Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu skorpioni  (Luettu 18028 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 10.01.2007 19:08:51 »

On ollut hieno lukea tätä ketjua, sillä olen jonkin aikaa sitten tutustunut  kuu skorpioni :iin (ihmisessä)  Wink
Ja vaikka nautin siitä syvällisyydestä, jota koen sitä kautta kumpuavan, niin joskus se on väsyttävää tietyiltä osin. Koen jotenkin, että hän näkee syvälle ja kauas ja ilmaisee sen jotenkin kaukaisesti tulevaisudesta käsin, enkä minä pieni sitä ymmärrä aina, ja olen kysymysmerkkejä täynnä. Ja ne ilmaisut ovat vielä niin suoria ja tosia, mutta tulevaisuudessa, ettei ne anna tähän hetkeen vastausta levottomalle mielelle ja läpättävälle sydämelle. Mikä toisaalta on hyvä ja kasvattaa kyllä minussa jotain.

Toisaalta koen, että samaistun monelta osin tuohon  kuu skorpioni :iin, mitä nyt noita olen lukenut, varsinkin tuohon mitä Selkälokki kirjoitti:
Lainaus
vaikea on puhua tunteita sanoiksi. Useinkin kun oikein kovasti tunnen, olen suorastaan mykkä. Tai sitten nousee niin kova pala kurkkuun, että pelkään purskahatavani itkemään ja sehän on kauheata se. Tosin joskus ne tunteet vain tulevat, ei voi estää. Jos vaikka minulle osoitetaan kiintymystä ja lämpöä, niin olen suhteellisen kömpelö osoittamaan sitä takaisin, mie mykistyn. Haluaisin tietenkin pukea tunteet sanoikisi ja teoiksi, mutta toisinaan se ei oikein onnistu.

Jossain vaiheessa haaveilin, että saisin vaihtaa oman  kuu kalat :ni tuohon skorppariin, mutta nyttemmin olen jo tyytyväinen sen tuomaan "pehmeyteen".

tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #16 : 10.01.2007 23:43:12 »

Moikkelis!

 annatteko tunteittenne tulla ja mennä itsestään? Entä jos olet uskaltanut antaa tulla, mitä siitä on seurannut?

Entä, jos tunnet jonkun  kuu skorpioni , miten luonnehtisit hänen tunne-elämäänsä, vai onko se lähinnä arvoitus?

Mulla on Kuu Skorpionissa, ja sillon kun olen antanu tunteiden tulla kybällä (en puhu mistään "kohtauksista", vaan elämän elämisestä), niin joidenki lähimmäisten reaktio on ollu: "Kuinka sä voit tehdä tämän meille?"   tickedoff Shocked

Tuntemillani ihmisillä joilla on Kuu Skorpionissa on hyvin voimakkaat ja aina pohjimmiltaan itseään kohtaan rehelliset tunteet.
tallennettu

.
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #17 : 10.01.2007 23:53:43 »

- kuu skorpioni kykenee nielemään USKOMATTOMAN määrän loukkauksia sisuksiinsa mutta kun mitta on täysi,ei raivolla ole rajoja..
siksi hän ehkä mieluummin poistuu paikalta kuin antaa tulivuoren purkautua tiedostaen sen yllättävyyden ja tuhovoiman

Tuon kun luki olin ihan et "tuo on ihan kuin minä". Joskus nielen niitä loukkauksia kyllä liikaakin. Joskus olen nielenyt niinkin paljon, että ihmiset alkoivat ajatella, etten minä loukkaannu mistään, että minulle voi sanoa ihan mitä tahansa. No, sitten viimein todella suutuin kunnolla ja mökötin heille ainakin viikon ja puhisin raivoani. Nyt olen oppinut, ettei kaikkea pidä kestää ja alkaa kyllä varoitusvalot vilkkua mielessä, kun joku menee liian pitkälle knuppel2

Tosin vaikka jotkut ystävät ovat joskus loukanneet minua pahastikin, niin lepyn kyllä ajan kanssa ja annan anteeksi, vaikken koskaan unohdakaan mitään loukkauksia.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #18 : 13.01.2007 13:41:37 »

Terve kuu skorppari kaima kuomaseni! Smiley

Minä en vielä osaa käyttää kuuni tuomia voimavaroja hyväkseni, useimmiten olen vaan turhautunut enkä tiedä mitä tehdä, mihin kanavoida energiat. Olisi ihanaa löytää joku intohimon kohde mutta luulenpa että ensin minun on kohdattava itseni. On hankalaa löytää ulkopuolelta jotain joka toisi lohdutusta. On kyllä aika tylsää olla yksin, harvoin tulee jostain semmoinen mielentila että on hauskaa itsekseen. Mutten halua olla riippuvainen kaikesta. En osaa puhua tunteista paljo yhtään! crazy2 Ehkä se on suojautumismekanismi etten osaa puhua ja paljastaa itseäni. Otan asiat vakavasti ja olen mieletön kontrollifriikki ja haluan tietää kaiken, mutta voihan se olla hyvä asia kun oikeasti voi oppia jotain tarkkaillessa omaa ja muiden käyttäytymistä. Hmm.. tarpeet ja tunteet ovat voimakkaat. Vaadin totuutta, kai se skorppari pakottaa rehellisyyteen, vähempi ei riitä koska muuten tunnen oloni turvattomaksi.

To be continued varmaan.. Olis paljon sanottavaa muttei heti tule mieleen.. Tosi tuskaista tää kirjoittaminen.
tallennettu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #19 : 13.01.2007 15:49:05 »


     Mielenkiintoista...Silmäilin kiireessä läpi tämän  kuu  skorpioni jutustelun ja muistin sitten,että itsekin taisin olla!
     Minulla tuo vaikutus on ollut todella suuri,koko persoonallisuuteen vaikuttava asia ihan pienestä asti.Ulospäin on kai näyttänyt siltä,että olen synkeä ja sisäänpäin kääntynyt.Oma sielunelämä vaan nuorena oli paljon kiintoisampaa kuin esim.ikätoverit koulussa.Kaikki pitivät outona ja apua tarjoiltiin,minussa täytyi olla jotain vialla..koulu maistui,kavereitten seura ei.Tai toisaalta,olisi se maistunut,en vaan löytänyt ketään samanhenkistä,kenen kanssa olisi voinut puhua mielenkiintoisista asioista.Parempi yksin kuin huonossa seurassa!
     Se oli kasvamista,kivuliasta.Nyt vanhempana  aurinko  jousimies ja  askendentti  leijona ovat tulleet minussa näkyviin.Olen ulospäin muuttunut,uskoakseni ihmisten mielestä olen nuoruuteni minän vastakohta;lämmin,aidosti välittävä ja äärimmäisen avoin,tunnen velvollisuudekseni näyttää heti,mikä olen,jos esitän jotain,mitä en ole,minun tulee paha olo.Siitä,että en ole ollut rehellinen.Iselleni.Se on tärkeintä.Ja nyt voin olla avoin toisille,nyt kun olen päässyt jonkinlaiseen selvyyteen siitä,mikä olen.
      Syvällinen vatvominen on edelleen lempiharrastukseni.Kaikkien asioiden ja ihmisten syväluotaus ja ruotiminen on mielenkiintoista.Joka päivä oppii ja löytää uutta.Vieläkin teen sitä itsekseni,sillä olen huomannut,että jos sanon kaikki ajatukseni ääneen,syntyy kiusallinen hiljaisuus ja minua pidetään taas outona.
      Ja kuten edellä jo mainittu  kuu  skorpioni ei unohda mitään,ei ainakaan loukkauksia,ovat selkeinä muistissa kuin eilinen päivä!Plus ajoittainen paha olo ja synkkyyskohtaukset ilman mitään näkyvää syytä.Siinä on välillä kestämistä.Onneksi olen oppinut jo vähän nauramaankin itselleni,ei tätä muuten kestäisi!  Grin  Angry  crazy2  idiot2  Cry  Grin
tallennettu
Absintti
Vieras
« Vastaus #20 : 13.01.2007 16:14:26 »

Tunnen kaksi miestä joilla on  kuu skorpioni, molemmilla on paljon fyysisiä arpia toisella kasvoissa, toisella kehossa, molemmilla on ollut ongelmia huumeiden ja alkoholin kanssa, toinen jätti ne taakseen ja perehtyi henkiseen tiehen ja on tälläkin hetkellä Intiassa opiskelemassa meditointia. Tunnen myös yhden nuoren naisen joka on  kuu skorpioni, hän on hyvin salaperäinen, pidättyväinen ja jääprinsessamainen, tosin asiaan vaikuttanee myös se että hänellä on  askendentti vaaka jossa nakottavat tarkalleen sekä  pluto että  saturnus  Shocked.

Shakiralla on  kuu skorpioni  Cheesy smitten Wink
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #21 : 13.01.2007 23:06:44 »

Näistä sivuista on ollut paljon iloa ja apua, on hauskaa huomata voivansa samastua muihin ja oppia tämänkin kautta tuntemaan itseään paremmin!

Tämä on totta, tämä keskustelu on ollut hyvin Skorpparin sielunmaailmaa avaava peräti sellaisen kanssa saman katon alla asuvallekin. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 14.01.2007 11:47:26 »

Näistä sivuista on ollut paljon iloa ja apua, on hauskaa huomata voivansa samastua muihin ja oppia tämänkin kautta tuntemaan itseään paremmin!

Tämä on totta, tämä keskustelu on ollut hyvin Skorpparin sielunmaailmaa avaava peräti sellaisen kanssa saman katon alla asuvallekin. Smiley

Aivan totta, itsestänikin tuntuu, että olen jälleen oppinut jotain kuustani ja tuntuu, että on hieman helpompi  hengittää, tai miten sen sanoisi, helpompi hyväksyä syvin sisimpäni. Joskus tuntuu, että se on kuin muukalainen, joka silloin tällöin käy esiintymässä. Kiitos kanssa-astroilijat kommenteistanne!  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #23 : 17.01.2007 15:52:26 »

en ole itse  kuu skorpioni,
mutta kokemusta on,
-omien tunteiden voimakkuus pelottaa,ja siksi niitä ei aina tuodakaan esille,toinen saa ottaa selkoa elekielen viesteistä,sydämen tykytyksestä,puheenaiheen vaihtamisesta,pään/käsien liikkeistä jne..
ja suorittaa hakuammuntaa kysellen mistäs nyt tuulee?
- kuu skorpioni kykenee nielemään USKOMATTOMAN määrän loukkauksia sisuksiinsa mutta kun mitta on täysi,ei raivolla ole rajoja..
siksi hän ehkä mieluummin poistuu paikalta kuin antaa tulivuoren purkautua tiedostaen sen yllättävyyden ja tuhovoiman

-erittäin hyvin kehittyneet vaistot,"kuudes aisti",intuitio,
aina oikeaan aikaan oikeassa paikassa

-edelliseen liittyen,vahva eloonjäämisvietti,selviytyjä
-ei panikoi hätätilanteissa,ottaa tilanteen haltuun
-lojaali ja uskollinen ystävyyssuhteissa

-puolustaa heikompiansa

-syviä haavoja tosi syvällä tunteisiin liittyen,ei ole helppo luottaa tahi "antautua"
Hienoa Nikki! hyvä analyysi. OLen kuu skorpioni ja voin allekirjoitta tuon... Olen myös nousu skorppari ja  kuu  aspect_con  askendentti niin nämä asiat vielä korostuu.

Ja pahinta mitä voi skorppari itselleen tehdä on kerätä tuota raivoa.... Älkää tehkö niin!

Pitää muistaa se, mitä pitää toisen puutteena löytyy yleensä itsestä. Näin on. enpä lisää muuta kun on koko palsta täynnä hyvää asiaa...

Hassua kyllä asiaa on moneen kertaan purettu. Mikä kumma siinä skorpionissa on? Mehän olemme ihania ihmisiä ja sevääkin selvempiä luonteeltamme.  :Smiley   
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
cessiwi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #24 : 20.01.2007 00:46:14 »

Jep. Kaikki kuulostaa hirveen tutulta Smiley Skorppari-kuuni vaati tietyn tunnelatauksen koko ajan, luin jostain "it´s better to feel bad, than to feel nothing at all" mikä kertoo paljon itsestäni. Joskus on vaikeaa ymmärtää miten toiset ihmiset voi ottaa niin iisisti. Mulla on kans  askendentti rapu ja sitten  aurinko kauris miettimässä että mistä moinen häly.  Huh
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #25 : 20.01.2007 13:25:41 »

Joo, "it's better to feel bad, than to feel nothing at all" buck2 Ei oo kovin iisi fiilis. Aina jottain draamaa luon, jotta tuntisin olevani elossa. Siitä saa energiaa porskuttaa eteenpäin kun joku asia on liikuttanut. Sitten aina joskus kun on "tunteeton" fiilis on vähän outoa mutta kyllä sitä oppii olemaan ottamatta niin vakavasti. Ylipäätänsä tällä menolla oppii hyvin ymmärtämään omaa tunnemaailmaa.

Kunhan vaan osaa päästää irti menneistä.. En ole täysin irti menneisyydestä, siitä millainen olen ollut, rooleistani, suhtautumisestani itseeni.. Olen tosin vasta 19, mutta eteenpäin meneminen on hankalaa.

Pikku hiljaa uudistun ja opin keskittymään olennaiseen. Smiley Olisi hyvä jos en suhtautuisi niin mustavalkoisesti ihmisiin, vihaan monia koska en osaa jutustella ja tulla toimeen heidän kanssaan. Olen ylpeä ja salaileva. 

Haastava kuun sijainti, mutta skorppari kuu on kuitenkin voimavara eikä rasite! smitten



Voi, juuri äskettäin purkauduin vähäsen. tickedoff Se on pelottavaa. Cry Pelkään itseäni kun tuntuu voimakkaalta ja kamalalta. En tykkää näyttää haavoittuvuuttani muille, varsinkaan jos en kunnioita heitä. Inhottavaa, olen varmaan edellisessä elämässä ollut joku manipuloiva diktaattori joka on käyttänyt voimaansa väärin ja nyt olen liian "empaattinen" räyhätäkseni muille.. Oikeastaan rehellisyys olis vaan hyvä juttu, hiljaisuus ja se että pelkään järkyttäväni muita on vaan huono juttu, olen pelkuri ja manipuloiva. Ehkä pian on ihan pakko olla kasvotusten asioiden kanssa, ilman salaisuuksia. Näen uniakin joissa olen ihan lähekkäin jonkun kanssa, yleensä ne ihmiset on jotenkin minä, ja on omituista ja pelottavaa olla siinä ja vaikka sanoisin että en pelkää enkä välitä, pelkään silti, ne pystyvät satuttamaan minua (unissa fyysisesti). Niin, pelkään tunteitani ja muutenkin itseäni mutta ehkä muutoksen ei tarvii olla niin vaikeeta ja dramaattista, ei aina tarvii varautua pahimpaan. Shocked crazy2 buck2
« Viimeksi muokattu: 20.01.2007 17:34:02 kirjoittanut tiikerihai » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: