Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälainen työ sopii ? Voiko syntymäkartta tai horoslooppimerkki selvittää..?  (Luettu 42964 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 27.02.2007 15:22:43 »

Mulla on muuten just sama ongelma...  Wink Onpa joku esimies joskus todennutkin, että yritän liian kovasti tehdä työni liian hyvin. Siis häh?!  Cheesy Riippuu tottakai tosi paljon työpaikasta ja työstä, mitä missäkin arvostetaan; jossain taas juuri tuo tarkkuus ja asioihin syvällisesti perehtyminen on koettu vahvuudeksi! Itsekin kallistuisin kyllä enemmän siihen suuntaan... Nimimerkillä "liian usein niitä vähemmän tarkkojen virheitä korjaillut..."  Grin

Mulla on MC:llä  merkurius kauris aspect_opp saturnus rapu. Eli sieltäpä sitä hidastavaa perusteellisuutta...

Ihan kannustavaltahan tuo sun saama tulos muuten kuullosti  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 27.02.2007 19:01:28 »

Kiitoksia  Smiley Nyt sitten jännätään, että miten loppulta käy.
Ja ainahan noissa arvioinneissa on jotain "negatiivista" mistä ei pidä tai ehkä ei ihan täysin pidä omasta mielestä paikkaansa.
Mutta itsekkin olin sitä mieltä, että enemmän oli positiivista kun negatiivista Smiley
Saavat järjestää kunnon koulutuksen että tämäkin lahopää oppii sitten tehokkaasti ja nopeasti  2funny

Emisa
tallennettu
Rina
Vieras
« Vastaus #17 : 03.03.2007 10:04:18 »

Olen kalat ja jostain syystä kaikki luulee että haluaisin hoitajaksi. Ei vois vähempää kiinnostaa muiden ihmisten auttaminen. Joten suuntauduin graafiselle alalle. En vaan ole varma jaksaako mainosten tekeminen kiinnostaa. uglystupid2
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 06.03.2007 18:01:39 »

Eikös kalojen merkkiin yhdistetä myös taiteellinen lahjakkuus...? Eli ihan hyvältä ajatukseltahan tuo kuulostaa ainakin aurinkomerkin valossa  Wink

Mä olen toteuttanut itseäni ammatillisesti enemmän kaurismaisesti (MC) kuin vesimiesmäisesti - tai sanotaanko näin, että elämä on jostain syystä kuljettanut mua sinne maamerkeille tyypillisempään suuntaan... Mutta ihmekös tuo, kun 6. huoneen kärkikin on neitsyessä.

tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #19 : 15.06.2008 09:07:14 »

Otinpa Nikulan Astrologian ihmiskuvan esiin ja pistän tähän eri merkkeihin yhdistettyjä ammatteja:

Oinas:  oinas Ammatillisesti Oinas sopii tehtäviin, joissa tarvitaan nopeita otteita. Hän johtaa yrityksiä (myös omaansa), käyttää ruumistaan ja voimiaan, edistää myyntiä, taistelee sosiaalisten uudistusten puolesta tai on sotilas, turvallisuuden ammattilainen, kirurgi, urheilija tai huimapää. Luova taiteilija on terävä ajan tarkkailija, kriittinen ja ironinen. Hän luo nopeasti ja alkuvoimaisesti.

Härkä:  harka Härkä-ammatit ovat maanläheisiä ja käytännöllisiä. Hän toimii maataloudessa, kotitalouksissa, hoitaa eläimiä, kasvattaa hyötykasveja, hoitaa puutarhaa tai metsää, tuottaa hyötyesineitä, rakentaa, hoitaa kauppaa tai teollisuuslaitoksia. Älyllinen tyyppi erikoistuu matematiikkaan, logiikkaan tai mekaniikkaan. Kultturelli tyypi toimii yhteiskunnan laitosten vakiintuneissa puitteissa.

Kaksonen:  kaksoset Ammatillisesti Kaksonen välittää tietoa, toimii sihteerinä, kuljettaa liikennevälineitä, siirtää esineitä, mainostaa, myy ja kirjoittaa tai puhuu luovasti. Tavalliset toimistotyöt ovat usein Kaksosen omia.

Rapu:  rapu Tärkeää on vanhemman roolin esittäminen, kasvattaminen ja psykologisen pohjan antaminen lapsille. Näillä aloilla hän voi erikoistua ammatillisestikin ja niiden lisäksi hän tekee tavallisia kotitöitä, huolehtii lapsista, kasvattaa, opettaa, hoitaa. Hän viihtyy myös ravintoloissa, hotelleissa ja paikallisissa virastoissa. Historia, arkeologia ja psykologia kiinnostavat tutkivaa ihmistä. Luova ihminen runoilee, maalaa tai säveltää pienimuotoisia ja herkkiä teoksia.

Leijona:  leijona Ammatillisesti hän on usein luova esiintyjä, näyttelijä, viuihdyttäjä ja taiteen manageri. Hän on myös tyypillinen sosiaalinen johtaja, ylempi toimihenkilö, henkilöstäpäällikkö, kaupallinen johtaja jne. Halu ohjata ja organisoida toimintoja on suuri ja ammatin pitäisi vastata tätä johtavaa taipumusta.

Neitsyt:  neitsyt Ammatillisesti Neitsyt on pikkuvirkamiehen karikatyyri, mutta myös tekniikan, sodankäynnin, teollisuuden ja rakentamisen ammattilainen. Pitkälle erikoistuneet ammatit, käden taitoa vaativat työt, terveydenhoidon ja kuntouttamisen ammatit ja terapeuttiset tehtävät ovat Neitsyen. Taitelija ilmaisee itseään taidokkaasti halliten tekniikkansa ja pyrkien kriittiseen, älylliseen ja viileään ilmaisuun.

Vaaka:  vaaka Ammatillisesti tyypillinen Vaaka toimii sosiaalisena yhdistäjänä, järjestöjen, seurojen ja kultturellien laitosten palveluksessa. Luova ihminen on esiintyjä, muodon ja rakenteen tasapainottaja. Perusnaiselliset ammatit, kampaajan, muotisuunnittelijan, mannekiinin ja lentoemännän ovat edelleen Vaakamaisia. Mutta Vaaka työskentelee myös välittäjänä kirjastoissa, matkailun ja viihdyttämisen aloilla. Älyllistä ihmistä kiinnostavat sosiaaliset ongelmat sosiologian, psykologian tai lainoppineen näkökulmasta. Vaaka-ammatit on usein suoraan kosketuksissa suuren yleisön kanssa.

Skorpioni:  skorpioni Ammatillisesti Skorpioni työskentelee paljastavana tutkijana, systeemien suunnittelijana ja massiivisten teknisten laitteiden rakentajana. Hän tutkii myös ihmismieltä psykiatrina, psykoanalyytikkona ja okkultistina. Hän hoitaa muiden raha-asioita, erikoistuu julkiseen talouteen, liikemaailman pyörittämiseen tai työvoiman ja tuotannon kysymyksiin. Kuolemaan, mysteereihin ja parantumiseen liittyvät ammatit kuuluvat myös kokoelmaan. Luova ihminen pyrkii taiteessaan ekspressionistiseen ilmaisuun ja muodon särkemiseen.

Jousimies:  jousimies Ammatillisesti Jousimies on tyypillisimmillään yhteiskunnallisten laitosten virkailija, kulttuurin politiikan opetuksen ammattilainen, aatteen edustaja, kirkonmies. Laki, oikeus, ulkomaankauppa, kustanustoiminta ja hallintotehtävät edustavat myös tyypillisyyksiä. Luova ihminen jatkaa klassisia taiteen perinteitä. Hänen musiikkinsa, kirjallisuutensa tai kuvataiteensa on suurimuotoista ja dramaattista. Teatteri kiinnostaa monia.

Kauris:  kauris Ammatillisesti Kauris on tyypillinen virkamies, liikemaailman organisaatioiden tai valtion laitosten virkailija. Hän toimii usein yksityisyrittäjänä, maanviljelijänä, laitosten johtajana, auktoriteettinä, opettajana, tiedemiehenä ja sotilaana. Rakenteiden taju voi johtaa konstruktiiviseen tiateeseen jos ihminen on luova. Arkkitehtuuri ja rakentaminen kiinnostavat myös. Tyyli on joko pelkistävää tai kriittistä.

Vesimies:  vesimies Ammatillisesti Vesimies edustaa usein nuorison suosimia ja muodikkaita aloja. Tänään Vesimies on teknologi, tiedemies (etenkin tieteen moderneimmat alat), kehittyneen tekniikan ammattilainen, sähköisten laitteiden spesialisti, lentäjä, liikennevälineiden erikoismies. Hän työskentelee joukkotiedotuksessa, kansa valistajana ja propagandistina. Radikaali tyyppi on tieteen ja yhteskunnan reformisti ja uusien ideoiden levittäjä, keksijä ja sosiaalinen vapauttaja tai ihmismielen tutkija ja metafyysisen vapauden edelläkävijä. Taiteellinen tyyppi on modernisti, muodon uusija tai nuorison taidemuotojen edustaja.

Kalat:  kalat Ammatillisesti hän hakeutuu auttamaan ja palvelemaan ihmisiä. Hän hoitaa, lohduttaa ja antaa kohottavia esikuvia. Hoitajana, lääkärinä, sosiaalihuoltajana tai terapeuttina hän voi kehittää myötätuntoaan. Luova ihminen voi olla muusikko, runoilija, tanssija kuvataiteilija tai elokuvan tekijä. Uskonnollisuuskin voi määrätä ammattitaipumuksia suuresti. Meri ja meren elämä kiehtoo monia. Tutkiva ihminen viihtyy psykologian, uskontojen, biologian ja fysiikan kokonaisnäkemyksien parissa.

Hei Ystäväin

Herättelen vähän tätäkin topiccia.

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 15.06.2008 09:12:11 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #20 : 17.06.2008 09:18:25 »

mä tarvisin melkeen apua tämän aiheen kanssa. edelleen. 10.12.1983 04:13 seinäjoki saa kertoa mitä tuo sanoo. minen jaksa enaa! ootte ihania, jos tuon mulle selvitätte! mä voin sitte tehä loput ite..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #21 : 17.06.2008 10:05:32 »

Marix, en tiedä yhtään minkälainen tausta sulla on, mutta jotenkin tuli mieleen kun karttaasi vilkaisin, että oletko miettinyt jonkinlaisen sijoitusneuvojan/pankkivirkailijan hommia? Jotain tollasta organisointia ja aktiivista asioiden hoitamista vaikka just raha-asioiden... niin voisit olla edukses?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #22 : 17.06.2008 10:25:28 »

VOI OLEN OLEN OLEN OLEN!!!!!!!!  smitten melkeen kyyneleet tuloo silimiin nyt! Cheesy

mä oon ollu nordeassa kesätöissä vuosina 2003 ja 2004. sillon kaverit sano, että sovin hyvin sinne tiskin taakse. voi hitto. pitääkö mun kirjottaa kaikkiin mahollisiin pankkeihin nyt avoimet kirjalliset hakemukset ja lähettää ne silleen et kirjotan kuoriin et "pankinjohtaja".. jaksaako sitä ny selvää sit ottaa et kuka mahtaakaan herra just sillä hetkellä olemaan..

ku sit ku meet kysyyn töitä joltain pikkupomolta niin ne sanoo aina sen saman, et ei ny oo mitään, et seuraa netissä niitä avoimia paikkoja.. mut ku paskat siellä ikinä oo semmosta just näillä leveysasteilla. ja jos on niin hakijamäärät voi vaan kuvitella..
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Lizzy
Vieras
« Vastaus #23 : 17.06.2008 10:34:34 »

No hienoa, jos intuitioni nuoli osui sinne päin.  Cheesy

Ehdottomasti kannattaa hakea sinun tuolta alalta töitä, uskon että sovit hyvin ihan karttasi perusteella ja omaat vielä oikeasti työkokemusta!

Kuulin sellaisen neuvon, että kannattaa ensin soittaa ko. paikkaan mistä on kiinnostunut ja sitten laittaa hakemus ja vielä jonkin ajan päästä soittaa ja varmistaa että hakemus on tullut perille jne.

Marix, sinuna nyt viilaisin sitä työhakemusta oikein viimeisen päälle ja ota ihmeessä yhteyttä tuohon paikkaan, missä aikaisemmin olit ja pyydä, että saat laittaa suosittelijaksi jonkun sieltä.

Tsemppiä hurjasti!  Smiley smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #24 : 17.06.2008 10:47:55 »

mä saisin kyl ihan takuulta suosittelijan kyl sieltä vanhasta paikasta.. oon kyl pistäny niin monta rautaa tuleen jo pelkästään eilen et kuinkahan tää jousimies selviää Cheesy sillä varmaan et mistään ei kuulu mitään Cheesy

mut pitääpä nyt oikeasti miettiä tuota.. Smiley
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Lizzy
Vieras
« Vastaus #25 : 17.06.2008 11:19:05 »

Muista, että sulla on oikeus valita mitä teet. Älä ihan mihin tahansa mee vaan sen takia, että sieltä kuuluu jotain.

Ehdottomasti sitten se suosittelija cv:hen tai hakemukseen, jos kerran sinulla sellaiseen on mahdollisuus. Uskon, että se on työnhaun kannalta tärkeä juttu ja työnantaja arvostaa sitä ja työkokemus yhdessä ne on iso plussa. Kaikki keinot vaan käyttöön.  Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #26 : 17.06.2008 11:36:51 »

kirjotin nyt hakemuksen, en tiiä tuliko siitä kuitenki ihan tyhmä. mut lähetän sen silti. cv:n kans. en sitä suosittelijaa ny tähän hätään jaksa hommata, mut pitää jatkossa sit.. mulle olis ny tärkeintä päästä ihan mihin vaan kaupan alan hommaan.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #27 : 18.06.2008 14:20:41 »

Kannattaa tarkastella ainakin auringon merkki- ja huonesijaintia, MC:n merkkiä (+ planeettoja MC:n tuntumassa) sekä 2. ja 6. huoneen kärkeä (merkki?) sekä sisältöä (planeetat?). Aurinko ja MC kertovat ammatillisista taipumuksista, 2. ja 6. huone ihmisen suhteesta rahaan ja työhön ylipäänsä.

Loppujen lopuksihan hyvän esimiehen ominaisuuksia on paljon erilaisia, mutta perinteiset johtavat merkit ovat  oinasrapuvaaka ja  kauris. Äkkiseltään ajattelisin, että niistä voisi olla hyötyä...  Wink

Mä jäin tähän miettimään, että mikäköhän sitten mahtaisi olla meikäläisen "oikea" ammatti.. Tällä hetkellä opiskelen kemiantekniikkaa ammattikorkeakoulussa, kuitenkin tuo tutkimuspuoli kiinnostaa, erityisesti ympäristöalalta. Haaveissa olisikin juuri päästä analysoimaan esim. saastuneita vesinäytteitä tai puhdistamaan saatunutta maaperää, tekeminen on myös tärkeää mulle, samoin vaihtelevuus työssä.

En tiedä, onnistuisinko johtajana, mutta vähiten olen juuri semmoista tossutettavaa sorttia, en vaan voi sietää, että meikäläistä poljetaan maan rakoon. Tuo synt.kartan  pluto aspect_squ mars pitää huolen siitä, että energiaa, raivoa ja tiettyä pomotyyppiä musta löytyy tarvittaessa. Synt.kartan  uranus aspect_con keskitaivasuranus aspect_con aurinko ja  jupiter aspect_sex mars kait pitävät huolen siitä, että tutkimustyö (tai joku muu työ?) sopii mulle, olenhan aika levoton ja omien teiden kulkija ja eikös tutkimusalalla juuri rikota vanhoja kaavoja..?

Semmoinen kaavamainen, hyvin pikkutarkka ja työaika joka päivä klo 9-17 ei ehkä ole ihan meikäläisen homma.. Kyllästyn nopsaan, jos jokainen päivä on samanlainen kuin edellinen.

Mutta osaisikos joku muu tehdä tulkintaa. Kartalta löytyy:

aurinko jousimies ja 10. huoneessa,  keskitaivas jousimies
 askendentti kaurissaturnus skorpioni 8. huoneessa
2. huoneen kärki oinas , 2. huone tyhjä,  mars kauris 1. huoneessa
6. huoneen kärki  rapu , 6. huoneessa kuunsolmu rapumerkurius jousimies 11. huoneessa

Aspektit MC:lle:

keskitaivas aspect_con aurinko
 keskitaivas aspect_con jupiter
 keskitaivas aspect_con uranus
 keskitaivas aspect_opp chiron
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 31.07.2008 15:27:20 »

Työasioita mäkin täällä pohdin... siis että mikä minusta tulisi isona?

MC on vaa'assa (neuvottelukyky, ihmiskeskeisyys, myötäilynhalu, harmoniankaipuu, kepeys?)
Uranus skorpionissa siinä hollilla kymppihuoneessa (kapinallisuus, uudistusmielisyys, riippumattomuus?)
MC.lle ei tule yhtään aspekteja?

Siis eikös noi tavallaan ole toistensa vastakohtia? (neuvottelukyky-kapinallisuus)
Aurinko on vielä jousimiehessä, niin että missä työssä tällainen itsekeskeinen kapinallinen olisi ihmiskeskeinen, myötäilevä ja neuvottelukykyinen? Mä en oikein tajua itteäni saatika sitten karttaani  idiot2

Löytyyhän sieltä kartalta paljon muutakin, tässä tiedot jos joku haluaa raapia päätä mun kanssa  Wink
Kristiinankaupunki 10.12.1974 8:55

muoks. Jollen väärin muista olin täällä jostain ketjusta lukevinani Lillin (?) kommentin että asc jousimiehessä ja uranus MC:llä viittais opettajan amattiin. Harmi kun en millään löydä sitä juttua tähän hätään....
tuleehan MC:lle aspekteja, tyhmä mä... idiot2
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 16:41:12 kirjoittanut kimo » tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 31.07.2008 18:23:09 »

No just.

Cheesy Shocked idiot2
Nythän sitten minutkin on kehuttu maasta taivaisiin. Pidelkää nilkoistani  -ohooi!! Ei senpuoleen, mitäpä sitä purjeitaan pullistamaan. Totuus mikä totuus. Aurinko Oinas - Merkurius vieressään (suoraa tekstiä siis), nousuVesimies - Kuu siinä kainalossa, MC sekä Kuun noususolmu että Pallas Jouskarissa, DC tietty Leijonassa - jossa jyrähtelee ukkosena ja salamoikin Pluto ja VTX Impyessä - opponeeraa Venusta Kaloissa exact. Kartallani ainakin kolminkertainen Daavidin tähti. On suorakulmiota, Suurta ristiä  ja mikähän sen neliön nimi nyt olikaan. Löytyy myös Yod, ainakin yksi. Leijoja muutama.
 smitten 2funny
Jotta. Kyllä tämä plikka tunnistaa itsessään esimiehen, jonka alaisia on paras olla höykkyyttämättä. Ihan oikeesti! (Voi saaplari, jos joku kehtaa olla moukkamainen tai kiusata heikompiaan/ pienempiään, niin on paras olla hällä nopeet jalat ja ehkäpä hyvä juristikin.) Tai ainakin siihen tarvitaan liuta häiriköitä ja kaikille turvamies sekä koko poppoolle hyvät piilopaikat, jotka tämä Oinas-Jousimies-Vesimies-Leijona-Neitsykäinen taatusti löytää, eikä silloin tarvita saunaa. Löylytyksen saavat  - taatusti.

knuppel2 tickedoff police
Wink Hiii! On mukavaa olla kiltti ja oikeudenmukainen. Ainakin tällä luonteella.

Smiley Cool angel coolsmiley smitten

Ja jonsei teill o äiteetä, ni mä voin myyrä semmosen. Kuitenski on  monta, jotkei äirestänsä tykkää.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2008 18:38:00 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: