Olipas mielenkiintoinen yö. Kolme unta samassa ja yhdestä kerron.
Uni alkaa oman classisen lentounen tyyliin. Arkkienkeli tulee ja ottaa minut matkaansa, mutta olen vielä hereillä sen verran, vastustelen ja tipahdan alkukiihdytyksessä rupelimaisen liikkeen jälkeen lattialle. Takaisin sänkyyn ja hetken päästä uudestaan. Tipahdus lattialle ja minusta ei löysätäkkään vaan nostetaan sänkyyn makaamaan ja Arkkienkeli selkäni takana. Samassa nipussa kanssani on myös nainen tuntematon, samassa odotustilanteessa rauhoittumista matkaanlähtöä varten. On vähän viileä ja saamme peiton jotenkin liikkumattoman kehon alta lämmittämään.
Huh kun tulee taas pitkää tekstiä...
Matkaan ja taas tipahdan lattialle. Ihmettelen hetken ja alan hitaasti kömpiä sänkyyn. Oikea silmä tuntuu uniselta ja kas, sängyssäni on piirretty animaatio tyttö. Makuhuoneen seinällä on suuri tauluteevee jossa piirretty elokuva on juuri loppumassa. Tyttö kertoo että hän on siitä ohjelmasta näyttelijä/hahmo ja kertoilee myös jotain muuta. Lopputekstissä on jokin "suuri" sana jota tyttö tavailee kirjain kerrallaan hitusen epävarmana, mutta tietäen että hän osasi sen oikein. Hetken hiljaisuus ja kysyn häneltä jotain, vilkaisen varpaitani ja katsahdan takaisin tyttöön, poissa.
Sängyltä löytyy tytön paperi ja vilkaisen sitä. Siinä olikin 5-7 paperia päällekkäin ja paperit pysyivät yhdessä vain vanhanaikaisen kirjoituskoneen lyöntileimasta, jossa ei edes mustetta ollut. Vaikutelma oli että tyttö oli sen kirjoittanut ja teksti oli yhtäoutoa kuin se tytön tavaama "suuri" sana. Paperista löytyy myös vuosiluku - 1 9 9 1 -
Kuulen ihmisten touhuilevaa ääntä ja katsahdan mitä tapahtuu. Olenkin toisessa talossa jossa on koko kotiperheeni ja muutama ulkopuolinenkin keikkaduunari. Päätän vielä vilkaista kädessä olevaa lappua. Nyt se onkin erinäköinen ja yläosassa on outoa tekstiä. Keskiosassa paperia on neliskulmaisia reikiä, ne näyttävät hieman erilaisilta. Pienissä reijissä valoa vasten katottuna näkyy läpinäkyvä kalvo jossa on erivärisiä laatikoita ja niissä yksi kirjain jokaisessa.
Alaosassa lappua on ehkäpä hengellinen ohjerivistö (vertaa vaikka chakrat 1-7) Samat värit käytössä kuin pienistä reijistä olevassa kalvossa. Vilkaisen nopeasti läpi ja nr.6 on Jumala jatkuen nr.9 saakka. Palaan takaisin päin ja pysähdyn vihreällä pohjalla olevaan numeroon 3. Käsi.
Huh, meinaa alkaa jo laiskuttamaan pitkän pitkä kertoilu. Olen ehkäpä unen puolessa välissä, mutta loppu on lähinnä puuhailua talossa olevien ihmisten kanssa.
Nro 3.Käsi on kyllä jotenkin ajankohtainen juttu. Olen miettinyt sitä jo viikon verran ja henkimaailman juttuja olisi. Toisaalta käteni ovat sellaisetkin jotka tekevät näppärästi vaikka mitä. Mielikuva joka unessa oli on lähinnä sellainen työ, harrastus tjs.
Nyyh, kun heräsin ei ole paperilappua. Klonkku sanoo: Se kuuluu minulle!!