Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiinnostavimmat ominaisuudet?  (Luettu 28085 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 12.01.2007 23:11:22 »

Joo, uskon sen kyllä. Ei tarvitse mennä kun esimerkiksi mihin tahansa halpaliiteri kauppaan ja katsella vähän aikaa ihmisiä niin näkee ja haistaa kyllä selvästi sen mikä on suomalaisten hygieniataso.
Onneksi sieltä sitä löytyy tasapuolisesti molempien sukupuolien edustajia tukka rasvaisena, silmälasit väärinpäin päässä ujeltaen, adidaksen verkkarit jalassaan tutkitaan innoissaan 1€ shokkitarjousta.

Mutta asiaan

Miksi luulet että minua kiinnostaa keskustella vakavasti ottaen siitä onko joku niin idiootti ettei osaa pestä roiskeitaan. Mitä meidän pitäisi siitä keskustella?  idiot2

« Viimeksi muokattu: 12.01.2007 23:26:42 kirjoittanut Tony » tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #31 : 13.01.2007 10:57:33 »

Joo, uskon sen kyllä. Ei tarvitse mennä kun esimerkiksi mihin tahansa halpaliiteri kauppaan ja katsella vähän aikaa ihmisiä niin näkee ja haistaa kyllä selvästi sen mikä on suomalaisten hygieniataso.
Onneksi sieltä sitä löytyy tasapuolisesti molempien sukupuolien edustajia tukka rasvaisena, silmälasit väärinpäin päässä ujeltaen, adidaksen verkkarit jalassaan tutkitaan innoissaan 1€ shokkitarjousta.

Mutta asiaan

Miksi luulet että minua kiinnostaa keskustella vakavasti ottaen siitä onko joku niin idiootti ettei osaa pestä roiskeitaan. Mitä meidän pitäisi siitä keskustella?  idiot2

Hyvä tavaton!  uglystupid2

En ole olettanut mitään keskusteluhaluistasi suuntaan tahi toiseen! Kunhan keskustelen, keskustelupalstahan tämä lienee. En ymmärrä ärjyä sävyäsi, en, en  Sad.

tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 13.01.2007 11:46:06 »

Ensin halusit heittää vitsiä ja minä vitsailin myös ja sitten SINÄ halusit puhua vakavasti niin minä puhuin vakavasti.  Ei minulla ole mitään ongelmaa kummallakaan tavalla puhumisessa.  Wink

Minua edelleen kiinnostaisi tietää mihin sinä pyrit tällä vakavasti otettavalla lauseella ja mitä siitä pitäisi sitten keskustella kun tämä kerran SINUN mielestä on keskustelupalsta?

Kerro ihan omin sanoin mitään ujostelematta

Smiley
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #33 : 13.01.2007 14:38:24 »

Jep jep. Ärhäkkä on tyyli sulla, siitä ei näköjään päästä mihinkään. No, erittelen oman osuuteni: kun ensin heiteltiin aiheesta jonkinsortin läppää, mulle tuli mieleen oliskohan terveyslehdestä lukemaani tilastoa suomalaismiesten ja poikien hygieniakäyttäytymisestä. Mielleyhtymän jälkeen kirjoitin sen "vakavasti ottaen" tähän. Mutta en kyllä sanonut että hei Tony, keskusteletko nyt kanssani siitä "osaako vaiko eikö joku idiootti pestä roiskeitaan".

Auuurgh  uglystupid2

tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #34 : 13.01.2007 15:20:59 »

Jep, jep. Ärhäkkä tyyli löytyy tarvittaessa.
Metsä vastaa vaan siten kun sinne huudetaan (Vanha peräkylän sananlasku)

Jospa minäkin erittelen hieman ajatuksiani.
Sinua taisi hieman ärsyttää kommenttini kotieläinpuiston asukkaista ja piti yrittää pistää nokkelasti paremmaksi. Kun en sitten laulanutkaan samalla nuotilla vaan otin haasteen vastaan niin siihen sitten loppuikin se nokkeluus. Lisäksi et edes huomioinut sitä että kommenttini oli vastaus Jaspiksen vastaavaan tilanteeseen, missä Jaspis aloitti  "läpän" heiton ja minä vaan vastasin.

Jos olet niin tarkkaavainen, niin lue esimerkiksi muitakin juttujani missä vastaan ja keskustelen aiheista muiden kanssa. Eikä tarvi mennä edes merta edemmäksi kalaan (esim edelliset jutut Inannan kanssa). Tule sitten vasta arvostelemaan minua ärhäkästä tyylistä kun olet suhteuttanut kirjoitukseni kokonaisuudessaan. Eli katsot omaa nenääsi pitemmälle.

UGH  uglystupid2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 13.01.2007 15:34:58 »

Eiköhän tässä nyt ole vähän väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Minä kyllä ymmärrän hyvin miksi Absintiltä meni vähän ohi tuo Tonyn tyyli, aika ärhäkästi otit heti vastaan, vaikka ei kai kukaan tässä nyt ketään ollut loukkaamassa. Smiley

Jos palataan aiheeseen, niin itse olen huomannut ja tavannut ihan liiakseenkin tätä Absintin mukaan "Egoistinen epäkypsä pikkupoikasyndroomasta" kärsiviä tapauksia. Voi pojat, yksi sellainen tapaus riitti kyllä kauhistuttamaan niin pitkäksi aikaa, että en enää moiseen koske pitkällä tikullakaan. Cheesy Kiva jos osaa olla hieman lapsenmielinen, mutta jos se on poissa kypsyydestä ja vastuuntunnosta, niin eipä kelpaa tälle leidille (Tässä ihan itsekin huomaa, kuinka ne kaurismaiset piirteet nousevat ylös täältä tajunnasta tätä kirjoittaessani Grin).
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Absintti
Vieras
« Vastaus #36 : 13.01.2007 15:41:57 »

Jep, jep. Ärhäkkä tyyli löytyy tarvittaessa.
Metsä vastaa vaan siten kun sinne huudetaan (Vanha peräkylän sananlasku)

Jospa minäkin erittelen hieman ajatuksiani.
Sinua taisi hieman ärsyttää kommenttini kotieläinpuiston asukkaista ja piti yrittää pistää nokkelasti paremmaksi. Kun en sitten laulanutkaan samalla nuotilla vaan otin haasteen vastaan niin siihen sitten loppuikin se nokkeluus. Lisäksi et edes huomioinut sitä että kommenttini oli vastaus Jaspiksen vastaavaan tilanteeseen, missä Jaspis aloitti  "läpän" heiton ja minä vaan vastasin.

Jos olet niin tarkkaavainen, niin lue esimerkiksi muitakin juttujani missä vastaan ja keskustelen aiheista muiden kanssa. Eikä tarvi mennä edes merta edemmäksi kalaan (esim edelliset jutut Inannan kanssa). Tule sitten vasta arvostelemaan minua ärhäkästä tyylistä kun olet suhteuttanut kirjoitukseni kokonaisuudessaan. Eli katsot omaa nenääsi pitemmälle.

UGH  uglystupid2

Olen täällä uusi enkä ole lueskellut pitkiä ketjuja, kunhan seilailen siellä täällä astrologian hartaana ystävänä. En tiedä mistä kotieläinpuistosta puhut, enkä tiedä mitä läppää olet heittänyt Jaspiksen kanssa, usko tai älä. En ole lähtenyt tänne ärsyttämään ketään ja edelleen koen täysin rehellisesti että puret nyt viatonta säärtä. En ole yrittänyt olla nokkela, kyllä pureva sävy on lentänyt sinun suunnaltasi ja ymmärrän aina vain vähemmän vihamielistä sävyäsi. Luulen että olet käsittänyt jotain aivan väärin, ehkä olen osallistunut  keskusteluun jotenkin täysin väärässä välissä. Mutta ehkäpä jätämme tämän tähän.
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #37 : 13.01.2007 15:48:22 »

Eiköhän tässä nyt ole vähän väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Minä kyllä ymmärrän hyvin miksi Absintiltä meni vähän ohi tuo Tonyn tyyli, aika ärhäkästi otit heti vastaan, vaikka ei kai kukaan tässä nyt ketään ollut loukkaamassa. Smiley

Jos palataan aiheeseen, niin itse olen huomannut ja tavannut ihan liiakseenkin tätä Absintin mukaan "Egoistinen epäkypsä pikkupoikasyndroomasta" kärsiviä tapauksia. Voi pojat, yksi sellainen tapaus riitti kyllä kauhistuttamaan niin pitkäksi aikaa, että en enää moiseen koske pitkällä tikullakaan. Cheesy Kiva jos osaa olla hieman lapsenmielinen, mutta jos se on poissa kypsyydestä ja vastuuntunnosta, niin eipä kelpaa tälle leidille (Tässä ihan itsekin huomaa, kuinka ne kaurismaiset piirteet nousevat ylös täältä tajunnasta tätä kirjoittaessani Grin).

Ebenia, osui silmiini tuo "kauriutesi" ja kävin katsomassa oletko laittanut muut sijainnit profiiliisi. Mä oon  aurinko rapukuu kauris, siis päinvastoin kuin sulla  Wink... Oon myös  askendentti kauris, venus rapu... Kuu-Saturnus -polariteettia kerrakseen. Siihen vielä  saturnus IC:llä, voi itsesäälin syvyyttä  Cry.
tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 13.01.2007 16:06:59 »

Heips Ebenia

Ensin haluaisin kiittää sinua vielä kerran siitä työjutustani mitä pohdit hyvin ajatuksella ja ilmavasti. Mikäänhän ei ratkea sormia napsauttamalla, mutta kommenttisi auttoi minua sopivasti tietyn kynnyksen yli. smitten

Sitten aiheeseen

Toistan nyt että vastaan vaan siten kuten minulle huudetaan ja olen hyvin tarkka siitä. Eli pienikin epäilys pään aukomisesta niin täältä pesee ja tarvittaessa linkoaa knuppel2

Se on tietysti kurjaa , että teille naisille osuu ne kusipäät aina kohdalle, mutta minä en sille mitään voi ja minun olkapäälle on turha tulla kenenkään kurjaa ex parisuhdettaan  itkemään. Enhän minäkään teille täällä itke minkälaisia naiset ovat.
Tämä on siitä hyvä esimerkki että aika moni teistä halusi heti alkaa miettiin niitä ex suhteitaan ja niiden NEGATIIVISIA juttuja ja kuinka kurjasti heitä on kohdeltu.

HALOO! Lukekaa minun aloitusviesti ajatuksella ja kertokaa pyydänkö minä tekemään niin.

Mutta ihan oikeasti täällä on kiva kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia, ja asiallisesti pohditut viestit noteeraan suurella rakkaudella smitten smitten

Absintti
Enhän minä pyytänyt sinua menemään merta edemmäs kalaa eli älä nyt esitä sitä viatonta, jota kaikkien pitäisi sääliä. Kai sinä nyt tämän topicin sentään luit mihin kirjoititkin vai onko sinun tapana vastata sokeasti topicceihin? Mielenkiintoista.

Minä olen myös uusi tällä palstalla enkä kirjoittele millekään muulle palstalle. Jätetään minunkin puolesta tämä juttu tähän. Minä odotan sinulta kaikkiin aiheisiini ihan samaa kuin kaikilta muiltakin eli tämä ei ole mitenkään henkilökohtaista.
Minä vastaan ihan mielellään sinun topicceihin jos vaan osaan ja odotan sinulta samaa.
No hard feelings, ainakaan täällä suunnalla Smiley

tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #39 : 13.01.2007 16:35:51 »

En mä tosiaankaan lue kaikkia ketjuja kokonaan, en ehdi. Tästäkin luin vain aloituksen ja pari siihen vastannutta juttua. sitten vastasin omalta osaltani, koska aihe oli hauska ja kiintoisa. Ensin esitin ne negatiiviset, sitten positiiviset, omat mielipiteeni. Luet ihan omiasi ja olet kyllä tosi puolustuskannalla jos mä oon sun mielestä täällä päätäni aukonut tai sääliä kerjännyt! Ei millään pahalla tältäkään suunnalta  2funny.
tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 13.01.2007 17:13:35 »

Et sinä sitten halunnutkaan lopettaa tätä keskustelua, kyllä se mulle sopii.

Minä en sille voi mitään jos sinä et ymmärrä minun tekstejäni sen takia että et viitsi niitä edes lukea. Ymmärrys kun on aina kuulijan vastuulla sille ei se kertoja kun voi mitään.
Se on kyllä ymmärrettävää, että on pihalla, vaikka lukeekin, jos ei vaan kynttilä syty. Cry
Kannattais silloin olla vastaamatta eikä ruveta syyttään toisia huonosta luku ymmärryksestä.

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #41 : 13.01.2007 17:31:12 »

Uskomaton velmuilija...

Olen toki kommentoinut vain niitä viestejä jotka olet minulle osoittanut. Lienet niitä ihmisiä jotka vängän väellä väittävät valkoisen olevan mustaa ja sitten syyttävät siitä toista. Kikkelis kokkelis, mitäs läksin  2funny

Otan opikseni...adios  crazy2
tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 13.01.2007 17:38:50 »

En todellakaan ole vaan minusta valkoinen on kyllä ihan valkoista.
Enkä ole vielä edes aloittanutkaan.

Adios amiga, älä anna oven läimyttää perässä kun menet

2funny 2funny 2funny 2funny

tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 13.01.2007 20:32:45 »

Heips Ebenia

Ensin haluaisin kiittää sinua vielä kerran siitä työjutustani mitä pohdit hyvin ajatuksella ja ilmavasti. Mikäänhän ei ratkea sormia napsauttamalla, mutta kommenttisi auttoi minua sopivasti tietyn kynnyksen yli. smitten

No kiva kuulla. Smiley

Lainaus
Sitten aiheeseen

Toistan nyt että vastaan vaan siten kuten minulle huudetaan ja olen hyvin tarkka siitä. Eli pienikin epäilys pään aukomisesta niin täältä pesee ja tarvittaessa linkoaa knuppel2

Se on tietysti kurjaa , että teille naisille osuu ne kusipäät aina kohdalle, mutta minä en sille mitään voi ja minun olkapäälle on turha tulla kenenkään kurjaa ex parisuhdettaan  itkemään. Enhän minäkään teille täällä itke minkälaisia naiset ovat.
Tämä on siitä hyvä esimerkki että aika moni teistä halusi heti alkaa miettiin niitä ex suhteitaan ja niiden NEGATIIVISIA juttuja ja kuinka kurjasti heitä on kohdeltu.

HALOO! Lukekaa minun aloitusviesti ajatuksella ja kertokaa pyydänkö minä tekemään niin.

No ei kai tässä kukaan sinua olekaan ollut syyttämässä mistään, vaikka tämä sinun tekemä topicisi on.  :Smiley Ihan sama kuin joku tuolla on sanonut, ettei halua alkoholisteja, niin ei se nyt tarkoita mitään sinuun liittyvää. Sinähän tuolla itse vielä kyselit, että mitä ominaisuuksia siedätte ja ette siedä parisuhteen toiselta osapuolelta. Kai sitä keskusteluun saa liittää omia havaintoja ja kokemuksia myös, sehän on ainakin omasta mielestäni keskustelujen suola.

Toisekseen, minusta sinä nyt kyllä otit aika paljon itseesi sellaisista asioista mitä ei ole olemassakaan. Ei kaikkeen tarvitse aina vastata samantien ydinpommeilla, jos on pelkkä epäilys asiasta. Wink

Keskustelua voisi minusta kuitenkin jatkaa, koska tämä aihe on kuitenkin hyvinhyvin mielenkiintoinen. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #44 : 13.01.2007 20:38:15 »

Kuitenkin mieheni saisi olla innostava, mutat ehkä kuitenkin tavallaan rauhallisempi kuin minä tai ainakin riitatilanteissa pitäisi olla rauhallisempi ja selvästi minua rauhoittava tyyppi, sellainen tukeva kallio, johon voi aina luottaa.  smitten Minua viehättä erityisesti miehissä sellainen "hyvä lapsille"-piirre, samoin kaikki kokkaustaidot, nallekarhumaisuus, pieni mysteerisyys ja pilke silmäkulmassa, seksuaalinen ja lämmin, joka haluaa jahdata minua, mutta ei sulje tai rajoita minun ajatteluani. (Kyllä, minulla on  kuu rapu  mars skorpioni  venus vesimies ja sen näkee tästä kuvauksesta selvästi!) Tällaisen kun vielä löytäisikin. Grin

Joo, varsinaiseen aiheeseen.  Smiley

Minulla on nuo samat planeetta-asemat kuin Ebenialla ja ihannemieskin on samanlainen. Toisaalta juuri tuollainen, toisaalta taas minua viehättää tollaset Jone Nikula -tyyppiset miehet... Tosin eihän Jone varmaan huono lapsille olisi...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: