Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuolleiden kuulemista  (Luettu 7326 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 10.01.2007 20:24:59 »

Tänään inhimillinen tekijä TV2 22.05

Äidin ja pojan erilainen usko. Anne Flinkkilän vieraina Oskari Juurikkala, joka on sitoutunut katoliseen Opus Deihin ja selibaattiin sekä Kaija Juurikkala, elokuvaohjaaja, joka kuulee kuolleiden sielujen äänet.

Kuulostaa mielenkiintoiselta!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2007 20:40:35 »

KIITTI vinkistä  Cheesy Pitääpä katsoa!

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 10.01.2007 23:37:43 »

Kiitos vinkistä. Katsoin, liikutuin aistittavasta aitoudesta ja lisäksi oli ihan liikaa yhtymäkohtia omaan elämääni, joten tippa linssissä tuli katsottua. (tosin Flinkkilän tympeä väärällään oleva naama välillä yritti häiritä)  Wink

http://www.yle.fi/ohjelmaopas/data/t0238107343813.htm

http://www.ylioppilaslehti.fi/2006/11/03/hiljaiset-palvelijat/

Mielenkiintoinen ja koskettava sisältö...
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #3 : 11.01.2007 10:59:48 »

Odotin enemmän itse asiaan pääsemista.
Ei Flinkkilä uskaltanut kuin pintaa raapaista.

Riittikö se herättelemään suurta massaa
3D-joukkoharhasta?

Äiti ja poika olivat ihanan aitoja
ja valoa hehkui. Smiley

Muistaakseni nelosella tulee sarja ¨Aavekuiskaaja¨
jota katsoin kerran.
Olin iloisesti yllättynyt siitä
että sehän (ainakin nimenomainen jakso)
oli jo aika lailla sinne päin
mitä asia on. angel

Hyvä että tätäkin puolta alkaa tulla enemmän tv:stä.
Eikä pelkkää kauhuscifiä.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2007 13:03:47 »

Nettiaddiktion  Wink (vainessii) vuoksi en ehtinyt katsomaan sitä kuin pätkän välistä mutta nauhoitin sen toki myöhemmin katsottavaksi.

Oli todellakin aivan ihanaa nähdä kuinka he molemmat säteilivät ja sehän oli suorastaan aistittavissa, miten oman tiensä löytäminen on vapauttavaa  smitten

Aion, olen samaa mieltä Aavekuiskaajasta, juuri tällaisten kevyiksi ja viihteelliseksi tehtyjen ohjelmien kautta asia menee yhä useammille tietoisuuteen - eikä niissä jaksoissa, mitä olen katsonut, ole tosiaankaan ollut minkäänlaista pelonlietsontaa tms. kuten näissä vastaavanlaisissa ohjelmissa aiemmin on saattanut olla.

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 11.01.2007 13:25:17 »

itse katsoin myös tuon ohjelman eilen...aihe oli kyllä mielenkiintoinen mutta olisin kuitenkin myös odottanut ohjelmalta enenpi...
tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 11.01.2007 13:51:27 »

Alankin kohta pohtimaan, että tarvitseekohan minun katsoa sitä nauhaa laisinkaan  Grin

Tyttäretkin nimittäin sanoivat että oli aika tylsää katsottavaa, sillä he odottivat kuulemma reippaampia paljastuksia  Grin
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #7 : 11.01.2007 14:00:21 »

Allekirjoitan täysin edelliset mielipiteet ohjelman keveydestä. Itsekin sitä tuumailin, mutta sitten aloin pohtia asiaa myös toisesta näkökulmasta. Itse kun olen pesunkestävä huuhaa, niin meinaan aina unohtaa kuinka HIRVITTÄVÄN kaukaisia nämä jutut ova "oikeille" ihmisille. Se mikä minusta tuntuu ihan lepsulta saattaa olla suurelle yleisölle jo jymyjuttu. Nykypäivänä on aika vaikeaa tietää missä tuo raja kulkee, kun telsussa on tosi paljon Aavekuiskaajan tyyppisiä ohjelmia ja osa katsojista niihin uskoo ja suurin osa pitää niitä pelkästään viihdeteollisuuden tuotteina. Joka tapauksessa on loistohomma, että näistä aletaan puhua yhä enemmän myös julkisuudessa. Siitä se lähtee!  Wink    Cheesy
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 11.01.2007 15:29:20 »

K.o. ohjelmaa en sitten nähnytkään kuin loppumetrit  Sad  Ihan oli hyviä kommentteja tosin  Smiley
Pitääpä zekata tuo Aavekuiskaaja  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 11.01.2007 16:19:48 »

Minä en kiinnittänyt siihen niinkään huomiota mitä he puhuivat, vaan miten ja miten se kumpusi sisäisestä-kokemuksesta...
Minä kun en suhteuta henkistä kasvua tähän new agen ja henkimaalilman ilmiöihin, en pidä tärkeänä tuoda niitä esiin, ainakaan jos tarkoituksena on levittää ihmisille uskoa, lohtua, toivoa ja rakkautta.

Se fillis mikä pojan ja äidin välillä oli, se fiilis, millä he puhuivat elämän kokemuksistaan, minusta sen fiiliksen "levittäminen" on paljon paljon tärkeämpää, kuin joidenkin yhden alueen käsitteellisyyksien levittäminen.

Minusta heillä oli juuri suurta suhtellisuudentajua, millä toivat asioita ja kokemuksiaan esiin ja mitä korostivat siinä.
Elämän tarkoituksen löytymistä, itsen transendenssia ja henkisen ulottuvuuden käyttöönottoa ja hyväksymistä. Välineet löytyy jokaisen omasta elämästä.

Kiss
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 16:21:38 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #10 : 11.01.2007 16:40:01 »

Hyvin ilmastu Inanna. Mistähän se johtuu, että sinä usein kerrot sen mitä minä epätoivoisesti yritän tuottaa.  Smiley  Minä kyllä kuuntelin keskustelusta sekä asian että tunnelman ja välitetyn energian ja tulin samaan lopputulokseen kanssasi. Sitä yritin tuossa edellisessä viestissäni sanoa, että se asian keveys ei ollut se pääasia, vaan kokonaisuus muodosti mielestäni varsin antoisan paketin. Uskon, että ohjelma saa aikaan keskustelua hyvin positiivisessa hengessä nimenomaan elämän tarkoituksen löytämisen näkökulmasta.
 smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #11 : 13.01.2007 18:43:30 »

Itse kun olen pesunkestävä huuhaa, niin meinaan aina unohtaa kuinka HIRVITTÄVÄN kaukaisia nämä jutut ova "oikeille" ihmisille.

niin. voitteko kuvitella, että pelkkä astrologia on saanut muutaman ihmisen friikkaamaan kun olen tehnyt heille ap-karttoja...  idiot2

mikähän siinä niin pelottaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: