Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Orgasmi  (Luettu 77821 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #75 : 19.01.2007 18:12:15 »

Hihii, jos huumoria tässä kohdin sallitaan, kun tämä seksuaalinen vapautuminen tapahtuu, niin onkohon tulevaisuudessa niin, että vanhemmat ovat jatkossa enemmän huolissaan siitä, saiko tyttö orgasmin, kuin siitä onko ehkäisyä käytetty? Wink Grin
No   tuo oli kyllä kieltämättä  uglystupid2
Mutta onhan siinä totta toinen puoli, varmaan itsekin olisin eniten huolissani ehkäisyn käytöstä, jos tyttöni aloittaisi seurustelun, vieläpä näin vuonna 2007..Mahtaako siinä tuo asenne koskaan kunnolla muuttua.

No tottakai sitä miettii sitäkin ehkäsypuolta, mutta kun ajatellaan, miten seksitaudeista ja raskaudenehkäsystä saa kumminkin tietoa vaikka mistä, niin...

Mutta sitä olisin kyllä kaivannut, että olisin voinut oman äitin tai jonkun muun tutun AIKUISEN naisihmisen kans jutella seksiasioista, myös orgasmista! Silloin ei olis ollut niin "pöljä", kun seksi tuli omalla kohdalla ajankohtaiseksi - ja ennen kaikkea olis uskaltanut vaatia myös pojalta tietynlaisia käytöstapoja... Toivottavasti osaan olla omille tyttärilleni vähän toisenlainen äiti...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Aion
Vieras
« Vastaus #76 : 19.01.2007 19:32:49 »

Huomaatteko miten edelleen
varoitellaan vain koko ajan
kuinka seksistä voi tulla raskaaksi
ja saada tauteja.
Sehän on tietysti tottakin...

Mutta kuinka paljon kerrotaan
kuinka kivaa seksi on
oikeanlaisessa viitekehyksessä
ja oikeanlaisen kumppanin kanssa?

Eikö olisi jo aika
lähestyä näitäkin asioita
myönteisestä näkökulmasta?
 smitten smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #77 : 19.01.2007 19:39:12 »

Huomaatteko miten edelleen
varoitellaan vain koko ajan
kuinka seksistä voi tulla raskaaksi
ja saada tauteja.
Sehän on tietysti tottakin...

Jaa-jaa.. Wink

"Seksi tappaa henkisyyden ja orgasmi vie sinut kauaksi
sielustasi, jumalastasi, korkeimmasta minästäsi jne"  Grin 2funny

"Jos harrastat seksiä,
niin et voi olla henkisesti kehittynyt" 2funny Grin

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #78 : 19.01.2007 19:39:44 »

Toivottavasti osaan olla omille tyttärilleni vähän toisenlainen äiti...

minäkin sain pelottelukasvatuksen seksiin liittyen, siinä on mennyt vuosikymmen että noista jäljistä on päässyt eroon. Enpä siis tiedä, että miten omille lapsilleni joskus puhuisin, kun meillä jopa menkat oli lähestulkoon tabu... sukupolvien kirouksia. No, ei ole ajankohtaista minulle, mutta aloinpa vaan ajatella.

Liittyy tuohon jo mainittuun naiseuden arvostamiseen ja sen piilottamiseen 40-50-luvuilla jolloin vanhempani ovat olleet nuoria.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #79 : 19.01.2007 20:02:02 »

Minun äitini oli hyvin "seksuaalikielteinen", jostain omista syistään, joista minä en tiedä, mutta kaikki miehiin ja seksuaalisuuteen liittyvä oli rumaa ja väkivaltaista hänelle. Rakastelu sana ei ole koskaan kuulunut hänen sanavarastoonsa.
Sinällään jännää, että enin miten se minuun on vaikuttanut, on ehkä joku alitajuinen syyllisyydentunne ollut joskus, kun olen tehnyt omien tuntojeni mukaan.
Jostain syystä kaivoin kaiken mahdollisen tiedon seksuaalisuudesta jo alle kouluikäisenä ja olen hyvin varhain saanut nauttia kehon tuottamasta mielihyvästä ja kaikkeen mikä siihen littyy.
Minusta oli outoa, että muut ekalla luokalla eivät tienneet mitään orgasmista tai muustaakaan vastaavasta...
Ehkä tuo ei ollut ihan tervettä sitten minun osaltani, en tiedä... Shocked
Ehkä se oli kapinaa sitä seksuaalikielteisyyttä vastaan, jotain koin omassa lapsuusympäristössäni... en tiedä...sama se...
Kuitenkin olen varsinaisen seksuaalielämäni aloittanut ihan "raadoillisesti" rippikoulun käytyäni, joten mikään "lapsi-hurjastelija" en siis ollut  Cheesy

