Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Orgasmi  (Luettu 77841 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 16.01.2007 13:49:15 »

Sideman - no tuo pisara oli sellainen varovainen sana  Wink Yritin ylittää kuuluisan Kaksosmaisen hienotunteisuuden  Smiley

Triton - eturauhasen liikakasvustahan ne prostatavaivat johtuukin Kiss Ja liikakasvu on siis oire käytön puutteesta - eli se eturauhanen ei tyhjene riittävän usein tai riittävästi.

Missä tässä muuten oli puhetta naisten syyllistämisestä? Ei muuta kuin omin käsin onneen, jos ei vaimo enää ole innokas, mutta mies olisi. Isona tyttönä tiedät varmaan sinäkin, ettei seksiin tarvita aina kahta... toinenkin tumppu riittää  Wink Cheesy Grin 2funny

Syövästä vielä...  loppujenlopuksi valtaosa sairauksistamme on itseaiheutettuja: EIköhän syyttely kuulu myöskin niihin asennevammoihin ja tunnetiloihin jotka ovat yhtenä syynä näiden oireiden esiintymiseen?

Mutta eihän nämä kummatkaan kuulu orkkuketjuun... pääsipäs taas luisumaaan liukkaasti ihan vika koloseen tekstit.. Cry
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #61 : 16.01.2007 17:48:58 »

Niin meissa molemmissa seka miehessa,etta naisessa on molemmat hormoonit ja nain vanhempana eikohan niiden taso pitaisi alkaa olla sulassa sovussa, mehan nyt panostamme laatuun, eika maaraan-vai?
Kyllä näin ON!  Cheesy smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Irish
Vieras
« Vastaus #62 : 16.01.2007 18:00:05 »

Lukiessani tätä ketjua, olen tullut siihen tulokseen, että minulla on vielä paaaljon opittavaa asian suhteen...

Miten katkeria ihmiset voivatkaan olla, kun eivät koe tyydytystä seksistä, tai kokevat hetkellisesti ja sen jälkeen on vain tyhjä olo. Itsekin olen joskus ollut...

Nyt on kuitenkin hyvä mieli, sellainen että kokemukset tulevat ajallaan ja paras pohja seksuaaliselle "kehittymiselle" on tietenkin ensin itsensä rakastaminen ja hyväksyminen. Sitten voi tulla se suuri rakkaus jotain toista ihmistä kohtaan, jonka kanssa voi kokea vaikka mitä.  Smiley Se saa tulla kun on tullakseen.  Wink Smiley Ei paineita.   Cheesy Grin
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #63 : 16.01.2007 18:19:43 »

Olen jostakin lukenut, että naisen elämä alkaa 42-vuotiaana - lienevätkö tarkoittaneet juuri itsetuntemuksen ja -hyväksynnän kautta seuraavaa energioiden vapautumista ja elämänkukan avautumista  :Smiley Kiss Cheesy 
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Irish
Vieras
« Vastaus #64 : 16.01.2007 18:21:23 »

No, eihän siihen sitten olekaan onneksi kuin 20 ja puoli vuotta.  Angry
 2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #65 : 16.01.2007 18:23:58 »

En ihan nyt ymmärtänyt Sideman, että tarkoitatko urhojen kostumisella sitä, kun Yksisilmäinen munkki tuijottaa kiihkoisan liikutuksen pisara silmäkulmassaan

Juuri sitä, ja se ei aina ole ihan pienikään pisara;
joskus sitä tulee melkein valumalla.

Cry
Aivan normaalia - jopa suotavaa  Wink  Kiss

Irish - kannatta odottaa  Wink   2funny smitten

Siis, voin puhua vain omasta puolestani; minulla se ikä oikeasti avasi/tasapainotti jotakin todella merkityksellistä naiseudessani  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 18:45:21 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Triton
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #66 : 16.01.2007 22:13:14 »

Lainaus käyttäjältä: Elektra link=topic=12822.msg117546#msg117546
[b
Triton [/b] - eturauhasen liikakasvustahan ne prostatavaivat johtuukin Kiss Ja liikakasvu on siis oire käytön puutteesta - eli se eturauhanen ei tyhjene riittävän usein tai riittävästi.

Missä tässä muuten oli puhetta naisten syyllistämisestä? Ei muuta kuin omin käsin onneen, jos ei vaimo enää ole innokas, mutta mies olisi. Isona tyttönä tiedät varmaan sinäkin, ettei seksiin tarvita aina kahta... toinenkin tumppu riittää  Wink Cheesy Grin 2funny

Näinhän se on näkyleipä että ainahan ne röörinsä saa tyhjennettyä tarpeen tullen itsekin. Epäilen vain että eturauhasen liikakasvua esiintyy niilläkin miehillä joilla lypsyä tapahtuu jokaikinen päivä... Mutta täytynee perehtyä asiaan tarkemmin, jos alkaa kovin aivostoa nakertaa että miten se nyt mahtaakaan olla.

Huh Smiley
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 17.01.2007 10:43:35 »

Olen jostakin lukenut, että naisen elämä alkaa 42-vuotiaana - lienevätkö tarkoittaneet juuri itsetuntemuksen ja -hyväksynnän kautta seuraavaa energioiden vapautumista ja elämänkukan avautumista  :Smiley Kiss Cheesy 

smitten smitten smitten

Kiitos Ippuska  Smiley

Olipas ihanasti sanottu  coolsmiley

smitten  smitten smitten
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 17.01.2007 12:17:32 »

smitten smitten smitten

Kiitos Ippuska  Smiley

Olipas ihanasti sanottu  coolsmiley

smitten  smitten smitten

Pikkusen OT, mutta mielestäni kiintoisa juttu, että
näin "Valaistuksen Aikakauden (satya-yugan) Aamunsarastuksessa(?)"
monet suomalaiset julkkisnaiset ovat tulleet (ainakin sidemanista)
sexikkäämmiksi yli 5-kymppisinä, kuin ollessaan esimerkiksi
kaksi- tahi kolmekymppisiä. Esimerkkeinä mainittakoon Katri-Helena
ja Paula Koivuniemi, jopa Hymmi Lenita Airistokin!

smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 18.01.2007 10:16:38 »

Sideman  Smiley

Se johtunee siitä, että tämä on vielä sitä sukupolvea, joiden rasitteena on osittain yhä ollut naisten arvon alentaminen, syyllistäminen sekä väheksyntä  Wink Voimme olla kympillä mukana vasta kun löydämme ja tunnistamme oman arvomme niin naisena kuin rakastajattarenakin  Kiss

Ei ole vielä pitkä aika siitä, kun tytön alkaessa puhjeta kukkaan vanhemmat opastivat orastavaa naisenalkua sillä, että ei sitten pelehditä miesten kanssa - siitähän ei hyvä seuraa, eikä äpärälapsi kainalossa ole kotiin asiaa . Opi siinä sitten vapauttamaan naiseus ja seksuaalisuus kun koko ajan on päällä huonoksi naiseksi leimaamisen pelko sekä lisäksi vielä se raskauden pelko.  Undecided

Tästähän voi jokainen osaltaan tehdä tutkimusta ja kysyä vaikka mummoltaan tai kypsemmässä iässä olevalta äidiltään, että kuinka monella oli kotona opastusta nautinnolliseen seksielämään ja orgasmin merkitykseen  coolsmiley  Smiley

Taitaa mennä OT, mutta tästähän voisi joku näppärä laittaa vaikkapa kyselyn pystyyn  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #70 : 18.01.2007 10:22:18 »

Hyvin taas sanoit Eletra   smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #71 : 18.01.2007 17:59:58 »

Sideman  Smiley

Se johtunee siitä, että tämä on vielä sitä sukupolvea, joiden rasitteena on osittain yhä ollut naisten arvon alentaminen, syyllistäminen sekä väheksyntä  Wink Voimme olla kympillä mukana vasta kun löydämme ja tunnistamme oman arvomme niin naisena kuin rakastajattarenakin  Kiss

Ei ole vielä pitkä aika siitä, kun tytön alkaessa puhjeta kukkaan vanhemmat opastivat orastavaa naisenalkua sillä, että ei sitten pelehditä miesten kanssa - siitähän ei hyvä seuraa, eikä äpärälapsi kainalossa ole kotiin asiaa . Opi siinä sitten vapauttamaan naiseus ja seksuaalisuus kun koko ajan on päällä huonoksi naiseksi leimaamisen pelko sekä lisäksi vielä se raskauden pelko.  Undecided

Tästähän voi jokainen osaltaan tehdä tutkimusta ja kysyä vaikka mummoltaan tai kypsemmässä iässä olevalta äidiltään, että kuinka monella oli kotona opastusta nautinnolliseen seksielämään ja orgasmin merkitykseen  coolsmiley  Smiley

Taitaa mennä OT, mutta tästähän voisi joku näppärä laittaa vaikkapa kyselyn pystyyn  Wink

Jep jep, Elektra. Eipään tuota tartte ku muistella omaa lapsuutta ja nuoruutta, niin en mie ainakaan saanut minkäänlaista opastusta seksiasioihin omalta äiteeltäni. Hänelle seksistä avoimesti puhuminen oli ihan outo juttu, suorastaan tabu, ihan niinku jotenkin likainenkin asia ja mie sainkin tietoni ihan omia reittejäni pitkin. Muistan senkin, kun tulin ekan kerran yöjalasta kotiin 18-vuotiaana, vanhemmat oli ihan pois tolaltaan ja eniten huolissaan siitä, oliko ehkäsyä käytetty... Tongue

Mulla meni aika pitkään ennenkuin opin ylipäätään hyväksymään itteni seksuaalisena olentona. Vielä parin täysin epäonnistuneen suhteen jälkeen jouduin tekemään naisellisen itetuntoni kanssa paljon töitä, kun mulle jäi sellanen mielikuva, etten ole tarpeeks hyvä, en kelpaa sellasena kuin olen. Nyt se itetunto ON kohdallaan ja tiedän onneksi oman arvoni...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #72 : 19.01.2007 07:45:39 »

Muistan senkin, kun tulin ekan kerran yöjalasta kotiin 18-vuotiaana, vanhemmat oli ihan pois tolaltaan ja eniten huolissaan siitä, oliko ehkäsyä käytetty... Tongue

Hihii, jos huumoria tässä kohdin sallitaan, kun tämä seksuaalinen vapautuminen tapahtuu, niin onkohon tulevaisuudessa niin, että vanhemmat ovat jatkossa enemmän huolissaan siitä, saiko tyttö orgasmin, kuin siitä onko ehkäisyä käytetty? Wink Grin
No   tuo oli kyllä kieltämättä  uglystupid2
Mutta onhan siinä totta toinen puoli, varmaan itsekin olisin eniten huolissani ehkäisyn käytöstä, jos tyttöni aloittaisi seurustelun, vieläpä näin vuonna 2007..Mahtaako siinä tuo asenne koskaan kunnolla muuttua.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 19.01.2007 14:58:38 »

Hassuja nämä jutut! Minä kun olen luullut että todellinen seksuaalinen vapautuminen oli silloin 70-luvulla parhaimmillaan. Tauteja ei vielä pelätty! Ja suojiakin oli. Onko se nyt sitten vapaampaa, kamala kummajainen on tuo AIDS?

Mutta orgasmi! En sellaisesta nuorena tiennyt mitään, äiti tosiaan puhui vain miesten likaisista haluista idiot2 Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #74 : 19.01.2007 15:56:54 »

..........
Mutta orgasmi! En sellaisesta nuorena tiennyt mitään, äiti tosiaan puhui vain miesten likaisista haluista idiot2 Grin
Mulla oli kai vähän erilainen äiti, vaikkakin hän oli minua 40 vuotta vanhempi  Wink Hän kertoi miten onanoida orkku jos rupeaisi miestä silleen mielimään - olen hänen neuvoistaan (muistakin) ollut erittäin kiitollinen  Smiley Eikä hän muistaakseni koskaan puhunut pahalla miesten haluista, vaan ihan realistisesti  :Smiley   
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: