Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apuva...  (Luettu 3100 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saakan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.01.2007 12:57:00 »

Oon tulos hulluksi tai jotain, koska en saa edes öisin mielenrauhaa.. Mietin kauheasti nykyistä suhdettani, että onko hän se oikea ja niin edelleen. (olen tulossa hulluksi ilmeisesti sen vuoksi, koska poikaystäväni exä aina silloin tällöin muistuttaa itsestään miehelleni...  tickedoff ) Anteeksi tämä mun tuskainen vuodatukseni, mutta kirjoittaminen helpottaa aivan hirveesti mun olotilaa.
 Mistä tämä jatkuva epäileminen johtuu ja miksi olen niin saamerin mustasukkainen miehestäni?? (mun:  aurinko  leijonaaskendentti  neitsytkuu  jousimiesvenus  jousimies ) Kuun ja venuksen jousimieshän tarkoittaisi sitä, että minulle sopisi mitä parhaiten aurinkomerkiltään jousimies-mies?! Vai kuinka  Shocked Cry Mutta miehelläni on:  aurinko  oinasaskendentti  leijonakuu  vaakavenus  kalat. Mieheni exä taas sopisi hänelle mitä parhaiten, koska hänellä:  aurinko  kalataskendentti  vaakakuu  kaksosetvenus  kalat. Näin ainakin käsittäisin.. Heillä oli pitkä suhde (8v.), vaikka he olivatkin molemmat nuoria. (Aloittivat seurustelun 15 kesäisinä) Minun on pakko saada mielenrauha, koska niin pelkään, että mieheni yhä kaipailee exäänsä (vaikka olemme puhuneet kaikki asiat halki ja puhki niin siltikin epäilen, koska minusta tuntuu, että heillä oli niin paljon enemmän yhteistä kuin meillä nyt on.. Cry ) Meillä on pian vuosipäivä ja muutimme viime lokakuussa yhteen asumaan. Jouduin muuttamaan syksyllä kotikaupungista pois opiskelun aloittamisen vuoksi. Mieheni muutti myöhemmin perässä, koska sanoi, ettei halua pitää etäsuhdetta, mitä hän piti exänsä kanssa monta vuotta, silloin he näkivät vkonloppuisin jne... Vaikka minä kuinka rakastankin tätä oikukasta oinasmiestäni niin olen silti kauhean epävarma... Undecided

Ja ANTEEKSI tämä minun kauhea itsesäälissä rypeminen, mutta haluan kuulla teiltä mielipiteitä meidän karttojen valossa, että onko meillä mitään toivoa..

terv. anteeksi että olen olemassa
tallennettu
Saakan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2007 12:58:54 »

anteeksi laitoin oman venukseni väärin! Se on vaa'assa eikä jousimiehessä!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: