Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #15 : 25.11.2005 21:12:06 » |
|
...kai me jälleensynnymme lapsissammekin! Niin Dorian Aika jännä juttu, että lapseni sattui juuri syntymään Ravun merkissä. Tämä kait osaltaan selittänee sen, miksi :ut ja nousevat sellaiset, sitten pyrkivät luokseni. Törmään heihin kerta toisensa jälkeen . Minua viehättää Rapujen ihana pehmeys, ehkäpä siksi, että nousevana planeettana on juuri tuo ja kalathan ovat perusluonteeltaan äärimmäisen herkkiä ja unelmoivia ja siihen kun lisätään Rapujen suojatumis ja -hoivaamisvietti niin, a vot.. Olkaa otetut kaikki Rapulaiset
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #16 : 25.11.2005 21:31:25 » |
|
No, äh, sitten mun :istä tippuu varmaan kaikki poijes, jos siinä on vain yhden orbin tarkkuus. Mutta toisaalta jos vaadittu orbi on 1, niin silloinhan myös syntymäpaikan koordinaattienkin pitäisi olla äärimmäisen täsmälliset. Eipä taida tämä kunnan tarkkuudella laskettu olla kovin hyvä tuossa suhteessa. Niilläpä taitaa olla helpompaa, jotka ovat syntyneet esim. Helsingin nkl:lla, koska ne koordinaatit taitavat täsmätä. Joillain Utsjoen saunakammareissa syntyneillä taitaa yhden orbin tarkkuus olla vähän tiukasti vaadittu. No, joissain aspekteissakin ovat aika tiukat orbivaatimukset. Hups, sekunnin tarkkana luonteena piti käydä heti tarkistamassa oma tilanne ja HAHAA: koordinaatit muuttuivat, sillä pohjoiset heittivät melkein KAHDELLA minuutilla! Itäiset eivät muuttuneet, koska syntymäsairaala pysyi samalla "linjalla". Mitäkö tosikoordinaatit sitten vaikuttivat karttaani: noh, ei hölöpäsen pölähdystä: onnenpiste plumpsahti pari minuuttia pieleen, muuten pysyivät samana! Mutta uudet koordinaatit olivat kyllä kauniimmat! Kiitos Stareyes kauniista sanoistasi rapulaisista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 25.11.2005 23:32:48 » |
|
hei zillic! mitäpä tuolta antamastasi linkistä pitää valita jne jotta saa ne omat pisteet näkyviin..Mulla on koneen näytössä just nyt joku häikkä, etten saa sivustoa kokonaan auki, tai sitten se on taas tää meikäläisen merkurius neppis neliö..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
-zillic-
Satunnainen astroilija
au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka
|
|
« Vastaus #18 : 26.11.2005 00:25:23 » |
|
Hei enska! Yritän vastata vajavaisilla taidoillani. Korjatkoon muut, jos meni pahasti pieleen. : Eli sieltä pitäisi ensinnäkin avautua sellainen kellertävällä pohjalla oleva valikko, jos sinulla se sivu latautuu kokonaan. Sitten täältä tai astro.comista etsit syntymäkartan planeettojen tiedot. Sitten etsit laskurista minkä arabialaisen pisteen haluat laskea. Esim. Love=ASC+Venus-Sun. Personal point -kohtaan etsit syntymäkartalta oman ASC merkkisi ja alle asteen, seuraavaan missä merkissä ja missä asteessa Venuksesi on ja viimeiseen aurinkomerkistä samat jutut ja sitten painat Find Arabic Part. Siinäpä se. : Sellaisiin kohtiin, joissa on kaksi eri vaihtoehtoa ja suluissa AM tai PM, valitaan AM jos olet syntynyt ennen keskipäivää ja PM jos keskipäivän jälkeen.
|
|
|
tallennettu
|
I´m not normal. I don´t want to be. I don´t pretend to be. I am me.
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #19 : 26.11.2005 00:34:45 » |
|
Kävimpäs sitten katsomassa pisteeni ja loppuun asti en jaksanut : Tässä muutamia : Onnellisuus : 6 10` Taito: :vesimies:21 38` Runsaus: 9 56` Vahinko: 3 48` Aikaansaannos : 7 29` Omistautuminen: 23 47` Toiminta: :rapu:17 24` Astrologia : 13 10` .....ja lista on niin pitkä että .... mitä näillä arabialaisilla pisteillä on merkitystä ?
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #20 : 26.11.2005 21:54:49 » |
|
Fate Libra 29 23 Spirit Pisces 21 33 Mother Taurus 20 46 Destiny Libra 5 49 Astrology Capricorn 16 25 Art Aquarius 5 46 Love Sagittarius 23 23 Reincarnation Libra 5 Genius Capricorn 8 13
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Cleo
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 26.11.2005 22:38:24 » |
|
Tähdenlento, eipä kestä! Mulla Taiteen piste 19´49 , ja , . Muita pisteitä en nyt juuri jaksa luetella, mutta taiteen pisteestä sanottakoon, että ilmankos Skorpionit ovat ostaneet minulta taidetta ja/tai tukeneet muuten. Toisaalta Skorpioneista sanotaan, että heillä on usein hyvä vainu taiteen yms. suhteen, ja he tekevät mielellään investointeja vaikka sitten samalla joutuisivat jonkun aikaa elämään näkkileivällä ja vedellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #22 : 27.11.2005 11:11:19 » |
|
Moi May! Kyllä mummo ainakin minulla kiikkuu edelleen Minulla on jatkuvasti avattaresi paikalla pelkkä tyhjä valkoinen laatikko, jossa punainen rasti yläreunassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaapokisu
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 27.11.2005 17:33:08 » |
|
Miten arabialaiset pisteet vaikuttaa? Esim. mulla on rakkaus piste jousimiehessä, niin rakastanko kuin jouskari, haenko jousimiehen tyylistä elämänkumppania vai onko rakkauselämäni jouskarimaista? Tai jotain sinnepäin.. :
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka Nouseva skorpioni Kuu vaaka
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #24 : 28.11.2005 09:37:56 » |
|
Minulla on jatkuvasti avattaresi paikalla pelkkä tyhjä valkoinen laatikko, jossa punainen rasti yläreunassa. Sellainen on jostain syystä ilmestynyt myös minulle, vaikka aiemmin mummo kiikkui ihan normaalisti.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Vilja
Kohtuuastroilija
leij,ac-leij valkoinen yliääni peili
|
|
« Vastaus #25 : 28.11.2005 09:58:28 » |
|
: ei kiiku tähdenlento minunkaan näytölläni. Mistä Mayn mainitseman Solar Firen löytää . Saako muut linkit siirrettyä kirja -ja linkkiosastoon ,löytyisivät helpommin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #26 : 28.11.2005 10:06:54 » |
|
Täällä kiikkuu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #27 : 28.11.2005 10:14:27 » |
|
Vilja, Solar Fire on kaupallinen ohjelma. Lisätietoa valmistajan sivuilta http://www.alabe.com/ Suomessa Solar Firea edustaa astrologi Risto Vartiainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tähdenlento
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 28.11.2005 11:41:42 » |
|
Nyt pitäisi muorin olla taas asemissaan Onnenpisteet vaikuttavat alitajuisella tasolla ja tuovat esille niiden planeettojen tai huoneiden kärkien parhaat yhteistoimivuudet pisteiden kohdalla merkin ja huoneen mukaan. Tavallisin Onnepiste (Pars Fortuna) ilmentää Askendenttia, Kuuta ja Aurinkoa kaikkein harmonisimmin. Minulla se on Neitsyessä ja olen ainakin innokkaampi siivoamaan ja jynssäämään kuin Neitsyt-merkkinen mieheni, vaikka en tunnustaudukaan siivouksen Sibeliukseksi. Paljon hauskempi olisi vain tooteuttaa Härän huoneessa leppoisasti lipuvaa Kalat-Aurinkoani
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #29 : 28.11.2005 13:45:39 » |