Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ARABIALAISET PISTEET  (Luettu 35076 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #15 : 25.11.2005 21:12:06 »

...kai me jälleensynnymme lapsissammekin!  smitten
Niin Dorian Smiley

Aika jännä juttu, että lapseni sattui juuri syntymään Ravun merkissä. Tämä kait osaltaan selittänee sen, miksi  aurinko  rapu :ut ja nousevat sellaiset, sitten pyrkivät luokseni. Törmään heihin kerta toisensa jälkeen smitten.
Minua viehättää Rapujen ihana pehmeys, ehkäpä siksi, että nousevana planeettana on juuri tuo neptunus ja kalathan ovat perusluonteeltaan äärimmäisen herkkiä ja unelmoivia ja siihen kun lisätään Rapujen suojatumis ja -hoivaamisvietti niin, a vot..
Olkaa otetut kaikki Rapulaiset Kiss
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #16 : 25.11.2005 21:31:25 »

No, äh, sitten mun  aspect_con :istä tippuu varmaan kaikki poijes, jos siinä on vain yhden orbin tarkkuus.  Sad

Mutta toisaalta jos vaadittu orbi on 1, niin silloinhan myös syntymäpaikan koordinaattienkin pitäisi olla äärimmäisen täsmälliset. Eipä taida tämä kunnan tarkkuudella laskettu olla kovin hyvä tuossa suhteessa. Niilläpä taitaa olla helpompaa, jotka ovat syntyneet esim. Helsingin nkl:lla, koska ne koordinaatit taitavat täsmätä. Joillain Utsjoen saunakammareissa syntyneillä taitaa yhden orbin tarkkuus olla vähän tiukasti vaadittu. No, joissain aspekteissakin ovat aika tiukat orbivaatimukset.  Undecided
Hups, sekunnin tarkkana luonteena  Embarrassed piti käydä heti tarkistamassa oma tilanne ja HAHAA: koordinaatit muuttuivat, sillä pohjoiset heittivät melkein KAHDELLA minuutilla! Itäiset eivät muuttuneet, koska syntymäsairaala pysyi samalla "linjalla". Mitäkö tosikoordinaatit sitten vaikuttivat karttaani: noh, ei hölöpäsen pölähdystä: onnenpiste plumpsahti pari minuuttia pieleen, muuten pysyivät samana!

Mutta uudet koordinaatit olivat kyllä kauniimmat!   coolsmiley smitten

Kiitos Stareyes kauniista sanoistasi rapulaisista!  smitten smitten smitten
tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #17 : 25.11.2005 23:32:48 »

hei zillic!
mitäpä tuolta antamastasi linkistä pitää valita jne jotta saa ne omat pisteet näkyviin..Mulla on koneen näytössä just nyt joku häikkä, etten saa sivustoa kokonaan auki, tai sitten se on taas tää meikäläisen merkurius neppis neliö..
tallennettu
-zillic-
Satunnainen astroilija
*

au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka

Profiili
« Vastaus #18 : 26.11.2005 00:25:23 »

Hei enska!
Yritän vastata vajavaisilla taidoillani. Korjatkoon muut, jos meni pahasti pieleen.  :Smiley

Eli sieltä pitäisi ensinnäkin avautua sellainen kellertävällä pohjalla oleva valikko, jos sinulla se sivu latautuu kokonaan.
Sitten täältä tai astro.comista etsit syntymäkartan planeettojen tiedot.
Sitten etsit laskurista minkä arabialaisen pisteen haluat laskea.
Esim. Love=ASC+Venus-Sun.  Personal point -kohtaan etsit syntymäkartalta oman ASC merkkisi ja alle asteen, seuraavaan missä  merkissä ja missä asteessa Venuksesi on ja viimeiseen aurinkomerkistä samat jutut  ja sitten painat Find Arabic Part. Siinäpä se.  :Smiley
Sellaisiin kohtiin, joissa on kaksi eri vaihtoehtoa ja suluissa AM tai PM, valitaan AM jos olet syntynyt ennen keskipäivää ja PM jos keskipäivän jälkeen.
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #19 : 26.11.2005 00:34:45 »

Kävimpäs sitten katsomassa pisteeni ja loppuun asti en jaksanut  Smiley:
Tässä muutamia :
Onnellisuus :  kaksoset  6 10`
Taito:  :vesimies:21 38`
Runsaus:  vaaka 9 56`
Vahinko:  rapu 3 48`
Aikaansaannos :  skorpioni 7 29`
Omistautuminen: leijona 23 47`
Toiminta:  :rapu:17 24`
Astrologia :kauris 13 10`
.....ja lista on niin pitkä että .... mitä näillä arabialaisilla pisteillä on merkitystä ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 26.11.2005 21:54:49 »

Fate           Libra 29 23
Spirit          Pisces 21 33
Mother        Taurus 20 46
Destiny       Libra 5 49
Astrology     Capricorn 16 25
Art              Aquarius 5 46
Love           Sagittarius 23 23
Reincarnation Libra 5
Genius        Capricorn 8 13
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Cleo
Vieras
« Vastaus #21 : 26.11.2005 22:38:24 »

Tähdenlento, eipä kestä! Smiley

Mulla Taiteen piste 19´49  skorpioniaspect_sex  venus ja  vestaaspect_opp  saturnus. Muita pisteitä en nyt juuri jaksa luetella, mutta taiteen pisteestä sanottakoon, että ilmankos Skorpionit ovat ostaneet minulta taidetta ja/tai tukeneet muuten. Toisaalta Skorpioneista sanotaan, että heillä on usein hyvä vainu taiteen yms. suhteen, ja he tekevät mielellään investointeja vaikka sitten samalla joutuisivat jonkun aikaa elämään näkkileivällä ja vedellä.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 27.11.2005 11:11:19 »

Moi May!

Kyllä mummo ainakin minulla kiikkuu edelleen  Smiley

Minulla on jatkuvasti avattaresi paikalla pelkkä tyhjä valkoinen laatikko, jossa punainen rasti yläreunassa.  Shocked
tallennettu

kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 27.11.2005 17:33:08 »

Miten arabialaiset pisteet vaikuttaa?

Esim. mulla on rakkaus piste jousimiehessä, niin rakastanko kuin jouskari, haenko jousimiehen tyylistä elämänkumppania vai onko rakkauselämäni jouskarimaista? Tai jotain sinnepäin.. :Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #24 : 28.11.2005 09:37:56 »

Minulla on jatkuvasti avattaresi paikalla pelkkä tyhjä valkoinen laatikko, jossa punainen rasti yläreunassa.  Shocked

Sellainen on jostain syystä ilmestynyt myös minulle, vaikka aiemmin mummo kiikkui ihan normaalisti. Shocked
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Vilja
Kohtuuastroilija
**

leij,ac-leij valkoinen yliääni peili

Profiili
« Vastaus #25 : 28.11.2005 09:58:28 »

:Smiley ei kiiku tähdenlento minunkaan näytölläni. Mistä Mayn mainitseman Solar Firen löytää . Saako muut linkit siirrettyä kirja -ja linkkiosastoon ,löytyisivät helpommin   smiley6600
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 28.11.2005 10:06:54 »

Täällä kiikkuu  Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 28.11.2005 10:14:27 »

Vilja,

Solar Fire on kaupallinen ohjelma. Lisätietoa valmistajan sivuilta http://www.alabe.com/  Suomessa Solar Firea edustaa astrologi Risto Vartiainen.
tallennettu

Tähdenlento
Vieras
« Vastaus #28 : 28.11.2005 11:41:42 »

Nyt pitäisi muorin olla taas asemissaan  Smiley

Onnenpisteet vaikuttavat alitajuisella tasolla ja tuovat esille niiden planeettojen tai huoneiden kärkien parhaat yhteistoimivuudet pisteiden kohdalla merkin ja huoneen mukaan.
Tavallisin Onnepiste (Pars Fortuna) ilmentää Askendenttia, Kuuta ja Aurinkoa kaikkein harmonisimmin. Minulla se on Neitsyessä ja olen ainakin innokkaampi siivoamaan ja jynssäämään kuin Neitsyt-merkkinen mieheni, vaikka en tunnustaudukaan siivouksen Sibeliukseksi. Paljon hauskempi olisi vain tooteuttaa Härän huoneessa leppoisasti lipuvaa Kalat-Aurinkoani Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 28.11.2005 13:45:39 »

Mummo ei kiiku vieläkään ainakaan minun näytölläni.  Undecided

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona