kosmos
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 24.11.2005 23:06:02 » |
|
Heippa! Oman kokemukseni perusteella arvelisin, että elämässäsi on tapahtumassa tai tapahtuu parhaillaan jotakin, mistä joko varoitetaan tai vain kerrotaan ennalta tiettäväksi. Tai sitten henkinen kanava on aukaistu ja itsestäsi riippuu, käytätkö tuota kanavaa.
Tiedän itseni lisäksi monta muutakin, jotka näkevät enneunia, niin suuremmista kuin pienemmistäkin asioista. Omat uneni jaan kahteen luokkaan, toiset ovat sellaisia, joista ei jää sen kummemmin mitään mieleen. Toiset, varsinaiset enneunet, ovat niin selviä ja mieleen painuvia, että tunnen olevani jollakin tasolla fyysisesti mukana siinä mitä näen. Esim USA:N terroristi-iskuun liittyvässä uniparissa oli lopussa niin vahva kissanpissan haju, että heräsin tukehtumisen tunteeseen. Joskus olen nähnyt jo monta vuotta aikaisemmin unen, ennenkuin varsinainen asia tapahtuu. Esim. näin jo ennen kouluikää unen, jossa kerrottiin, että minusta tulee kolmen lapsen yksinhuoltaja. Joskus näen unia päivän viiveellä. Asiat menevät päivän mittaan juuri niin kuin näin unessa. Samalla tavalla kuin sinulla.
Yhteistä kaikille unilleni on se, että asiat kerrotaan symbolisesti. Iän myötä olen oppinut ymmärtämään, mitä eri asiat merkitsevät. Koen unet siunauksena ja rukousvastauksina, sisäisen johdattajan eli taivaallisen luojan äänenä. Luukas 17:21. (Sama on myös Tuomaan evankeliumissa.) Olen myös huomannut, että ruokavalio vaikuttaa uniherkkyyteen. Kevyt ja kehoa puhdistava ruoka parantaa unen laatua. Kannattaa ottaa kaikki irti unistaan, ne toimivat johdattajina ja linkkinä henkiseen todellisuuteen. Aine katoaa, mutta henki pysyy.
|