Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rohkeus  (Luettu 10297 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 27.11.2005 23:35:32 »

Miellän itseni melko rohkeaksi, tosin välillä ylikriittiseksi ja sitä myötä epävarmaksi - mutta tuotahan ei ulospäin tarvitse näyttää.  coolsmiley Tulimerkit kait ilmentävät yhdenlaista rohkeutta, mutta onko tuo asia niin yksiulotteinen? Mietin että voihan esim. veden merkeillä olla tunteisiin liittyvää rohkeutta, ilman merkeillä sosaalisiin tilanteisiin ja kommunikointiin liittyvää, jne.

Mutta noista mitä täällä on nyt mainittu itseltäni löytyy:

- Mars yhtymä askendentti, orbi 0,27
- Kuu oinaassa 8.huoneessa
- Uranus jousimiehessä 4.huoneessa  aspect_squ askendentti, Mars, Venus ja  aspect_tri Kuu ja aspect_sex Merkurius

Toisaalta välillä "hieman" yli menevään kriittisyyteen ja vainoharhaisuuteen voisi viitata neitsyt-vaikutus (AC, Venus, Mars) ja Neptunuksen hankalat aspektit (muistaakseni neliö ainakin aurinkoon ja kuuhun, jotka ovat oppositiossa keskenään, kiva t-risti) :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #16 : 28.11.2005 11:11:21 »

Pidän itseäni suht rohkeana ihmisenä. Mulla on paljon energiaa ja voimakas tahto ja halutessani pystyn ilmaisemaan mielipiteeni hyvin voimakkaasti. Siis halutessani, en ole sitä ihmistyyppiä, jonka elämäntehtävä on omien mielipiteiden julkituonti asiaan kuin asiaan, tilanteessa kuin tilanteessa. Minulle tärkeissä asioissa haluan kuitenkin yleensä, että minun näkemykseni asioihin kuullaan, ja koska näkemykseni ovat mielestäni lähes poikkeuksetta loistavia (hehheh), tahdon myös, että saan muut puolelleni. Yleensä onnistunkin tässä. Jotenkin tuntuu, että saan ihmiset seuraamaan itseäni. Olen aina ollut joukon johtaja, jo pikkulapsena olin aina se, joka päätti mitä leikitään. Onneksi minulle on siunaantunut myös aimo annos oikeudenmukaisuutta...

Tykkään myös kovasti esiintyä ja olla näkyvillä. En siis häiriinny siitä, että olen huomion ja katseiden kohteena. Toisaalta minulla on kyllä myös voimakas yksityisyyden tarve, mutta se ilmeneekin sitten voimakkaana yksityisen ja julkisen elämän välisenä kuiluna.

Kartallani on mm. seuraavia tekijöitä:

aurinko kauriissa 10.huoneessa, yhtymässä  keskitaivas:n kanssa

mars kauriissa 10.huoneessa, yhtymässä  keskitaivas:n ja  aurinko:n kanssa, neliö  askendentti:n ja  pluto:n kanssa, sekstiilissä  uranus:n kanssa, kolmiossa  saturnus:n kanssa.

askendentti Oinas, oppositiossa Plutoon

merkurius Jousimiehessä, 9.huoneessa
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: