitten     Oinas73
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 07.01.2007 21:57:20 »

Kiitti Irish  Cheesy
Mun mussukka onkin  aurinko vaaka  Grin Mitenkähän sen nousevan sais muutettua jouskariks ja kuun leijonaks, olis niin paljon helpompaa kaikki  2funny Herralla kun on kuu viel härässä niin se on sitten niin iteppäinen että mäkään en ole  tickedoff

smitten     Oinas73

Elä pelkää että  kuu leijona olis helppo!  Wink 2funny
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
IN
Vieras
« Vastaus #23 : 07.01.2007 22:02:02 »

In, muistaakseni merkkari luuraa aina samassa tai vierekkäisessä merkissä kuin aurinko. Ainakaan kovin kauas se ei mene. Syytä en ossaa kertoo!  :Smiley

JAA  Cheesy Mikähän se sitten piti olla,  merkurius vesimies (ee...),  merkurius kalat (??)...Olisiko se sitten  merkurius oinas... God  dammit tickedoff

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #24 : 08.01.2007 12:57:05 »

Menee ihan sekaisin. Eikö miehesi ole vaaka, skorpparinousulla.

En haluaisi aurinko-ilmamerkkiä jos ajattelen puhtaasti vaaka, veskari tai kaksonen.

Au tuli olisi oma elementti. Niissä kunnianhimo, voima ja draivi+lämpö/kuumuus. Muut vähän kovistelee tai pyörittelee asioita. Erityisesti ei au-vettä enää. Maamerkit.. ei.. jos neitsyttä ja härkää miettii..

Luulen että juuri sama au elementti olisi hyvä, vaikka olen harkinnut teoriassa ilmamerkkejä, niin ei käytännössä. 
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 13:01:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #25 : 08.01.2007 13:28:55 »

Tuli ja ilma sopivat, mutta itse en halua AU- ilmaa. Vaikka eräs vaakamies just flirttailikin. Olisko TR sitten itse katsonut väärin, ei minusta laittanut oinas vaan skorppari.  skorpioni

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11453.15
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 13:30:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 11.01.2007 17:29:05 »

nouseva merkki leijona tai neitsyt ...kuu kauris, neitsyt, härkä, kalat tai skorpioni  smitten

aurinko ...en tiedä mikä sopisi parhaiten  Undecided
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.01.2007 08:43:52 »

itsellä on  vesimies mies nouseva merkki on  neitsyt ja  kuu leijona

itse olen  harka nouseva merkki  vaaka ja  kuu kalat

en tiedä olemmeko noin astrologisesti katsottuna hyvä pari...kertokaa te viisaammat mitä mieltä olette?

mutta sen tiedän että vaikka välillä on vaikeaa niin päivääkään en vaihtaisi pois.  smitten  smitten  smitten
tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 12.01.2007 14:48:52 »

sanokaa mikä miulle noin astrologisesti sopisi kun olen
 aurinko  jousimies  askendentti  kalat  kuu  kalat ?

muuten tällä hetkellä tuntuu, että tarvitsen jonkun hyvin vahvan. ehkä
 aurinko  skorpioni  askendentti  kauris  kuu  oinas

smitten
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 12.01.2007 22:04:10 »

Miettikääs, että mulla on  aurinko  rapu  askendentti  rapu  kuu  kalat -mies

Mikä herkkyys, mikä tunteitten vuolaus  smitten

itse olen tällainen
 aurinko  neitsyt (jalat maassa ja järjestys valtakunnassani)
 askendentti  jousimies (pää pilvissä ja itsetunto kohdallaan)
 kuu kaksoset (katse naapurin miehessä ja ajatukset kollegassa)

No höpöhöpö - mutta hyvin sovitaan yhteen!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: