Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« : 24.11.2005 18:11:15 » |
|
Kerro, mikä on Sinulle kaikkein rakkain/tärkein luonteenpiirteesi, mistä olet ylpeä, etkä luopuisi siitä mistään hinnasta, vaikka elämä saattaisi olla joskus helpompaa ilman sitä. Minulla se on oikeudenmukaisuus
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #1 : 24.11.2005 19:23:18 » |
|
oi vaaka on ihana merkki. nim. siihen tykästynyt vaikka sitä ei omalta kartalta löydy. olen ylpeä rauhallisuudesta / kärsivällisyydestäni... tosin, osin se johtuu siitä, että kaikkea pitää pohtia pitemmän kaavan mukaan mm. ärsyttävässä tilanteessa mielessäni mietin että suuttuisinko vai antaisin asian mennä menojaan, ja kun pähkäily on pähkäilty ei raivoaminen olisi enään uskottavaa ..jätän itseni junasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 24.11.2005 21:11:29 » |
|
Avoimesta myönteisestä asenteestani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 24.11.2005 21:32:50 » |
|
Sinnikkyys! Harmaiden kivien läpi pönkeminen
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
haltii
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 24.11.2005 23:25:47 » |
|
Minun paras piirteeni on positiivisuus ja iloisuus Yritän aina nähdä asiat parhaimmin päin, Ja kaiken tämän päälle EN ole niitä maan hiljaisempia, niin muutin saavat kuulla monesti heidän mielestä kyllästymiseen saakka että kyllä onnistuu jos vain jaksaa yrittää....... mutta minä en luovuta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #5 : 25.11.2005 12:06:08 » |
|
Sanoisin, että asioiden ymmärrys monelta eri kantilta. Se auttaa elämässä eteen päin eikä maailma takaiskuineen tunnu niin kauhealle ja epäreilulle paikalle. Tämän ymmärryksen myötä voin kokonaisuudessaan paremmin ja iloisemmin. Se tulee minua joka suunnasta ^_^
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jam0
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 25.11.2005 12:31:46 » |
|
Oppimishalu ja into. Seeking for knowledge. Pakko mainita että pidän itsekin vaaka luonteesta, isäni sekä entinen tyttökaverini on tuollaisia. Niissä mielissä yhdistyy yin ja yang täydellisemmin mitä missään. Tosi tasapainoisia ovat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
koskehel
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 25.11.2005 12:43:07 » |
|
Mielestäni oikeudenmukaisuudestani olen ylpeä. Se vain tuntui joskus ärsyttävän entistä esimiestäni, kun hän joutui ottamaan kantaa kannanottoihini.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Moonam
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 25.11.2005 13:14:25 » |
|
Tässäpä vaikea paikka, pitää kehua itseään Nämä kai ne olisivat: Iloinen ja empaattinen. Spontaani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 25.11.2005 13:15:10 » |
|
Olen aidosti iloinen rohkeudestani olla sellainen kuin olen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 25.11.2005 13:31:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa Kuu vesimiehen kohdalla Nousussa neitsyt
|
|
|
Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« Vastaus #11 : 25.11.2005 15:16:54 » |
|
Hulluudestani osaan aina olla ylpeä. Tietäisittepä mitä kaikkea ajattelen
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #12 : 25.11.2005 17:39:56 » |
|
Kerro, mikä on Sinulle kaikkein rakkain/tärkein luonteenpiirteesi, mistä olet ylpeä, etkä luopuisi siitä mistään hinnasta, vaikka elämä saattaisi olla joskus helpompaa ilman sitä. Minulla se on oikeudenmukaisuus Olen ylpeä kaikista ominaisuuksistani, joita löytyy horoskoopistani. "Tyypillinen Vaaka on charmikas, ystävällinen, huoleton . Haluaa luonnostaan olla diplomaattinen ja yhteistyökykyinen . Tekee kaikkensa "rauhan ja harmonian" puolesta ja on täysin poissa tasapainosta epäsopuisassa ja ristiriitaisessa ympäristössä. Arvostaa suuresti harmoniaa, taidetta, kauneutta, muotoa . On ihanteellinen, sydämessään täydellisyyden tavoittelija." Jeff Mayo http://koti.mbnet.fi/neptunia/vaakax.htm
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.11.2005 17:53:37 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
astrada
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 25.11.2005 19:32:50 » |
|
Mitenköhän sen nyt sanoisi oikein, hmm.. usko ihmisiin (siis etten ajattele heti pahaa ihmisistä). Siitä myös olen ylpeä että olen hyvin kärsivällinen..
|
|
|
tallennettu
|
"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #14 : 25.11.2005 19:59:41 » |
|
Olen ylpeä luonteessani siitä, että yleensä aina hyväksyn kaikki erilaiset ihmiset luonnollisesti .Minun ei koskaan ole tarvinnut miettiä kenen kanssa voin jutella tai ketä voin auttaa.Kaikki ihmiset ovat IHMISIÄ ja jo se tekee heidät mielenkiintoisiksi enkä koskaan tuomitse ketään kuulopuheiden tai ulkonäön perusteella.Vain se mitä ihmisestä itse olen mieltä merkitsee !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|