Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ylösnousemus  (Luettu 30392 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« : 26.11.2005 16:51:24 »

Moikka  Smiley

Paljon on liitetty aiheeseen koskevia "tuntemuksia" / "oireita " ja paljon puhutaan kuolemanjälkeisestä elämästä ja karmakierroksen loppumisesta/täyttymisestä.

Uteliaana kyselisin, että mitä uskotte/koette/olette ajatelleet että ns tapahtuu sitten
kun ylösnousemus tapahtuu, miten havahdutte siihen ja miten uskotte "tuntevanne" sen jälkeen?

Mitä todella tarkoittaa ylösnousemus meille ja taajuuksien muuntamista?

Oletteko kokeneet/ajatelleet, että kaikki ns kiukut/vihat ja surut loppuvat? Inhimillisyys poistuu ja olemme pelkkää valoa/iloa?

Olisiko näissäkin jotain ns "harhaa" jota voisimme purkaa?

Olisiko meidän keskuudessa ketään joka haluaisi jakaa kokemuksensa, jos on jo tuon
käynyt lävitse?  coolsmiley

Ajatuksia?  :Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 26.11.2005 17:27:14 »

angel Hyviä kysymyksiä kaikkineensa,eikä minullakaan ole tietoisia
            vastauksia.  coolsmiley

OLetus, että HE jotka tietävät: h y m y i l e v ä t   Smiley

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 14:12:14 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #2 : 27.11.2005 22:20:50 »

Eräs meedio kertoi äidilleni isän poismenon jälkeen, ettei hän synny tänne enää uuteen kehoon. Hän on saanut valita, palaako tänne vielä yhden elämän ajaksi henkiseksi opettajaksi, vai jääkö sinne Valkoisen veljeskunnan oppeihin. angel

Ajatus siitä, että isä on siellä jossain, on hyvin kiehtova. Onko hänellä isäni persoonallisuus, vai onko hän puhdas valo-olento? Miellän hänet isäni luontoiseksi edelleen, sellaisena hän tulee uniini minua neuvomaan. Olen yrittänyt kysyä häneltä, minkälaista siellä on, mutta en ole saanut vastausta. Ehkäpä minun pitää kasvaa vielä henkisesti, jotta olisin valmis vastaanottamaan ja ymmärtämään sitä tietoa.
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #3 : 27.11.2005 23:53:09 »

Ei sitä pysty ihminen sanoin kuvailemaan. Se on Ikuisuus.

En ensin ymmärtänyt mitä ylösnousemuksella tarkoitit, mutta jos tarkoitit juuri tuota tämän elämänkierron päättymistä ja sulautumista ikuiseen energiaan, niin sitten. En ole aiemmin ajatellut ylösnousemus-sanaa muuna kuin kristilliseen ylösnousemukseen viittaavana, ja siinäkin hyvin kapeakatseisena. Tai tarkoitan suoraa mielleyhtymää vanhaan ajattelutapaan, että kuolleet nousee haudoistaan, kun SE päivä koittaa. Olenhan mä jo aikoja sitten tajunnut sen olevan aivan jotain muuta.

Ehkä mä kaiken lisäksi vielä sekoitan, kun olen lueskellut noita Kehon tekstejä, ja siellä on jostain toisenlaisesta ylösnousemuksesta kyse, jota en ole sen kummemmin alkanut pohtimaan. Vai mitenkä?

Nyt ottaa syömättömyys ylivallan ja täytyy mennä ravitsemaan itseni ennen kuin alan ihan höpöjä tänne selittelemään......  :Smiley
(palaan asiaan ehkä myöhemmin)
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Legal
Vieras
« Vastaus #4 : 28.11.2005 00:55:29 »

Jaa,a  Hopeatähti. Hyvä kysymys.!!! "Erittäin vaikea vastata, näin kansakoulu pohjalta."  2funny

smitten smitten smitten
tallennettu
Legal
Vieras
« Vastaus #5 : 28.11.2005 02:48:02 »

"TERE", inka107,  Jag tackar ock pockar.

2funny 2funny 2funny
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #6 : 28.11.2005 02:51:50 »

Eräs meedio kertoi äidilleni isän poismenon jälkeen, ettei hän synny tänne enää uuteen kehoon. Hän on saanut valita, palaako tänne vielä yhden elämän ajaksi henkiseksi opettajaksi, vai jääkö sinne Valkoisen veljeskunnan oppeihin. angel

Ajatus siitä, että isä on siellä jossain, on hyvin kiehtova. Onko hänellä isäni persoonallisuus, vai onko hän puhdas valo-olento? Miellän hänet isäni luontoiseksi edelleen, sellaisena hän tulee uniini minua neuvomaan. Olen yrittänyt kysyä häneltä, minkälaista siellä on, mutta en ole saanut vastausta. Ehkäpä minun pitää kasvaa vielä henkisesti, jotta olisin valmis vastaanottamaan ja ymmärtämään sitä tietoa.

Onpa hienoa, sillä minulla on samantapainen kokemus.
Isäni siirtyi 1995, eikä enempää eikä vähempää kuin legendaarinen Iris Roine kertoi isän nyt sovittaneen tekonsa eikä hänen tarvitse enää palata.

Olen nähnyt isästäni paljon unia joissa hän on aina käynyt kertomassa tai opastamassa jotakin. Viimeisin hiljattain näkemäni uni oli kuitenkin erilainen. Halasin häntä, kuten aina tavatessani hänet ja kiljahdin "ihanaa iskä ja jotain...plapla" ja hän vastasi "joo, no iskäkin, mutta itseasiassa olen nyt kollektiivista tietoisuutta". Tämä oli ilouutinen sillä tunsin hänen nyt jälleen siirtyneen jotenkin mitä en itse täysin käsitä, mutta hyvä juttu se kaiken kaikkiaan on. Cheesy
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #7 : 28.11.2005 13:43:08 »

Timotheus, aivan ihana juttu. Smiley

Tuli vaan tuosta mieleeni jännä juttu, kun äidilläni on ollut todella vahva yhteys isään koko tämän ajan, isän lähdöstä on pian 3 vuotta. Äiti tuntee isän läsnäolon aina viileästä ilmavirrasta ohimolla ja saa isältä vastauksia kysymyksiinsä symbolisin merkein. Esim. jos äiti miettii uskaltaisiko hän tehdä jotain ja kysyy isältä mielessään, juuri sillä hetkellä puhelin soi ja hälyttää vain kerran - tuollaisia merkkejä siis. Nyt kuitenkin äidille sanottiin unessa, että hänen pitää nyt irtautua, että isä saa keskittää energiansa johonkin projektiin. Sen jälkeen äiti ei ole saanut yhteyttä isään niin usein ja se on vaikeampaa.
tallennettu
Legal
Vieras
« Vastaus #8 : 28.11.2005 14:31:48 »

eikä enempää eikä vähempää kuin legendaarinen Iris Roine

Hiljentykäämme minuutiksi, IRIS ROINEEN muistolle.

angel
tallennettu
mandi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 28.11.2005 15:16:34 »

Uskon, että vihdoinkin meillä on mahdollisuus toimia yliminämme kautta havannoiden sen tosiasian, että me todella olemme kaikki yhtä. Itse olen huomannut kehittyneeni sillä tavalla, että ymmärrän kaikki ihmisiä. Heidän tekojaan ja tuntemuksiaa. Ongelmaksi vain on tullut se, että olen unohtanut itseni. Nyt minun on opittava kuuntelemaan itseäni ja tajuttava vihdoinkin se asia, että minäkin olen vain ihminen. Tunteeni muita ihmisiä kohtaan on neutraloitunut ja huomaan, että irtipäästäminen ja luopuminen ei olekkaan enää niin vaikeaa. Surullisuus vain yllättää vielä liian usein katsellessani maailman menoa. Uskon, että pystyn rakastamaan paljon paremmin kuin koskaan ennen, kunhan muistaisin rakastaa itseäni yhtä hyvin kuin muitakin.

Lämmöllä

MANDI
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 28.11.2005 18:13:39 »

angel

Kunnioitan Iiris Roineen muistoa. Milloin hän on jättänyt meidät ?
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Legal
Vieras
« Vastaus #11 : 28.11.2005 18:26:12 »

angel

Kunnioitan Iiris Roineen muistoa. Milloin hän on jättänyt meidät ?

angel 04.04.2005.  angel
tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #12 : 28.11.2005 19:52:45 »

Mikäli tässä keskustelussa alunperin oli kyse paljon puhutusta maanpäällisestä ylösnousemuksesta, niin siinähän on kyse yksinkertaisesti värähtelytason kohottamisesta...
 Eli kehittyessämme henkisesti ja ihmisinä värähtelymme kohoaa ja sitä myöten saavutamme ylösnousemusaseman, josta halukkaat löytävät tietoa kryon-sivuilta...
 Kyseessä harvemmin on mikään äkillinen "kohoaminen sfääreihin", vaan ennemminkin asteittainen kehityskulku, jossa yksinkertaistettuna muutumme kaikin puolin paremmiksi ihmisiksi...Mikä ei siis tarkoita kaiken ihmisyyden ja inhimillisyyden katoamista ja elämän muuttumista pelkäksi onneksi ja autuudeksi...Elämä kyllä saattaa muuttua paljon helpommaksi ollessamme suvaitsevaisempia ja ymmärtäväisempiä kanssaihmisiä ja ympäristömme tapahtumia kohtaan...Tätä voisi kai parhaiten kuvata sanalla neutraali- asenteemme (näennäisesti) itsemme ulkopuolisia energioita kohtaan muuttuu neutraalimmaksi siinä määrin, että aiemmin negatiivisina pitämämme asiat eivät saakaan aikaan juuri minkäänlaisia reaktioita...
 Valoa ja iloa kaikille!
tallennettu

Johanna
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 30.11.2005 05:25:40 »

:)Kokemuksiin!  JO vuosia sitten, sairasteltuani ihan kiitettävän runsaasti.
                      leikkauksiakin jo tarpeeksi, eli kehostani lähti sen seitsemän
                      letkua ja olin ns. kuoleman portilla ja lienee käynytkin jos-
                      sain, oli joitain leijuvia muistoja. Heräsin tietoisuuteen ettei
                      ole aika lähteä, koska tekemistä olisi vielä ihan kyllin, meni
                      " pari " päivää ja kävelin kotiin jatkamaan hommeleita...

Läheiset eivät ymmärtäneet sitä paranemisen nopeutta.

Toinen tapaus olisi tuoreempi: Tarkoitus oli käydä nukku-
                      maan ja siksi olin jo peiton alla, kun jotenkin läsnä oli joku
                      " energia " en voinut liikahtaakaan, mutta tietoisuus oli
                      läsnä, silmät kiinni... Sitten lähdettiin, olin kehosta tietoi-
                      nen, vaikka olinkin matkalla jonnekkin. Valoja alkoi vilkkua
                      tasaiseen tahtiin, näin ne silmäluomien läpi. Kysyin " kul-
                      jettajaltani " mitä nuo valot ovat? Aurinkoja, tuli vastaus
                      tietoisuuteeni.. Matka jatkui. Olimme huoneessa jossa oli
                      kokous, ja tunsin siellä olevan erillaisia olentoja, kait`ym-
                      päri kosmosta. Kaikki eivät lienee olleet ihmisen muotoisia.
                      Yht`äkkiä tunsin suurta masennusta ja pettymystä, en
                      tietänyt miksi. Saattajani vei minut toiseen, suureen huo-
                      neeseen jossa tunsin oleva suuren pöydän jonka takana
                      istui " päällikkö ". Tässäkin tapauksessa tunsin suurta pet-
                      tymystä. Sitten olinkin omassa sängyssä ja voin taas liik-
                      kua, samassa nukahdin..
                      Jälkeenpäin kysyin eräältä henkilöltä joka tietää hyvin pal-
                      jon näistä asioista:Minut oli viety kotiplaneetalle, joka on
                      hyvin kaukana, jonkunlainen solmukohta avaruuden kulki-
                      joille. Olin halunnut lopettaa maallisen vaellukseni, mutta
                      lupaa ei vielä annettu, koska olisi paljon mitä voisin tehdä
                      kun nyt olen kerran täällä.. Että silleen!!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 14:12:55 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
jam0
Vieras
« Vastaus #14 : 01.12.2005 13:34:39 »

Tämä on mielenkiintoinen juttu. Muuta lähdettä en löydä netistä suomeksi enkä edes englanniksi. Miten tällaisen yli voi nukkua?

Suomen Kuvalehti (37/2005) kertoo v. 1927 kuolleesta Khambo-lama Itighelov:sta, joka kuollessaan lupasi palata.
Nyt Ulan-Udessa Burjatiassa sijaitsevan ruumiin tila on seuraava:

kalju pää hikoaa, kädet ovat pehmeät ja lämpimät, aivot lähettävät sähköisiä impulsseja, kynnet kasvavat, ruumiin paino nousee ja laskee, iho on sileä ja elastinen, kyynärpäät ja polvet liiikkuvat, silmäluomet avautuvat silloin tällöin, laskimot ja valtimot ovat verta täynnä.

http://www.nakokulma.net/keskustelu/index.php?topic=3582.msg212876
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: