Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksen minäkään löydä kumppania?  (Luettu 15972 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #15 : 08.01.2007 15:32:57 »

Sä et SA oikeesti edes halua uutta kumppania.
Sä haluat vaan rypeä niissä vanhoissa muistoissa.
 uglystupid2 tickedoff buck2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 08.01.2007 15:48:00 »

Ei pidä paikkaansa.  2funny

En ryve, muistelen.  Shocked

Hassua miten exä pystyi ihastumaan aika pian.  Kiss Ja mukavaa miten ne tulee kämppääni kertomaan uusista.. kuinka luottamuksellista.  idiot2 coolsmiley tickedoff

Luulenpa että kyse on AP kartoista. Sillä on vitosessa Jupiter 2006 (kun minulla Saturnus) ja 2007 4 planeettaa (minulla 2). Sitten sen vitonen tyhjenee (minulla Uranus) ja 2009 onkin aika itsekästä menoa (minulla Kuu/5).

Kehen voisin/pitäisi rakastua?  Missä maassa, mikä ikä, väri, usko? Cheesy Jos alkaisi ihan puhtaalta pöydältä?
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 15:56:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #17 : 08.01.2007 17:23:13 »

SA en ole mikään hyvä näissä kommenteissa, mutta joko sinä olet liian herkkä tai sitten olet todella kova.Kun herkkä ihminen kokee liian kovia pettymyksiä voi käydä niin, että kieltää sisimpämsä tuntemasta mitään ja siitä seuraa se ettei oikeesti tunne enää mitään ketään kohtaan ja tuntee olevansa "vähän muualla".Eikös se näin monesti ole, että luullaan että se hyökkäys on paras puolustus ?  Cry  .Ajatus, että P....na minä en kyllä suruani näytä vaan siinäpäs saavat kaikki ihmetellä  Cry .Ehkä olisi viisainta elää tässä hetkessä eikä odottaa liikoja vain AP kartan osalta  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 08.01.2007 17:34:21 »

En tiedä onko kyse herkkyydestä tai kovuudesta, vaan kun ei kemiat kohtaa. Olen kyllä monissa tilaisuuksissa mm Finlandia talo Messukeskus ja taas meen johtamiskoulutukseen Dipoliin..  angel "huippunainen etsii laatuseuraa" heh heh.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 19:42:39 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 08.01.2007 17:49:48 »

Hei Soul
Jos ei sellaista miestä ole syntynytkään mikä haluaa rinnalleen sen huippunaisen.
Vaatimukset vaan voi olla niin kovat, ettei kenelläkään riitä rahkeet tyydyttämään tarpeita vaikka olisi Persian  crazy2 Prinssi.
Heitin tuossa uuden aiheen ilmoille, laita sinne unelmamiehestäsi stooria. Cool
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 08.01.2007 17:51:32 »

Sitte on tasot alhaalla, ei voi ku itkeä.  2funny
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 08.01.2007 17:57:05 »

MUTTA! kun en rakastu!  2funny Jospa se exä olisi panostanut kaikkensa just suhteeseen ja terveyteen eikä siihen kohellukseensa, olisin antanut paljon anteeksi ja rakastanut. Vaan ku eri painotus elämässä (nousuvaaka/noususkorp).

Ensin pitää edes jonkun habituksen, kemian, sydämen värähtää jossain.  buck2 coolsmiley coolsmiley

Kai tässä alkaa olla aika ulalla siitä että minkä miehessä pitäisi kiinnostaa??  :Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 08.01.2007 18:13:41 »

Skorpparien kanssa minulla eniten ongelmia. Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 08.01.2007 18:38:08 »

Härät ei ole koskaan häirinneet mitenkään, mutta ei kiinnostaneetkaan kuten neitsyet-kään.  Cheesy Ja kauriit.. hehe..
« Viimeksi muokattu: 08.01.2007 19:43:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

kemeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 08.01.2007 19:12:41 »

Tässähän se Kemeli on. Kiitos neuvoista ystävät. Olen kyllä rukoilevaa sorttia mutta tottunut enemmänkin rukoilemaan toisten puolesta. Ja oikeassahan te olette etten mä tarkkaan tiedä mitä haluan. On vaan semmoinen pakahtumisen tunne rinnassa eikä oikein tiedä mihin sen energian kohdistaisi.Mut Elämä on ihanaa vaikka välillä vähän kirveleekin.Kyllä mä luotan että se oikea vielä löytyy, jos ei löydy olen todella hämmästynyt.tunne on sen verran vahva.

Kemeli ei muuten ole virtahepo. Se on Kameli Kemeli joka kadulla käveli....

Soul`s Adventure! Pistin sulle yksityisviestin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 08.01.2007 19:33:10 »

Vastattu.

Saman asian voi sanoa kahdessa, tai 3000 viestissä!  Cheesy Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 09.01.2007 11:15:18 »

Elämän puolivälissä sitä tietysti alkaa miettiä että mistä on kyse, kun tulee se pyöreä 40 vastaan.. ellei nyt ajatellut paahtaa 120 v ikään.. Kiss :Smiley
tallennettu

kemeli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 09.01.2007 19:46:04 »

AP kartallasi oli paljon aktiviteettia 5-huoneessa kuluneena vuonna ellen väärin katsonut  venus aurinko mars jupiter neptunus ja tulossa on Kuu, Chiron ja Neptunus vaikuttimina. Sitten 2008 valitettavasti on tyhjää 5 ja 7 huoneissa. Mutta sen jälkeen taas seiskassa jotain.

Kiitos näistä vinkeistä. Mun on vaan todettava että näin noviisina tää ei kerro mulle oikein mitään  Shocked

Hän joka kertoi elonnkehän kovista taistelusta, ei sulta ainakaan huumorintajua puutu. Hyvä meininki, Diggailen Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: