Olen kuullut lasten masennuksesta, joten miksei sitten skitsofreniakin... Tuntuu vain niin uskomattomalta... ja surulliselta ajatukselta.
Tottahan se on, että oli sitten minkä ikäinen tahansa niin huumeet ja muut päihteet ovat monella laukaisseet psykoottisia oireita. Muistan itse viime syksynä kun join aika paljon niin lopulta se meni siihen, että laskuhumalassa minusta tuli entistä tuskaisempi ja ahdistuneempi. Ei ole kyllä mikään leikin asia. Ainakaan minun kehoni ei kauheasti mitään myrkkyjä kestä. Se pitäisi jo vähitellen tajuta.
Kiitos tarkennuksesta. Niinhän se oli että 14-27. Jostain vain se 16 tuli mieleeni. *wonder why*
se on ihan "skitso" ikä.
Tämä on nyt jossittelua oikeen rankimman kautta, mutta koska Nancy vaikutti kanssa aika herkältä eri aineille ja niiden vaikutuksille niin olisiko hän hyötynyt sen ravintolääkärin hoidosta, jos se olisi ikinä toteutunut.
Harmi kun sitä ei koskaan saa tietää.
Kun luin kirjan uudestaan niin huomasin lopussa että Nancyn äitikin, Deborah joka kirjan on kirjoittanut yritti Nancyn kuoleman jälkeen hirttäytyä. Hän oli jo autotallissa köyden kanssa... mutta päätti sitten, että joku tarkoitus sillä 20 vuoden taistelulla piti olla.
Tuo heidän perheensä tarina jää varmasti ikuisesti mieleeni.