kemeli
Satunnainen astroilija
|
|
« : 07.01.2007 17:46:31 » |
|
Olen Tampereella 20.10.1967 klo 10.31 syntynyt miehenalku.Eli ja nouseva . Sitä suurta ja aitoa rakkautta ei vaan tunnu löytyvän. Olen mielestäni löytänyt sukulaissieluja vastakkaisesta sukupuolesta ja rakastunut korviani myöten.Niin on tälläkin hetkellä. Mutta vastakaikua ei näytä tulevan.Aina saan kuulla olevani ihan mukava ja kiltti, mutta siihen se sit jää.Osaisiko joku kertoa jotakin mun rakkauselämästä.Että olisiko näkyvissä sitä suurta rakkautta vai pitääkö tässä ruveta suunnittelemaan munkkiluostariin menoa. Asia todella vaivaa minua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1 : 08.01.2007 08:58:38 » |
|
Olisko -67 ihmisillä jotenkin vaikeat vaiheet tossa. Exäni on -67 ja on tyytyväisesti naimisissa, toinen -67 on ihan hakusessa ja hyppii lyhytsuhteista toisiin.. täällähän on yksi mies vaaka ja noususkorppari jolla rukous toi kumppanin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Keiju71
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 08.01.2007 09:16:30 » |
|
Täällä ilmoitautuu seuraan 5.11.1971 Kemin mlk klo 12.03 syntynyt tytteli nouseva , nyt kyllä asun Pohjois-Savossa. Aikanaan sen verran sain suhdetta aikaan, että neitokaista nyt kasvattelen. Kerran olin ihan täysin rakastunut, että en koskaan tässä elämässä ole yhtä paljoa rakastanut, mutta hän sitten halusikin toisen. Sen jälkeen en ole osannut yhtä paljoa rakastaa. Kaipuu olisi saada rinnalle se pysyvä, oikea ihminen, jonka kanssa voisi jakaa ilot, surut ja kaiken mahdollisen ja mahdottoman muun. Olen miehiä tavannut ja joitakin enempikin tapaillut, mutta minä haluan olla hänelle tärkein, kuten hän olisi minulle. Pienestä pitäen olen äitin mukaan antanut kaiken, mutta myös vaatinut kaiken. Pitäiskö tässä opetella pitämään hanaa pienemmällä...
|
|
|
tallennettu
|
Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3 : 08.01.2007 12:49:38 » |
|
-Onkos Kemeli rukoilevaista tyyppiä?
-Ja mistä leijonamieli se lopullisuuden tunne? TR sanoi muistaakseni että sydän, mutta jos ei sinä, niin joku muu.
-Itse olen rukoillut pitkin matkaa, mutta tulokset ei kyllä ole instant. Oikeastaan nyt tuntuu ettei jaksaisi.. tai sitten ei vaan natsaa. Erityisen tärkeää minulle olisi että toisen psyyke on terve ja ettei ole ilkeä ihminen. Muuten eräässä toisessa keskustelussa sanottiin, että ei Jumala mikään joulupukki ole joka antaa mitä rukoillaan. Hm? vai oliko teillä myös AP kartoilla suotuisaa, jotka löysitte?
Ja EI riitaa uskon asioista.
-Kemeli, AP kartallasi oli paljon aktiviteettia 5-huoneessa kuluneena vuonna ellen väärin katsonut ja tulossa on Kuu, Chiron ja Neptunus vaikuttimina. Sitten 2008 valitettavasti on tyhjää 5 ja 7 huoneissa. Mutta sen jälkeen taas seiskassa jotain.
-Tehdäänkö rukoustesti yhdessä? heh. Vai ollaanko iloisia ilman.
-Oletko Kemeli määritellyt mitä suhteelta haluat/ja mitä annat.
-Hauskoja aiheita tällä sivulla; epätoivo, kauhu, kasvu, riita, löytyminen, ei löytyminen, uskottomuus, missä haluttomuus-
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 13:46:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4 : 08.01.2007 13:54:08 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 14:02:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 08.01.2007 14:33:57 » |
|
Painotan sanaa RUKOILU, en toive. Hän näkee ja tuntee ahdistuksesi, ja varmasti kuulee aidon tuskan, jota yksinäisyys teettää.
Uskon ja allekirjoitan tuon todella. Joskus hän saattaa lähettää myös tilapäisen ihmisen, jos on tarkoitus että opit vielä jotakin. Sekin pitää sitten hyväksyä. Sinulle lähetetään tasan se, mitä tarvitset.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #6 : 08.01.2007 14:34:54 » |
|
Onko kyseessä TUNTEELLA reagoiminen toiseen olentoon, sekö se puijaa ihmiset "kasvamaan"? Jos ei reagoi "vääriin" reagoiko kohta enää "oikeisiinkaan". "rakastan häntä NIIN paljon" muuttuu "en rakasta ketään" (sillai)
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 14:37:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 08.01.2007 14:37:35 » |
|
Onko kyseessä TUNTEELLA reagoiminen toiseen olentoon, sekö se puijaa ihmiset "kasvamaan"? Jos ei reagoi "vääriin" reagoiko kohta enää "oikeisiinkaan". "rakastan häntä NIIN paljon" muuttuu "en rakasta ketään" (sillai) mitä tarkoitat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 08.01.2007 14:44:35 » |
|
No sitähän minä tässä aloinkin miettimään, että oletko todella päästänyt irti menneestä? Oletko todella surrut suhteiden loppumista, päästänyt irti vihasta ja katkeruudesta, antanut anteeksi kaikki loukkaukset ja suhtadut ymmärryksellä exiisi? Et aktiivisesti enää mieti vanhoja menneitä suhteitasi vaan keskityt tähän hetkee ja tähän päivään? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 08.01.2007 14:45:52 » |
|
En ole katkera koettakaa nyt jo uskoa. Rakkaussuhde=menneisyys, ei nyt. Muistot. Jos niitä ei olisi, olisi ollut turha elää. Rakastumisnappula on hukassa. Missä kerroksessa se olikaan taas.. (suomeksi, ei tule mieleen yhtäkään ihmistä 24 kk ajalta johon olisi voinut todella rakastua).
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 14:47:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 08.01.2007 14:48:25 » |
|
Miksi sitten puhut niin paljon existäsi?? Käyt läpi menneitä suhteitasi? Eikö historia kuulu historiaan ja muistot ovat muistoja, eivät nekään kuulu tähän hetkeen! Ei kukaan pääse noiden muistojen läpi jos ne ovat täysin läsnä sinun elämässäsi! Haluaisitko itse sellaisen miehen, joka pyörittelee vanhoja suhteita joka hetki mielessään? Tämä kommentti perustuu nyt tasan siihen, mitä olen foorumilla sinun tekstejäsi lukenut. Suurin osa liittyy exiisi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pikkusisko
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 08.01.2007 15:04:14 » |
|
SA!!! NYT teet niin että alat puhdistaa energioitasi menneistä. Heität roskasäkkiin ja maan alle JOKAISEN HEMMETIN VANHAN SUHTEESI. Se menee NIIN PÄIN että ENSIN luovut ja SITTEN saat! mur.Tiedän ettet siedä Helsteniä, mutta aja nyt se egosikin jo hemmettiin ja ota se kirja käteesi. Sitten ainakin tiedät, kolahtiko joku juttu vai vastustatko edelleen. Jos vastustat, tiedät, että siinä kohtaa sinulla onkin sitten hommia. Jos kohlati, niin tiedät mitä sinun pitäisi tehdä. Mistä luopua. Pitääkö tässä vielä suuttua, että tajuaisit oman parhaasi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #14 : 08.01.2007 15:06:51 » |
|
Miksei saa muistaa sielussaan niitä joita rakasti? tarkoittaako luopuminen dementiaa?
En usko että Hellsten tietää sen paremmin kuin moni muu kirja koskien .. öö.. hmm.. mutta missä alkuperäinen kirjoittaja? Kemeli? Jotenkin jo kirjan nimet ärsyttää (virtahevot jne)-
Luulen että nuo 5-huoneen liikahdukset tähtitaivaalla saattavat tehdä JOTAIN muutosta.. mutta on kuin toinen ihminen olisi.. epäolennainen.. vaikea selittää.. kiitos, tykkään oinaista. Ne ei koskaan loukkaa kuten skorpparit. Tähän pitäisi oikeastaan vastata näin: MIKSI MINÄ EN LÖYDÄ KUMPPANIA:
koska kukaan ei kosketa (taju kankaalle kuten -91 ja 2004) , ole mielenkiintoinen, samalla aaltopituudella, samat tarpeet, maku, ulkonäkö, meininki, usko, tavoitteet..
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 15:26:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|