Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unettomuutta  (Luettu 12205 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 08.01.2007 08:40:21 »

Onko nyt joku "kehitysvaihe" menossa, onko muilla unettomuutta?

Täysikuu oli toki juuri, mutta ei se kuusta johtuva unettomuus yleensä näin kauaa ole vaikuttanut. Olen ollut yötolkulla valveilla tai nukkunut hyvin huonosti tuossa klo 2-4 välillä. Yleensä nukun melko hyvin mutta nyt pienikin häiriötekijä on aiheuttanut unihäiriöitä tai sitten olen havahtunut ko. kellonaikana pyörimään sängyssä.

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 08.01.2007 13:03:40 »

Onko nyt joku "kehitysvaihe" menossa, onko muilla unettomuutta?

Joo. Sähkömagneettinen säteily lisääntyy jatkuvasti ympäristössä ja pistää koko kropan sekaisin. Tervetuloa Uuteen Uljaaseen Aikaan jossa kukaan ei enää nuku.
http://cellphonesafety.wordpress.com/tag/sleep-disturbances/
http://www.electrosensitivity.org.uk/

"Problems with severe headaches, sleep disturbances, memory loss, learning disabilities, attention deficit disorder, and infertility show up long before cancer. When cancer does appear, it’s typically brain tumors, leukemia, and lymphoma."
tallennettu
Athens
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 08.01.2007 14:19:34 »

Sama ongelma ollut jo viime keskiviikosta lähtien, just 2-4 välillä herään eikä tule uni uudestaan. Johtuiskohan uuden ajan energioista?
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 08.01.2007 14:26:50 »

hmmm... minä olen taas alkanut näkemään näkyjä öisin...  idiot2 se on inhottavaa, talo täys jengiä joista osa väittää olevansa enkeleitä...  Huh
tallennettu
Athens
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2007 14:35:16 »

Mielenkiintoista....minua on taas pelottanut viimeiset 3 yötä nukkumaan mennessäni ja yöllä herätessäni, että meillä pyörisi muita henkiä kuin enekeleitä, joita en tosin näe, mutta luulen aistivani. Pelko ei poistu edes isä meidän rukouksella, enkä keksi mitä muuta voisin mieleni rauhoittamiseksi tehdä?Huh?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #5 : 08.01.2007 17:38:42 »

Ehkäpä - ja todennäköisesti - ei olekaan muuta peljättävää, kuin pelko itse. Joten nyt taistoon pelkoja -kuin tuulimyllyjä - vastaan Don Quioten lailla  angel smitten

Eikös Jeesuskin Raamatussa - ja kaikki ne enkelit - ensitöikseen sanoneet: "Älkää peljätkö!"

JOS esim. aivomme alkavat "aktivoitumaan/avautumaan" lisää - sen nykyisen 10% lisäksi siis, niin kylläpähän tunnelmia sattaa tulla jos monenmoisia. Itsekin öisin kuikuilen nykyään miten sattuu - onneksi on kääpiöhamstereista seuraa, ne ovat yöeläjiä  Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 08.01.2007 17:47:45 »

hmmm... minä olen taas alkanut näkemään näkyjä öisin...  idiot2 se on inhottavaa, talo täys jengiä joista osa väittää olevansa enkeleitä...  Huh
Kuulostaapas hurjalle.... Minua myös lähestytty taas vaihteeksi mutta kieltäydyn ottamasta ketään vastaan, jos olo tuntuu yhtään epämiellyttävälle.
Voit pyytää heitä poistumaan luotasi ja sano heille, että sinua saa lähestyä vain kaikkein korkein valo ja rakkaus, jota sinun on mahdollista ottaa vastaan. Kannattaisi varmaan myös puhdistella kotiasi ja ympäristöäsi illalla ennen nukkumaan menoa tms.

Saanko kysyä, että millä tavalla näet/koet heidät?

Minä itse näen heitä joskus välähdyksinä, joskus energian väreilynä mutta useimmiten kolmennen silmän kautta tietona siitä, että he ovat.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 08.01.2007 18:12:32 »

Ehkäpä - ja todennäköisesti - ei olekaan muuta peljättävää, kuin pelko itse.
Taidanpa olla samaa mieltä.

Toki on niitä mustia mörön näköisiä otuksia joskus vieraillut, mutta mitä sitten. Ehkäpä jopa möröstä voi tulla kaunis enkeli, kun antaa sen olla olojaan.

