Tervetuloa Absintti!
Jostain syystä olin melkein varma, että olet aurinko-Kalat...Ab-sintti.
Mutta Rapulainenhan se siellä.
Oikeastaan lähdin etsiskelemään keskustelupalstaa mielessäin polttava kysymys, 1,5v. esikoistyttärelläin on Kuu 12. huoneessa, onko mun nyt hyväksyttävä se julmana tosiasiana että mun täytyy olla jollain tapaa huono äiti
kun kaikkien tahojen tulkinta kertoo vaillinaisesta äitikuvasta kyseisessä asemassa???
Kaikkien tahojen? En mitenkään suostu uskomaan, että olet lukenut kaikkien mahdollisten tahojen jutut kuusta 12. huoneessa.
Kannattaa siis lähteä liikkeelle ihan perussymboliikasta ja muodostaa asiasta oma tulkintansa. Ensinnäkin, jokainen lapsi kokee äitinsä täysin omalla tavallaan, ei varmaankaan ole perhettä jonka kaikki lapset kuvaisivat äitiään täysin samoin. Toiseksi, kuu ei symboloi
ainoastaan äitiä, vaikka äiti toki onkin yleensä se ensisijainen ravinnon ja hoivan antaja lapsuudessa. Kolmanneksi, lapsesi kuu on nimenomaan hänen kuunsa, eli se kuvaa joka tapauksessa enemmän häntä kuin sinua.
Kannattaa osallistua esim. keskusteluun Lapsuus kuuna ja muuta, joka löytyy tuolta Syntymäkartan tulkinta -osiolta:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=11794.0, tai aloittaa ihan oma ketju aiheesta.