MENKÖÖN NYT KEVÄÄN PIIKKIIN TÄMÄ KIRJOITUKSENI....hiukka ohittaa aiheen
Voi kiitos kiitos rakkaat ystävät
Rakkaudenliekki... muuten hyvä, mutta oletkos kuullut, että Härkä-äidin lapset olisivat koskaan niskuroineet? *piilottelee raippaa ja käsirautoja yöpöydän laatikossa* ja kun kasvatus on ollut niin oiva, niin siellähän ei ole kuin intiaanisokeria kupissa ja sehän on kuin lääkettä...
... Mutta kertakaikkiaan - olipa hauska runo
Ja voih - nyt vasta luin, että kohta on ne yksisarvisen kemut... takana on kuitenkin jo pari lasia retsinaa, joten saattaa olla ettei ehkä ...
....haloo " sähköä ilmassa" ~taitaa olla hattivatit liikkeellä
... " kas ei muumitaloa lukita yöksi - kun hämärä hiipii jo tähtien vyöksi ~karkeloi kansa ja kunnailla soi~muumeilta elämää oppia voi..." .....onhan tässä öitä ....
Olen kuullut että niskuroivat
Ja kuules ja arvaas tätä ELEKTRA että ~minä olen suorastaanm hypersupermaximikrokvantti~metsuri eli mestari tässä HÄRKÄ-ÄITIEN huiputtamisessa, vonkaamisessa, narisemisessa, kiukuttelussa, jalan polkemisessa ~pieni omapäinen, lettipäinen joskus lapsena ja välillä vielä aikuisenakin ~Pikky Myyksi kutsuttu armaan rakkaan Härkä-äidin kaksotyttö jolla on leijona-nousu ja Oinas-kuu ....jep..
... oli meillä välillä melkoista vääntöä~ja yleensä minä sain tahtoni periksi
tai :
joo ..... minä karkasinkin eka kerran 3v. muistan itsekin sen reissun ~ jotain 8v. päätin jälleen lähteä kotoa ja koetin saada isänkin mukaani - juu-u pakkasin eväät koulukassiini kävelin n2km. isöni työpaikalle ja sanoin " että nyt sitten lähettiin " - no kotiin minut passitettiin - ja mutisten palasin takaisin..... yksinäni matkustin hesaan alle kouluikäisenä jo , että .... On tuota kuultu ja nähty~no olenko siitä ylpeä ~itseasiassa olen - opin hyvinkin pärjäämään aika omillani ...Että kiitos rakas härkä-äitini...