Hui hai kukaties, täällä tuoksuu pieni mies,
eihän enää täällä kauaa laukkaa,
kun hänet leivänpäällä haukkaan Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Athens
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 08.01.2007 19:18:41 »

Luin juuri Matti Kuuselan Hopeasulkaviestiä the groupin kanavoinnista, jossa puhuttiin unettomuudesta. Aiemmin kuuluin usein itsekin tämän kanavoinnin mainitsesmaan 3-kerhoon, eli heräsin hetkeksi klo 3 yöllä, mutta nukahdin pian uudelleen. Nyt näistä 3-kerholaisista on tullut klo 2-4 kerholaisia, joka tulee yleistymään ja ihmisten unirytmit tulevat muuttumaan heidän kokiessaan useita ajan ja paikan ulottuvuuksia. Nämä yön hereilläolo tunnit ovat erittäin tärkeitä, koska olemme parantuneessa luomistilassa niiden aikana. Näiden kahden tunnin aikana se, mitä pidämme ajatuksissamme, tulee todellisuudeksemme hyvin nopeasti. Antakaa itsenne pitää mielessään tänä erityisenä aikana ainoastaan niitä ajatuksia, jotka hyödyttävät teitä jollain tavalla. Te ette pysty hallitsemaan ajatuksia, jotka tulevat mieleenne. Teillä kuitenkin on täysi hallinta niihin ajatuksiin, joiden te annatte jäädä aivoihinne.

Jos haluatte ilmaiselle Hopeasulka postituslistalle (todella mielenkiintoisia kanavointeja Maria Magdalenalta, Arkkienkeli Mikaelilta jne.), lähettäkää Matille viesti:
matti@hopeasulka.com
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #9 : 08.01.2007 20:09:29 »

Saanko kysyä, että millä tavalla näet/koet heidät?

hahmoina, liikkeinä, vilahduksina, toisinaan ne lähestyvät minua eivätkä katoa, vaikka kuinka yritän. se "enkeli" ei ollut kirkas valo vaan perinteinen siivekäs tyyppi, mutta likaisen valkoinen (tuskin siis enkuli oli).

Minulla muuten on jatkuva vasemman käden ja vasemman puolen ruumiista "jomotus" eli pistely, puutuminen, mikä ennen tarkoitti sitä, että kohta soi puhelin ja tiesin puutumiskohdasta kuka soittaa / laittaa viestin... mutta nyt... pikkasen alkaa kyllästyttää.  knuppel2 AUTS. Loppuisi jo!!!!!!!!!!!
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 08.01.2007 20:21:44 »

Luin juuri Matti Kuuselan Hopeasulkaviestiä the groupin kanavoinnista, jossa puhuttiin unettomuudesta. Aiemmin kuuluin usein itsekin tämän kanavoinnin mainitsesmaan 3-kerhoon, eli heräsin hetkeksi klo 3 yöllä, mutta nukahdin pian uudelleen. Nyt näistä 3-kerholaisista on tullut klo 2-4 kerholaisia, joka tulee yleistymään ja ihmisten unirytmit tulevat muuttumaan heidän kokiessaan useita ajan ja paikan ulottuvuuksia. Nämä yön hereilläolo tunnit ovat erittäin tärkeitä, koska olemme parantuneessa luomistilassa niiden aikana. Näiden kahden tunnin aikana se, mitä pidämme ajatuksissamme, tulee todellisuudeksemme hyvin nopeasti. Antakaa itsenne pitää mielessään tänä erityisenä aikana ainoastaan niitä ajatuksia, jotka hyödyttävät teitä jollain tavalla. Te ette pysty hallitsemaan ajatuksia, jotka tulevat mieleenne. Teillä kuitenkin on täysi hallinta niihin ajatuksiin, joiden te annatte jäädä aivoihinne.

Jos haluatte ilmaiselle Hopeasulka postituslistalle (todella mielenkiintoisia kanavointeja Maria Magdalenalta, Arkkienkeli Mikaelilta jne.), lähettäkää Matille viesti:
matti@hopeasulka.com

No olenhan minäkin tuon lukenut, mutta ei nyt muistunut mieleen...Kiitos! Ja olen öisin varmaan vaan miestäni manannut kun kuorsaa ja häiritsee meikäläisen nukkumista crazy2

smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #11 : 09.01.2007 17:59:33 »

Huoneen puhdistus auttoi. Poissa on sekä käden pistely että hahmot.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 09.01.2007 18:10:46 »

Täällä myös unettomuutta, jo viikko tuskin paljoakaan syvää unta.

En kuitenkaan tunne hermostuneisuutta tai onttoo oloa töissä, vaan ihmettelen isekin 'terävyyttäni ja rauhallisuuttani'.

Toinen ilmiö on veden käyttö. Pitää juoda usein ja usein juosta vessassa. Eikä varmaan mikään paha asia.

Jotakin virtaa...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 09.01.2007 18:38:20 »

Täällä myös unettomuutta, jo viikko tuskin paljoakaan syvää unta.

En kuitenkaan tunne hermostuneisuutta tai onttoo oloa töissä, vaan ihmettelen isekin 'terävyyttäni ja rauhallisuuttani'.

Toinen ilmiö on veden käyttö. Pitää juoda usein ja usein juosta vessassa. Eikä varmaan mikään paha asia.

Jotakin virtaa...

Aikalailla samoin täälläkin  smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 10.01.2007 08:11:47 »

Kauankohan tää vaihe meinaa kestää? Tänä aamuna ei paljon jaksa hymyillä, ottaa jo voimille. Väsyttää ja sapettaa.  Sad

tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: