Hei Oin@s! kirjoitit tuolla, että:
En ole koskaan yrittänyt minkään oppan avulla meditointia, minusta se on osa jokapäiväistä elämää ja toteutan sitä itse ja omasta mielestäni ainakin sulassa sovussa arkisen askareen lomassa -eläen tätä päivää ja pyhittäen siitä pikkuisen hetken olemalla tietoisesti ajattelematta.
Anteeksi jos utelen liian henkilökohtaisia, mutta mistä asioista arkiset askareesi koostuvat? Asutko esim. maalla omakotitalossa vai lähiössä kerrostalossa? Kun haluat olla tietoisesti ajattelematta, mitä fyysisesti teet?
Joskus onnistuin pääsemään hereillä tilaan, jossa katselen ikäänkuin elokuvaa tai kuvapätkiä ja "unohdan ajatella", sitten kun ajatus taas palautuu normaaliksi, minua suututtaa, että kadotin "ihanan helpon tilan
olla" Joskus muistan kuvat joita näin, yleensä en..
Haluaisin niin kovasti itsekin oppia elämään tätä päivää, tai keksiä keinon "nollata" aivot hetkeksi. Välillä tuntuu, että hukun kaikkiin ajatuksiini, joita päässä risteilee
Varsinkin kun olen viime aikoina vaihtanut mielipiteitäni kuin sukkia
Tosin voihan se kertoa jotain uuden omaksumiskyvystäni
Aluksi olin todella innoissani toteuttamassa oivallustani ja "saarnaamassa" siitä muille, mutta sitten tajusin, ettei maailmassa välttämättä ole toisten vinkkelistä katsottuna juuri siinä kohtaa mitään vikaa, ja että ainut maailma johon voin vaikuttaa on omani.
Seuraavaksi tuli sitten ajatus, että kaikki tekeminen onkin aika turhaa. Korkeintaan pitäisi vain kääntyä sisäänpäin, kuuntelemaan itseään. Olen kuitenkin niin kärsimätön, etten jaksa pysähtyä kuuntelemaan, vähiten itseäni
Ajattelin olisiko sinulla Oinas-merkkisenä mahdollisesti hyviä keinoja tämän kärsimättömyyden kesyttämiseksi, että pystyisin paremmin olemaan ajattelematta?
Ystävällisin terveisin
~MiuMau~