Työasioita mäkin täällä pohdin... siis että mikä minusta tulisi isona?
MC on vaa'assa (neuvottelukyky, ihmiskeskeisyys, myötäilynhalu, harmoniankaipuu, kepeys?)
Uranus skorpionissa siinä hollilla kymppihuoneessa (kapinallisuus, uudistusmielisyys, riippumattomuus?)
MC.lle ei tule yhtään aspekteja?
Siis eikös noi tavallaan ole toistensa vastakohtia? (neuvottelukyky-kapinallisuus)
Aurinko on vielä jousimiehessä, niin että missä työssä tällainen itsekeskeinen kapinallinen olisi ihmiskeskeinen, myötäilevä ja neuvottelukykyinen? Mä en oikein tajua itteäni saatika sitten karttaani
Löytyyhän sieltä kartalta paljon muutakin, tässä tiedot jos joku haluaa raapia päätä mun kanssa
Kristiinankaupunki 10.12.1974 8:55
muoks. Jollen väärin muista olin täällä jostain ketjusta lukevinani Lillin (?) kommentin että asc jousimiehessä ja uranus MC:llä viittais opettajan amattiin. Harmi kun en millään löydä sitä juttua tähän hätään....
tuleehan MC:lle aspekteja, tyhmä mä...
Osaat siis piristää neuvotteluilmapiiriä. Teet syvällisiä havaintoja. Näillä ominaisuuksillasi elähdytät tieteitä ja ymmärrystä ihmisten keskellä.
Haistan sinussa tieteilijää, jolla myöhemmällä iällä varsinkin on luennoijan taipumusta ja mahdollisuuksia noita valmiuksiasi myös käyttää.
Tieteilijänä tuot uutta tutkittavan aiheen piiriin. Hätkähdytät muita immeisiä näkökulmillasi, mutta saat ihmiset innostumaan ja pohtimaan perusteitasi. Näkisin sinut luomassa poikkitieteellistä (siis luontaishoitojen ja koululääketieteen välistä, kenties orientaalin yrttihoidonkin) hoito-oppia omalta osaltasi. Tätä tietty on syytä toisillekin opettaa ja perustella.
Muista kuitenkin pitää itselläsi sapattiaikaa säännöllisesti: Pyhitä lepopäiväsi, jotta sisäinen viisautesi voisi kasvattaa uusia ituja, joita sitten arkena pöyhit. Tämä tarpeen varsinkin psykosomaattisten oireistojen syvemmän ymmärtämisen vuoksi. Näistä rötkörennoista päivistä kumpuavat oivallukset kokonaisvaltaiseen ja oppi'aidattomaan' hoitomenetelmään.
Lycka till! Kiireettömänä.
Mielenkiintoinen elämä sinulla edessä. Eiku menox!!!
Ups! Olin ohittaa tuon MC Vaa'assa-jutun. Myötäeläminen, miellyttämistarve. Siinä tietty ilmentyy kykysi lukea toisten tarpeita, sekä yrittää löytää heillekin harmoniaa elämään. Pidä toki huoli, että se olisi heidän harmoniansa - ei sinun. Luo itsellesi oma harmonia ja katso kuka siinä viihtyy, mutta älä anna käyttää hyväksi tätä ominaisuuttasi. Älä siis osta harmoniaa luoden toisten hyväksyntää, vaan viihdy omassasi, toiset taas omissaan. Vierailla aina voi, mutta liika kiinaaminen (=katon alle tuppaaminen) vie toisen voimat ja usein syyllisyys pakottaa hylkäämään hyväksikäytetyn.
Skorpioni-osiosi auttaa oivaltamaan ja laserintarkasti (puolihuolimattomastikin naljaistuin sanoin) hoitamaan toisen syvintä sisintä, toimitpa missä ammatissa tahansa. Älä kuitenkaan uhraa omaa myötäelämisen kykyäsi vain toisen ihmisen hyvinvoinnin eteen.
Muista, että sinun tulee voida hyvin, jotta sinusta on apua toiselle, jos toinen apua tarvitsee. Ja VAIN kun hän tarvitsee, ei siis jatkuvasti.