Vajra
|
|
« Vastaus #30 : 22.12.2005 13:08:39 » |
|
ympärillä iloisia. Iloisuus on tarttuvaa ja sillä saa paljon anteeksi. Eikä saa. Minun ympärilläni ei naureta. Ainoastaan itketään...
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
faust
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 22.12.2005 20:00:55 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #32 : 22.12.2005 20:09:08 » |
|
Faustus on nihkeä hahmo Guilty Gear 2x:ssä. ...
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #33 : 22.12.2005 20:15:53 » |
|
Olen ylpeä ylpeydestäni..... koska aina, kun kaupungilla liikuskelee niin ei jaksaisi ihmisten tuijotusta.. se käy ärsyttämään välillä. Saisivat keskittyä enemmän omiin juttuihinsa, ku muiden ihmisten tölläämiseen. Olen horoskoopiltani rapu, mut nouseva kaksonen. et ehkä se vaikuttaa. Oon myös ylpee oikeudenmukasuudesta, tasa-arvo rulettaa! Jos jotain kiinnostais vilkasta mun syntymäkarttaa ni laittakaa personal messagee. ja en oo blondi. heh.
|
|
|
tallennettu
|
Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
|
|
|
faust
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 22.12.2005 20:22:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #35 : 22.12.2005 20:33:42 » |
|
Puvustukselta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Black_Orchid
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #36 : 22.12.2005 21:37:05 » |
|
Enkä ihmettele, et miks ne ihmiset töllää....
osa on vaan kateellisia, et oon kaunis.
|
|
|
tallennettu
|
Voi ihmiset, miksi pelkäätte susia.... rakastakaa niitä, kuten minäkin.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #37 : 22.12.2005 22:35:09 » |
|
Narsismia kannattaa varoa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 23.12.2005 13:40:18 » |
|
mutta miksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rapture
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #39 : 29.12.2005 21:49:50 » |
|
Positiivisuus ja oikeudenmukaisuus ovat ne luonteenpiirteet mistä minä olen ylpeä. Ja horoskooppimerkiltäni olen vaaka. En oikein osaa sanoa mitään muita luonteenpiirteitä.
|
|
|
tallennettu
|
Vaaka - > nouseva leijona
Aurinko vaa'assa Kuu oinaassa Merkurius skorpionissa Venus skorpionissa Mars vesimiehessä
|
|
|
marikki83
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #40 : 30.12.2005 10:33:52 » |
|
Ehdottomasti empaattisuudestani (vaikka elämä todella olisi joskus helpompaa ilman sitä) ja lapsenmielisyydestäni.
|
|
|
tallennettu
|
" Jos olisin kuun tytär, nousisin öisin järvenhenkenä pinnalle usvaa hengittämään"
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 01.01.2006 23:20:32 » |
|
Kiitos Mustalle Orkkidealle! Kyllä kauneutta pitää olla. Siinä innostuu ihmisenä olemisessa, ainakin kun näkee kauniita ihmisiä ympärillä. Narsismia saa ja pitääkin olla, sopivasti. Kaikilla ismeillä on ääripäät. Oisko narsismin ääripää sitten se 'enhän minä nyt mikään' jne.
Minä kai olen ylpeä just tästä, halua löytää kaikesta hyvät puolet ja aina vain jostakin uudesta innostuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^Saaga^
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #42 : 02.01.2006 00:48:38 » |
|
Olen ylpeä huumorintajustani ja siitä, että olen hyvä kuuntelija. Hyviä piirteitäni ovat myös täsmällisyys, siis esim. sovittujen aikojen noudattamisessa sekä se, että haluan aina oppia jotain uutta (tosin tuo on toisinaan rasite). Kait niitä muitakin hyviä piirteitä löytyy, mutta nuo tulivat näin äkikseltään mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Haakana
Satunnainen astroilija
Tukiaseman Piipi
|
|
« Vastaus #43 : 03.01.2006 05:30:46 » |
|
Minun korvaamattomia luonteenpiirteitäni ovat empaattisuus, selkärankaisuus ja tunneäly. Näitä en vaihtaisi mihinkään. Osaan tarvittaessa olla myös kova, hyvin ilkeä ja joustamaton. Ehkä yhteen korvaamattomaan piirteeseen voisi laskea luonteeni mukautumiskykyisyys.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006 05:32:56 kirjoittanut Haakana »
|
tallennettu
|
Coconut Flavor
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #44 : 04.01.2006 04:08:16 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:55:14 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|