Heh ,nain aamutuimaan tykkasin Aionin vastauksesta
Rauhis kuvaili energiani, minun pelkokertoimeksi, mutta..miten itse naen
En nimittain itseni tuntien pelkaa toista ihmista,annan toisille aina luvan olla ja kayttaytya kuinka he ovat,annan ihmisen itensa kertoa itse itsensa.
Kunnioitan toisen lasnaoloa, mutta myoskin omaani.
Suutun tosi harvoin, ellei minun kukkapenkkiin tulla hyppelemaan, minulla ei ole
mitaan syyta lahtea toisen vihaan mukaan.
Tosin sitten kun tullaan
...
annan takaisin, etta niskakarvat pollyaa.
Hyvat ystavani tietavat etta minuun voi luottaa 100%, ja annan aina apuni vilpittomasti.
Itse en ole kateellinen, kun on kaynyt aiemmin tarpeeksi syvalla, tuollaiset
ylimaaraiset asiat jaa pois. Ja jos jollakin on ominaisuus, jota ihailen, voin sen kertoa sen omistajallekkin.
Mutta takaisin paa-asiaan eli auroihin. Te tietoisemmat ihmiset, tunnetteko heti energioiden vahvuuden muista lasnaolioista
Voiko sita tuntea valimatkojen paasta. onko toiset ihmiset energiaa vievia?
..tuosta tulikin mieleen..
Tunnen eraan naisen, jonka kanssa olen tekemisissa harrastuksen kautta. Han on aina supernegatiivinen, haukkuu kaikki, korostaa omaa erinomaisuuttaan, silloin talloin kun naen hanta ja juttelen..( Saan kuunnella hanta :
)
Tuokio jakeen minulle tulee paha olo..etta miten tuollaisia voikin olla olemassa..
Ja pari tuntiakin tapaamisen jalkeen, olo on vahan
Sitten sainkin kuulla,Hyvalta ystavaltani, etta nainen tekee reikia, lahettaa voimia ja enkeleita yms aiheeseen liittyvaa. Tekee sita tyokseen.
Minulle ei koskaan maininnut sanallakaan naista syvallisista asioista.
Onko tassa kohtaamisessa sita energian vientia tai jotain?
Koska olo on vahan pollahtanyt..EI AINAKAAN HYVA!!!
..hanen kohtaamisen jalkeen.
Samainen nainen sanoi ystavalleni jota han hoisi, etta han oli yrittanyt lahettaa enkeleita, mutta joku on kateellinen ystavalleni, siksi han ei saa niita lapi.
Tuli taas mieleen etta tarkoittiko se minua :
Han ei tiennyt etta kyseinen asiakas oli hyva ystavani, ennen kuin ystavani mainitsi sen.
Han hammastyi siita
Tunnen eri ikaisia ihmisia, jotka ovat olleet minulle vuosikymmenia laheisia.
parhaimmillaan ikaeroa on 40 vuotta, mutta ei se ole haitannut ystavyytta.
Joitakin tama kummastuttaa..noh tunnen myos nuorempia, joita kannustan ja pidan kuin kukkaa kammenella..katson vahan peraan, puuttumatta kuitenkaan heidan valintoihinsa.
Heh yritan nyt kovastikkin saada paahani tata aura ja energia asiaa.
Saada itselleni kuvan mita se on, itsessani ja muissa..
Matkalla ollaan