Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartan tulkinta!  (Luettu 3142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« : 09.01.2007 14:33:43 »

Voisiko joku ystävällinen tulkita syntymäkarttaani pääpiirteittäin, kun en  idiot2 oikein ymmärrä mitään tuosta angel ?
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1 : 13.01.2007 18:41:56 »

eikö kukaan voisi auttaa? Cry
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 14.01.2007 13:03:38 »

en minä tiedä voinko kovin paljoa sanoa, mutta kuitenkin varmaan jotain haluat kuulla.  Smiley

minun on kyllä hirveän hankala lukea tuota näiden sivujen karttaa, mutta kokeillaan.
sinulla on tuolla kuu yhtymässä venuksen ja nuo kolmiossa asciin, tuli mieleen sellaista, että ne tekevät sinusta viehättävän persoonan. asc kun on vielä neitsyessä, niin ehkä sellaisella viattomalla, suloisella tavalla.  Wink
aurinko on kuitenkin oinaassa ja kasihuoneessa, niin sen ehkä herkänkin ulkokuoren alta löytyy paljon tulisuutta, päättäväisyyttä ja intohimoa.
siinä jotain..  Cheesy
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #3 : 14.01.2007 15:55:42 »

KIITOKSIA!Tuo on kyllä ihan totta, mitä sanoit angel, olen monesti saanut kuulla varsinkin tuntemattomammilta ihmisiltä tuota:" tekevät sinusta viehättävän persoonan. asc kun on vielä neitsyessä, niin ehkä sellaisella viattomalla, suloisella tavalla.". Läheisimmiltä ihmisiltä olen kuullut useimmin kuitenkin tuon loppuosan:" herkänkin ulkokuoren alta löytyy paljon tulisuutta, päättäväisyyttä ja intohimoa." :Smiley Olisi mukava tietää jotain vielä rakkaus-, ystävä- ja isä-suhteisiin liittyvistä asioista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: