selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 04.01.2006 09:29:44 » |
|
Taidatkin olla aika mainio tyyppi!!! Aamuni alkoi makeilla nauruilla!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #46 : 04.01.2006 13:27:18 » |
|
Narsismia saa ja pitääkin olla, sopivasti. Kaikilla ismeillä on ääripäät. Oisko narsismin ääripää sitten se 'enhän minä nyt mikään' jne.
Vai se se on se ääripää... Kun taas kuvittelin että se olisi jotain "olen hyvin hieno ihminen verrattuna muihin" ... noh, virheitä sattuu kaikilla..
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 04.01.2006 17:50:51 » |
|
On tyhmää olla komprommissiin sopimaton ihminen ja kuuluttaa sitä isoon ääneen niinkuin olisi joku hyvä piirre. Sanokaa mielummin persoonallinen ja yhteiskuntaan sopimaton. Entä jos raiskaan pienen koiranpennun ja suolestan sen jälkeen, sitten kuittaan asian että olen mikä olen, mitäs sitä muuttamaan.. Eläisimme kohta tuolla periaatteella kuin villieläimet! Et kumminkaan tarkoittanut asiaa noin, joten en sanonut sinun olevasi huono tai mitään semmosta. Kuhan tarkensin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 04.01.2006 17:56:28 » |
|
Yritän noudattaa lakia ja olen ylpeä siitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hurma
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 04.01.2006 18:05:01 » |
|
En tiedä. Kaikki me ollaan omalla tavallamme feikkejä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #50 : 04.01.2006 18:32:31 » |
|
Entä jos raiskaan pienen koiranpennun ja suolestan sen jälkeen, sitten kuittaan asian että olen mikä olen, mitäs sitä muuttamaan..
Nyt tais naru korvienvälissä kiristyä ? Kyllä minullakin. Tänä aamuna meinasi käämi kärähtää ! Ei koiranpentu, vaan joku tosi-iso, oli tuotu kävelykadulta pihallemme vääntämään tosi isot tortut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:55:50 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #51 : 04.01.2006 18:42:03 » |
|
Harvemmin niitä leipureita näkee työn tiimellyksessä. Olisit onnellinen
Olipas kuiva läppä, näin vaihteeksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.01.2006 12:45:25 kirjoittanut Puma »
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #52 : 04.01.2006 18:47:59 » |
|
Kiitti vaan, mutta tosi on, koska tämä on sattunut liian aikaisin ! ! Selvä haitta mennä Astroon, eikä vahtimaan pihalle ! !
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:56:21 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Loume
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #53 : 04.01.2006 21:50:29 » |
|
Varmaan se tuo sosiaalisuus on Ollut tämän pienen elämän aikana niin useasti hyödyksi!
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Vaaka Aurinko Vaa'assa Kuu Jousimiehessä Merkurius Skorpionissai Venus Vaa'assa Mars kaksosissa
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #54 : 05.01.2006 19:03:10 » |
|
Taitaapa olla tuo oikeudenmukaisuus.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
ianthe
Satunnainen astroilija
tiitiäinen
|
|
« Vastaus #55 : 06.01.2006 13:37:55 » |
|
Kyky rakastaa ihmisiä juuri sellaisina kuin he ovat. Tämä on vahvuus jos joku jota olen oppinut ymmärtämään ja arvostamaan vasta vähän aikaa sitten
|
|
|
tallennettu
|
en vaan osaa
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 06.01.2006 14:52:31 » |
|
Mulla on älyttömän hyvä huumorintaju siitä olen aika ylpeä, että olen saanut sellaisen synnyin lahjan ja sitten olen aika jämäkkä oikeistaan olen aika ylpeä itsestäni kokonaisuutena mutta en turhan ylpeä kuitenkaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Coco_Loco
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #57 : 06.01.2006 19:18:53 » |
|
Olen kalat ja kiitollinen siitä . Mielestäni olen sellainen romanttinen ja herkkä lapsi,joka ei halua loukata toisten ihmisten tunteita (en kyllä uskaltaisikaan) ja jolla mielikuvitus laukkaa. Olen myös saanut toisilta ihmisilta kiitosta siitä,että mielelläni kuuntelen heitä ja kannan mielelläni toisten ihmisten surut harteillani,sekä olen uhrautuvainen ja rakastava. Toki minulla on paljon pahoja luonteenpiirteitä,mutta taidan jättää ne väliin,sillä niitähän ei kysytty. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 22.01.2006 11:17:12 » |
|
Olen ylpeä rehellisyydestäni ja suvaitsevaisuudestani. Siitä, että minulla on suuri ja rakastava sydän kaikkia kohtaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 11:40:24 kirjoittanut Ozzette »
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 22.01.2006 18:50:00 » |
|
Olen ylpeä tonttuilustani.
Taas sain kuulla kunniani. Ja otan opikseni. Siis tietynlainen 'tonttuilu' on näköjään parhaita opettajiani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|