Itseasissa olen sitä mieltä, että on turhaa miettiä mitä "viestejä" ehkä jotkut seksuaalikielteiset tahot tai vanhemman ikäluokan ihmiset tai yhteiskunta ja media välittää...
Ei niitä tarvitse kuunnella eikä niihin verrata itseään....ei alentaa eikä ylentää itseään suhteessa niihin.
Ja jos kovin "uhoaa" niitä vasten, voi oma "seksuaalinenkin kehitys" jäädä pelkäksi anarkiaksi ja siinäpä jää sitten oma sielu itkemään vain.  Cry
Kun elää muita kunnioittaen, itseään kunnioittaen ja omalla tavallaan, ei ylettömästi omaa tapaansa esiin tuoden, vaan rauhaisasti, niin niin se "maailma muuttuu".
Näin mie koen...  Smiley

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #80 : 19.01.2007 22:12:16 »

Hienoa kun kerrotte, sieltähän se meidän käsitys rynnii, herkistä ajoista.

Minun täytyy tähän jatkaa, että kun olin 16 vuotta, minulla oli joitakin vanhempia ystäviä. Eräs heistä,'seksuaalinen luonnonlapsi', kertoi minulle yhtenä yönä kaiken tietonsa ja kokemansa seksistä, sen miten hän sen kokee, miten miehet, miten se tapahtuu ja mitä on orgasmi, hyvin todellisena, raavaana ja vakavana, vaikka välillä nauraa hyrisikin. Hän myös kertoi, kuinka erilaisia siinä olemme, kaikella oma aikansa, omat näkemyksensä ja omat läksynsä. Hän oli minun 'viisas' ihmiseni ja olen aina oleva hänelle kiitollinen.

Pojat saivat nämä samaiset hänen opetuksensa minulta kirjoitettuna tekstinä rippilahjaksi. Vähän he takeltelivat, että 'onpas suoraa tekstiä'!  Wink Halusin heidän tietävän myös naisen kokemisnäkökulman seksuaalisen elämään. smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 04.02.2007 14:17:14 »

Mikäli nainen saa samanaikaisesti orgasmin, sillä saavutetaan  varmempi tulos,koska naaras/nainen on silloin "auenneempi", ja "imaisee" siittiöt siihen kilpa-areenalle, jossa heikot sortuvat knuppel2 buck2, ja vain VOITTAJA saapuu maaliin :Smiley. Kahden ihmisen rakkauden hetelmä on siis saatu alulle.. Cheesy

Tiesittekö muuten, että kun nainen saa orgasmin,
niin silloin erittyy ainetta, joka tappaa miespuolisia
siittiöitä ja tuloksena useinmiten on tyttövauva? Wink

Mikä lie tuohonkin on syynä..? idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #82 : 04.02.2007 14:21:44 »

..Mikäli nainen saa samanaikaisesti orgasmin, sillä saavutetaan  varmempi tulos,koska naaras/nainen on silloin "auenneempi", ja "imaisee" siittiöt siihen kilpa-areenalle, jossa heikot sortuvat knuppel2 buck2, ja vain VOITTAJA saapuu maaliin :Smiley. Kahden ihmisen rakkauden hetelmä on siis saatu alulle.. Cheesy

Hei, uusi ahaa-elämys!!! Siis sen siittiön vauhdittamiseksi nainenkin saa orgasmin. Niitä iki-ihania lihaskramppeja! Hyvä syy!
Siis onko sitten niin, että jotta sen pikkuvintiön pitäisi päästä perille, niin mies joka sen nyt sitten (ironiaa,heh, tekee myös kaikkensa että nainen saa sen orgasmin? :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #83 : 04.02.2007 15:50:57 »

Lainaus
siittiöitä ja tuloksena useinmiten on tyttövauva?  Wink
Tuota en USKO  Wink Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #84 : 04.02.2007 16:02:30 »

Lainaus
siittiöitä ja tuloksena useinmiten on tyttövauva?  Wink
Tuota en USKO  Wink Smiley

Näin kuitenkin olen antanut itseäni valistaa. Smiley
Kävikö toisin..?  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #85 : 04.02.2007 16:13:42 »

No silläpä tiedolla vastaankin  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #86 : 04.02.2007 17:06:25 »

Hmm... ööh..
...jäikö siis orgasmi saamatta ja tyttö tuli
vai sait orgasmin ja poika tuli..? :Smiley
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #87 : 04.02.2007 17:21:53 »

Asterix,
tyttösiittiöt elävät kohdussa useamman päivän, kun taas poikasiittiöt kiiruhtavat kilpaa eteenpäin, ja törmäävät tuohon tappavaan eritteeseen nopeammin,kuin tyttösiittiöt.Tytöt tulevat hiljaa perässä, kun tappava erite on jo hävinnyt vaikuttamasta.Siksi tyttöjä syntyy,ei sillä ole väliä,onko saanut orgasmin,vai ei. Grin
Jos ovulaatio on kohdallaan,ja poikasiittiö kaiken vastuksen jälkeen saavuttaa munasolun, pääsee hedelmöittämään pojan nopeutensa ansiosta. Jos ovulaato onkin vasta tuloillaan,eli jonkun päivän päästä...tyttösiittiö on rauhassa odotellut,ja pääsee hedelmöittämään munasolun.
Tää oli noin maatasolla kirjoitettu,ehkä ei näin yksinkertaisesti,vielä on paljon tekijöitä hedelmöittymiseen. Wink
Myös nuo energeettiset jutut...
Mut siis ei ole merkitystä sillä,saako vai ei...siis orgasmia. Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #88 : 04.02.2007 17:27:37 »

Höh! Siinä meni sekin todellisen naisen orgasmin syy. Ihana kuitenkin uskoa, että ihmisen (siis naisen)elämän kuuluu vain olla edes joskus ihanan tuntoista.

Kyllähän minuakin neuvottiin yhdynnän, siis oikeammin miehen orgasmin, jälkeen nostaa käsillä vähän avuksi lanteita ylös selällään ollessa ja sätkiä jalkoja oikein voimilla ja ravistella. Siis jotta se siittiö pääsisi kunnolla vauhtiin ja oikeaan paikkaan. Ja tepsi se!  Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #89 : 04.02.2007 18:05:14 »

Asterix,
tyttösiittiöt elävät kohdussa useamman päivän, kun taas poikasiittiöt kiiruhtavat kilpaa eteenpäin, ja törmäävät tuohon tappavaan eritteeseen nopeammin,kuin tyttösiittiöt.Tytöt tulevat hiljaa perässä, kun tappava erite on jo hävinnyt vaikuttamasta.Siksi tyttöjä syntyy,ei sillä ole väliä,onko saanut orgasmin,vai ei. Grin
Jos ovulaatio on kohdallaan,ja poikasiittiö kaiken vastuksen jälkeen saavuttaa munasolun, pääsee hedelmöittämään pojan nopeutensa ansiosta. Jos ovulaato onkin vasta tuloillaan,eli jonkun päivän päästä...tyttösiittiö on rauhassa odotellut,ja pääsee hedelmöittämään munasolun.
Tää oli noin maatasolla kirjoitettu,ehkä ei näin yksinkertaisesti,vielä on paljon tekijöitä hedelmöittymiseen. Wink
Myös nuo energeettiset jutut...

No joku tommoiseen juttuun se teoria pohjautui,
en minä tiedä..  Grin
Ei minulla ole edes lapsia. Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  

Siirry: