Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Piirretty animatio tyttö ja paperi  (Luettu 6078 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« : 08.01.2007 07:56:27 »

Olipas mielenkiintoinen yö. Kolme unta samassa ja yhdestä kerron.

Uni alkaa oman classisen lentounen tyyliin. Arkkienkeli tulee ja ottaa minut matkaansa, mutta olen vielä hereillä sen verran, vastustelen ja tipahdan alkukiihdytyksessä rupelimaisen liikkeen jälkeen lattialle. Takaisin sänkyyn ja hetken päästä uudestaan. Tipahdus lattialle ja minusta ei löysätäkkään vaan nostetaan sänkyyn makaamaan ja Arkkienkeli selkäni takana. Samassa nipussa kanssani on myös nainen tuntematon, samassa odotustilanteessa rauhoittumista matkaanlähtöä varten. On vähän viileä ja saamme peiton jotenkin liikkumattoman kehon alta lämmittämään.

Huh kun tulee taas pitkää tekstiä...

Matkaan ja taas tipahdan lattialle. Ihmettelen hetken ja alan hitaasti kömpiä sänkyyn. Oikea silmä tuntuu uniselta ja kas, sängyssäni on piirretty animaatio  tyttö. Makuhuoneen seinällä on suuri tauluteevee jossa piirretty elokuva on juuri loppumassa. Tyttö kertoo että hän on siitä ohjelmasta näyttelijä/hahmo ja kertoilee myös jotain muuta. Lopputekstissä on jokin "suuri" sana jota tyttö tavailee kirjain kerrallaan hitusen epävarmana, mutta tietäen että hän osasi sen oikein. Hetken hiljaisuus ja kysyn häneltä jotain, vilkaisen varpaitani ja katsahdan takaisin tyttöön, poissa.

Sängyltä löytyy tytön paperi ja vilkaisen sitä. Siinä olikin 5-7 paperia päällekkäin ja paperit pysyivät yhdessä vain vanhanaikaisen kirjoituskoneen lyöntileimasta, jossa ei edes mustetta ollut. Vaikutelma oli että tyttö oli sen kirjoittanut ja teksti oli yhtäoutoa kuin se tytön tavaama "suuri" sana. Paperista löytyy myös vuosiluku - 1 9 9 1 -

Kuulen ihmisten touhuilevaa ääntä ja katsahdan mitä tapahtuu. Olenkin toisessa talossa jossa on koko kotiperheeni ja muutama ulkopuolinenkin keikkaduunari. Päätän vielä vilkaista kädessä olevaa lappua. Nyt se onkin erinäköinen ja yläosassa on outoa tekstiä. Keskiosassa paperia on neliskulmaisia reikiä, ne näyttävät hieman erilaisilta. Pienissä reijissä valoa vasten katottuna näkyy läpinäkyvä kalvo jossa on erivärisiä laatikoita ja niissä yksi kirjain jokaisessa.

Alaosassa lappua on ehkäpä hengellinen ohjerivistö (vertaa vaikka chakrat 1-7) Samat värit käytössä kuin pienistä reijistä olevassa kalvossa. Vilkaisen nopeasti läpi ja nr.6 on Jumala jatkuen nr.9 saakka. Palaan takaisin päin ja pysähdyn vihreällä pohjalla olevaan numeroon 3. Käsi.

Huh, meinaa alkaa jo laiskuttamaan pitkän pitkä kertoilu. Olen ehkäpä unen puolessa välissä, mutta loppu on lähinnä puuhailua talossa olevien ihmisten kanssa.

Nro 3.Käsi on kyllä jotenkin ajankohtainen juttu. Olen miettinyt sitä jo viikon verran ja henkimaailman juttuja olisi. Toisaalta käteni ovat sellaisetkin jotka tekevät näppärästi vaikka mitä. Mielikuva joka unessa oli on lähinnä sellainen työ, harrastus tjs.

Nyyh, kun heräsin ei ole paperilappua. Klonkku sanoo: Se kuuluu minulle!!  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 08.01.2007 18:05:49 »

Olipas melkoinen... uni... Huh, tuollaisten jälkeen on aina koko pää ihan pyörällä...! Cheesy Grin

Itse metsästin yksi yö koodeja eri paikoista. Välillä liikuttiin ajatuksen voimalla jne. Tavasin koko yön koodia 4769. Unikin vaihtui välillä mutta tuota koodia minulla ei ollut lupa unohtaa... Enkä edelleenkään tajua, mitä se tarkoittaa tai miksi minun piti se muistaa... Kaikki muut koodit ehdin jo unohtaa ennen heräämistäni. Huh
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.2007 17:04:25 »

Nro 3.Käsi on kyllä jotenkin ajankohtainen juttu. Olen miettinyt sitä jo viikon verran ja henkimaailman juttuja olisi.
Nyt jo täytynee jatkaa pohdintoja kun en keksi käsisymboliikkaa ja todellisuutta.

Arvioilta kahden viikon ajan silloin tällöin nukkumaanmentäessä tai ehkä jopa ennenkin käteni alkavat enrgisesti värähdellä, eivät liiku kuitenkaan vaan jotain näkymätöntä tapahtuu.

Värinä alkaa hauis lihaksesta ja jatkuu sormenpäihin asti. Sormet tuntuvat pehmeiltä ja lämpimiltä joka saattaa kestää tunninkin, toki loppuu jos laitan käteni vaikka pääni alle.

Muutaman kerran on kuitenkin tuntunut siltä että sormeni koskettaisivat jotakin ja käteni saattaa kääntyäkkin, mutta kosketus tuntumat kestävät vain ihan pienen ajan (5-30sec)
 idiot2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 13.01.2007 18:36:03 »

siis mitä kädellesi tapahtuu unessa vai näetkö sen vain?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 13.01.2007 18:41:42 »

Lari mietin varmaan puoli tuntia ja sitten hokasin, menin kabalan puolelle ja sielta tuli avainsanaksi=elaa. KOLMIYHTEYS ELAA KASISSASI.Nama luvuthan ovat mina, ego ja sielu. Sinullahan on energiaa kasissasi.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2007 19:43:29 »

siis mitä kädellesi tapahtuu unessa vai näetkö sen vain?
Siis käteni alkavat energisesti värähdellä kun laitan nukkumaan, enkä ole keksinyt mitään syytä siihen. Saatan tuntea että energia käteni liikuttaa sormia tai liikkuu, mutta siis käteni fyysisesti on ihan paikoillaan. En näe mitään, vaan tunnen energian ja joskus luulen aistivani tapahtuvan jotain.

Uni on sitten erikseen missä oli kädet kirjoitettuna vihreän koodinumeron 3 kohdalle.
Lari mietin varmaan puoli tuntia ja sitten hokasin, menin kabalan puolelle ja sielta tuli avainsanaksi=elaa. KOLMIYHTEYS ELAA KASISSASI.Nama luvuthan ovat mina, ego ja sielu. Sinullahan on energiaa kasissasi.
Ohhoh, mikä on kabala ja ja ja mitäkä  uglystupid2
Minen kyllä nyt hoksaa, kolmiyhteys, hä, moiseen juttuun en ole perhetynyt  Undecided
tallennettu

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #6 : 13.01.2007 19:48:29 »

hmmm... tuttu tunne. Minulla kädet väreilevät sillon jos joku ottaa yhteyttä.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 13.01.2007 20:33:10 »

Lari Kabbala on hyvin vanhaa symbolikkaa ja siihen liittyy myos numerologia;
3+6+9=18 ja tarkoittaa hai eli elaa, elamanvirta elaa sinussa ja se liittyy parantamiseen kuten samoin noi luvut jotka ovat 3=kolmiyhteys=mina, ego ja sielu, kuutosessa se kaksinkertaistuu ja +3=9 ja luku 18=1+8=9 ja zakrat virtaa energiana, vihrea on terveyden ja kasvuvoiman vari ja 5 on vanha talismanni joka liittyy myos terveyteen, jopa unessasi oli koodeja ja suuri sana on ELAMA.
Jatka Lari, aivan varmasti onnistut!!!
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2007 20:40:01 »

Kiitos kovasti tulkinnasta  smitten
Halauksin  angel
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: