Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkälainen työ sopii ? Voiko syntymäkartta tai horoslooppimerkki selvittää..?  (Luettu 42947 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #45 : 21.10.2008 16:27:43 »

mutta miten tähän astrologiaa saatas? veikkaan että sulla täytyy olla se uranuskin jotenkin merkittävässä kulmassa tuon perusteella Grin Vaikka se Neptunus sopii edelleen...

No, Uranus sattuu yhtymään Venukseen kummankin kappaleen ainoana aspektina. Siitä kait avaruustyyli mutta myös poikkeuksellinen kalpeus - varsinkin täällä Aasiassa pääsee tällaisella naamalla loistamaan katukuvassa kuin LED-lamppu. :Smiley Älytöntä, koska muualta olen ruskettunut. idiot2
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 21.10.2008 17:24:42 »

Alkuperäisnimi La Planete Sauvage on parempi, englannin käännös minusta huono nimeen...

tuli mieleen kalpeudesta mutta unohdin että hahmot on sinisiä.

En muista nähneeni. Odysseus 31 vuodelta 1981 sen sijaan kolahti aikoinaan, siinäkin on sinisiä olioita jotka Daft Punk resurrektoi japanilaisen animaattorin avulla haudastaan omaan musikaaliinsa, kulttuuriteko sekin.

http://www.youtube.com/watch?v=OZ4c1X5ene8&feature=related

Olen kuullut jotain huhuja että tuosta tehdään näytelty versio, jossa esiintyy Brad Pitt. :Smiley

Ja ihan astrologiselta kannalta, kun on sekä Venus-Uranus että Kuu-Neptunus  jousimies niin liekö ihme että scifipelleilyjä sitä on ahmittu koko pieni ikä. Se voi olla yhtä hyvin myös puhdasta eksotiikan ja kaukomaiden kaipuuta, kuten minun sopii todeta, kun kerran trooppisen suon ghetossa asustan, gekkojen ja torakoiden ryömiessä seinillä ja seudun ainoana ulkomaalaisena. Shocked
« Viimeksi muokattu: 21.10.2008 17:34:30 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 21.10.2008 19:00:33 »

henkilökohtaiset planeetat ottaa kontaktia kollektiivisiin siis sinullakin. itselläni ei yhtymiä henk.kohtaisten tekijöiden ja kollektiivisten kanssa tosin ole.

Itse asiassa kaikki niistä. Myös Aur/Pluto, Merkurius/Saturnus, Mars/Jupiter... tietysti noissa vaikuttaa planeettojen voimakkuudet, melkein kaikissa yhtymissä ulkoplaneetta on se voimakkaampi osapuoli.

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #48 : 04.12.2008 20:51:34 »

piti ihan palata tähän aiheeseen lueskelemaan mitä mulle sillon joskus sanottiin.. lauantaina tulee 2 kk täyteen esimiestyötä.. eli vielä toiset 2 kk olis koeaikaa jälellä.

tykkään työstä kyllä, mutta välillä iskee epätoivo et miksen voi näyttää 2 metriä pitemmältä ja leveämmältä.. teen vieläkin töitä esimieheks kasvamisen kans. voi piru!!

ei se auta ku selvitä huomisesta ja sit la vähän juhlimaan Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #49 : 14.12.2008 12:35:51 »

kiitos noista sanoista, niitä mä tarvin.. Smiley

tapasinkin eilen erään kolleegan, joka on vähän kauemmin ollu noissa hommissa ja sekin sano, että näkee ittensä mussa 15 vuotta sitten.. et kai mussa sitten jotain on Smiley koska toi ei ollu eka kerta ku kuulin tuon..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 14.12.2008 15:23:20 »

Voisiko astrologia tosiaan auttaa sen sopivan ammatin löytämisessä?Huh Itse olen tavallaan jo hyväksynyt sen, että en koskaan tule tietämään, mikä minusta tulee isona tai löytämään sitä työtä, joka toisi tyydytystä. Silti välillä korpeaa... Ehkäpä tässä pitäisi tulkita karttaa jossain välissä, jos ehtii.

Taatusti, mäkin olen ajatellut karttani perusteella itsekin jotain seuraavista:

Viinakauppias, roudari, parittaja, asekauppias, huumediileri

Lapsuuden toiveammatti oli keikkapromottori, sekään ei ole poissuljettu. laugh

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #51 : 14.12.2008 17:14:08 »

Mua häiritsee vieläkin että mitä hemmettiä tuo merkurius keskitaivalla oikein tarkoittaa. Minä kun nyt olen kaikkea muuta kuin mikään kommunikaation mestari.  Wink
Jännä, että muutamat ihmiset ovat sanoneet että opiskelen itseni kannalta väärällä alalla. Jaa-a. No en tiedä mitä muutakaan tehdä. Onhan mulla vielä aikaa vaihtaa jos alkaakin kyllästyttämään. Uranus kympissä kait ennustaakin jotain sellaista.  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 15.12.2008 05:46:35 »

Mua häiritsee vieläkin että mitä hemmettiä tuo merkurius keskitaivalla oikein tarkoittaa. Minä kun nyt olen kaikkea muuta kuin mikään kommunikaation mestari.  Wink
Jännä, että muutamat ihmiset ovat sanoneet että opiskelen itseni kannalta väärällä alalla. Jaa-a. No en tiedä mitä muutakaan tehdä. Onhan mulla vielä aikaa vaihtaa jos alkaakin kyllästyttämään. Uranus kympissä kait ennustaakin jotain sellaista.  Smiley

Ne Merkurius ja Uranus siellä MC:llä varmaan hallitsevat jotain muita huoneita. Siinä hieman osviittaa, mistä on kyse. MC:n oma hallitsija myös lienee jossain aivan muussa huoneessa?

Yksi tulkinta tuosta asetelmasta on juurikin se, että annat muiden ihmisten (tässä tapauksessa paras ilmaisu on englanninkielinen termi peers , mihin kuuluu esim. sisarukset, kaverit, luokkakaverit) vaikuttaa uravalintoihisi, vähän samaan tapaan kuin toiset kappaleet, esim. Saturnus tai Kuu kympissä vihjaisivat vanhempien päätösvaltaan, ohjaukseen tai esimerkkiin uran suhteen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #53 : 17.12.2008 21:39:13 »

Tuossa huoneiden hallitsemisessa on siis kyse planeetan hallitsemasta merkistä lähtevistä huoneista?

Veskarista ei lähde yhtäkään, kaksosesta kolmonen ja nelonen ja neitsyestä seitsemäs. Tuo ei oikein anna mitään selvennystä. Mutta MCn hallitsija jupiter on nelosessa, joka on osuva, sillä kyllä minun näihin valintoihini enemmän isän kuin kavereiden vaikutus tuntuu.
Toisaalta tässä kun yritin miettiä miten nuo kolmos ja seiskahuone tähän voisi liittyä, aloin miettimään että ehkä minun onkin kaikesta huolimatta tarkoitus olla työelämän puolella paljon ihmisten kanssa tekemisissä oleva, vaikka muuten haluaisin mielummin vaikka erakoitua. Tuolla takaraivossa on sellainen pieni tunne, että se on hyvinkin mahdollista. En minä oikeastaan tiedä vielä yhtään mitään tulevaisuudestani. Ja parempi niin.  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 18.12.2008 14:02:06 »

Toisaalta tässä kun yritin miettiä miten nuo kolmos ja seiskahuone tähän voisi liittyä, aloin miettimään että ehkä minun onkin kaikesta huolimatta tarkoitus olla työelämän puolella paljon ihmisten kanssa tekemisissä oleva, vaikka muuten haluaisin mielummin vaikka erakoitua.

Hienoa että päättelit itse - muuten päätelmäni olisi pitänyt paikkansa. Wink
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 03.01.2009 13:32:07 »

Olen tehnyt keittiöalalla töitä tähän asti ja nyt edessä olisi uudelleenkoulutus terveydellisistä syistä.
Itse olen ajatellut merkonomin töitä, lähinnä jotain toimistotöitä, jossa olisi kuitenkin asiakaspalvelua, mutta kaikki ovat ovat avoinna..

Olen syntynyt 30.8.77 Jyväskylän keskussairaalassa klo 14.20

Näkyisikö kartaltalta kenties jotain, mikä olisi minulle sopivaa työtä, johon soveltuisin?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 04.01.2009 09:48:07 »

Näkyisikö kartaltalta kenties jotain, mikä olisi minulle sopivaa työtä, johon soveltuisin?

Alkajaisiksi mainittakoon ascin hallitsija Pluto Vaa'assa MC:llä, uran huoneessa ja hyvin asettuneena. Voimakas asema joka painottaa vastuullisia ja hallinnollisia, esimiestason tehtäviä.

MC:n hallitsija Venus Leijonassa 8.huoneessa, painottaa voimakkaasti rahoitusalaa. Asemaa tukee 8.huoneen hallitsijan Kuun trini Venukselle 3.huoneesta, mihin liittyy vaistomainen (kuu) kyky tehdä suosiollisia siirtoja. Ongelma on Uranuksen neliö 11.huoneesta Skorpionista, muut saattavat vastustaa suunnitelmiasi mutta heidän ohjeensa johtavat vain taloudellisiin menetyksiin.

Myös tulojen huoneen 2 hallitsija Saturnus sijaitsee Venuksen kanssa 8.huoneessa ja muodostaa helpon trinin Neptunukseen. Eli taas rahoitusalapainotus mutta tässä tapauksessa korostaa sekä siihen liittyviä kykyjä että suurta vastuuta. Saturnus on myös 22 Leijonaa mistä sanotaan ettei henkilöllä ole sen (Saturnuksen) suhteen erityistä päätösvaltaa, mutta kuten sanottua, Saturnus ei ole itsessään huonosti aspektoitu, ainoastaan vastuuta painottavasti.

Neljäs huomioitava seikka on energinen Mars-Jupiter-yhtymä DC/8.huoneen rajalla. Näistä kahdesta Jupiter Ravussa on periaatteessa hyvin asettunut tukemaan 8.huoneen kappaleita, mutta Mars sen sijaan vaikeasti DC:llä (ollessaan avointen kilpailijoiden huoneessa), 29.asteessa ja neliöidessään Kuuta vihjaa edelleen että hankkeittesi tiellä on kaikkitietäviä diilerityyppejä ( mars kaksoset aspect_con jupiter) jotka saattavat kaiken lisäksi olla olevinaan ystäviä (trinit Uranukseen 11.huoneessa)

Toinen mahdollisuus on että promotoit omia näkemyksiäsi työssä joko liiankin innokkaasti (Kuu neliö Mars), tai epäselvästi, sillä kuu on epämääräisissä Kaloissa ja varsinaisen pr:n kappale Merkurius neliöi harhailevaa Neptunusta.

Sitten transiitteihin! Tr Saturnus on ollut Merkuriuksen päällä ja aktivoinut tuolloin nataalin Merkurius-Neptunus-neliön ikävällä tavalla. Koska se on poistumassa, tietynlainen taakka ja huolet ovat hälvenemässä.

Koska olet muutenkin harkitsemassa uranvaihtoa, tätä tukee tr Pluton yhtymä 2.huoneen kärkeen (radikaali muutos ansaitsemismetodeissa) ja sen edetessä, mutta vuoden aikana Pluto retroaa myös takaisin ykköshuoneen puolelle, eli sitä uran vaihtoa voi miettiä vuoden aikana uudestaankin.
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 04.01.2009 19:15:51 »

Kiitos paljon sinulle Kato Vega!

Todella milelenkiintoista tekstiä!

Smiley
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #58 : 07.06.2009 10:08:03 »

Otinpa Nikulan Astrologian ihmiskuvan esiin ja pistän tähän eri merkkeihin yhdistettyjä ammatteja:

Härkä: Härkä-ammatit ovat maanläheisiä ja käytännöllisiä. Hän toimii maataloudessa, kotitalouksissa, hoitaa eläimiä, kasvattaa hyötykasveja, hoitaa puutarhaa tai metsää, tuottaa hyötyesineitä, rakentaa, hoitaa kauppaa tai teollisuuslaitoksia. Älyllinen tyyppi erikoistuu matematiikkaan, logiikkaan tai mekaniikkaan. Kultturelli tyypi toimii yhteiskunnan laitosten vakiintuneissa puitteissa.

Rapu: Tärkeää on vanhemman roolin esittäminen, kasvattaminen ja psykologisen pohjan antaminen lapsille. Näillä aloilla hän voi erikoistua ammatillisestikin ja niiden lisäksi hän tekee tavallisia kotitöitä, huolehtii lapsista, kasvattaa, opettaa, hoitaa. Hän viihtyy myös ravintoloissa, hotelleissa ja paikallisissa virastoissa. Historia, arkeologia ja psykologia kiinnostavat tutkivaa ihmistä. Luova ihminen runoilee, maalaa tai säveltää pienimuotoisia ja herkkiä teoksia.

Jousimies: Ammatillisesti Jousimies on tyypillisimmillään yhteiskunnallisten laitosten virkailija, kulttuurin politiikan opetuksen ammattilainen, aatteen edustaja, kirkonmies. Laki, oikeus, ulkomaankauppa, kustanustoiminta ja hallintotehtävät edustavat myös tyypillisyyksiä. Luova ihminen jatkaa klassisia taiteen perinteitä. Hänen musiikkinsa, kirjallisuutensa tai kuvataiteensa on suurimuotoista ja dramaattista. Teatteri kiinnostaa monia.

Kauris: Ammatillisesti Kauris on tyypillinen virkamies, liikemaailman organisaatioiden tai valtion laitosten virkailija. Hän toimii usein yksityisyrittäjänä, maanviljelijänä, laitosten johtajana, auktoriteettinä, opettajana, tiedemiehenä ja sotilaana. Rakenteiden taju voi johtaa konstruktiiviseen tiateeseen jos ihminen on luova. Arkkitehtuuri ja rakentaminen kiinnostavat myös. Tyyli on joko pelkistävää tai kriittistä.

aurinko  harka
 askendentti  rapu
 keskitaivas  kauris
6. huone  kauris  (eikös 6.huone ole työn huone?)
 kauris hallitseva planeetta  jupiter myös 6.huoneessa, siellä lähellä kärkeä ihan.

Minulla on vaatetusalan ja terveysalan tutkinnot. Pisimmillään olen ollut töissä 2v, kun taas on tullut p+akottava tarve lähteä kouluttamaan itseään...
Nyt hain valtiotieteelliseen...ja ystäväpiirissäni olen monesti "äitihahmo/kotipsykologi" jolle kerrotaan huolet ja pyydetään apua.
Kaikki nämä ovat lähellä sydäntä ja nautin niistä, mutta en osaa "sitoutua" mihinkään niistä. Koko ajan on olo, että minua varten on ihan jotain muuta varattuna tällä työsaralla.
Mutta mitä?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 26.03.2013 12:03:49 »

Omasta mielestäni astrologiasta voi olla hyvinkin paljon apua ammatinvalinnassa.

Sinulla ei ole minkäänlaisia tietoja tässä, mutta parhaiten esimiestehtäviin sopivat mielestäni

-Oinaat
-Kauriit
-Leijonat
-Skorpionit

Wau! Kiitos vahvistuksesta. Tunnistan tätä melkoisen paljon itsessäni, pomoluonnetta. Alaisena tai ryhmän pikkupiiperona tylsistyn aivan täysin. Kartallani Oinaassa sitä sun tätä ja Kauriissakin jotain. Sideerinen kartta vahvistaa näkemystä itsestäni huimasti.
 aurinko oinasmerkurius oinas ,  tr  pallas oinas  aspect_con  natal aurinko , samoin Nessus ja toinen nimiasteroideistani mm. Köyhä, kun nimikin kahesta palasta ja tykkään matalista ruoista, niinku esim letut...  Cheesy
 askendentti kaurischiron  aspect_con  Pholus tarkkana, jolla  tr juno ja  ceres vielä.

Johan olenkin aarteen ohittanut vuosikausia. Sideerinen kartta selventää monta asiaa...  Just vertex leijona  neitsyt rajalla. Ilmankos toi Salen porukka vetoaa mun ajatteluuni. Oppositio  venus  vesimies kalat rajalla  tarkassa aspect_con ssä Tyche =Onni) asteroidiin. No niin. Ei se ollutkaan tyhjän päällä, yrityssuunnitelmani.
Uups, Meinas kone unohtua auki. Nyt mentävä.  Virastot auki, yrityspaperit....
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: