Hei ja kiitos monista vastauksista
Olet kyllä varmasti todella herkkä ja ehkä vähän draamailijakin joskus, sinulla on sen verran paljon rapua ja Leijonaa kartalla ja vielä Jousimies-nousu. Ei mahda olla tylsää.
Totta, elämä harvemmin on ollut tylsää. Mielenkiintoisten ihmissuhteiden lisäksi on ollut paljon haasteita, joista selviämistä ovat varmasti auttaneet nämä "helpot" aspektit, positiivisuus ja usko hyvyyteen. Joskus Jupiterkin on näyttänyt kasvonsa
Ongelmana saattaisi olla tuo neptunuksen ja kuunsolmun neliöt aurinkoon ja muutamat oppositiot ASC:ään ehkä.
Mitä nuo neliöt tarkoittavat? Mitä nuo mainitsemasi oppositiot ovat?
Oletko miettinyt miksi kunnolliset ja mukavat miehet eivät ole saaneet tunteitasi elämään?
Kovastikin, mutta minulle vielä tuntemattomasta syystä tunteeni eivät ole heränneet näiden herrojen kohdalla. Ehkä se on tuo oma herkkyyteni, jota etsin myös toisesta henkilöstä, jotta olisimme jollain lailla samalla taajuudella. Tätä on joskus löytynyt näistä vääristä valinnoista (tai sanottaisiinko opettajistamme elämän varrella
)
Suosittelen lämpimästi veskaria. On vaarallinen ja vastuuton yhtäaikaa. Sitoutuessaan kuitenkin turvallinen ja luotettava, mutta pysyy umpihulluna. Siis kaikki elementit samassa paketissa. Jos pälli kestää jatkuvaa muutosta, niin veskari on oikea mies joka naisen makuun.
Hauskaa, sillä viimeisin oli juuri Vesimies ja ehdin jo ajatella, että tässä se nyt on. Mies, joka on älykäs, herkkä ja selvästi pystyi ymmärtämään minua, samanaikaisesti hänellä oli tietyllä tapaa jalat maassa ja monella tapaa turvallisen oloinen. Mutta se alkoholin synnyttämä umpihulluus oli turhan yleistä ja pinnalle tulleet skitsoilut turhan vakavia laadultaan...kovin äkkiä ymmärsin, että tämä(kään) ei tulisi toimimaan.
Ja nyt sitä herkkänä tyttönä nuollaan haavoja ja yritetään saada tunnemaailma ja omakuva kohdalleen että vielä joskus tulevaisuudessa uskaltaisi ja jaksaisi rakkaudella ja sydämellä lähteä uuteen yritykseen. Tyyli "heti seuraavaa putkeen" ei ole koskaan ollut minun juttuni.
Jos oletkin väärä nainen oikeanlaisille miehille asianhan voi ilmaista vaikkapa niin sinussa elää pelastaja hahmo alitajuisesti tai yksinkertaisesti haluat haastetta elämääsi ja luovut kun näet/koet asian turhankin työlääksi
Jep, tätä pelastajan
roolia kokeiltu monesti -ja aina huonolla menestyksellä. Vähintään yhtä monesti olen yrittänyt muuttaa toista
. Nykyisin yritän keskittyä vain itseni muuttamiseen ja se se vasta työlästä onkin
Mitähän tuo Rapu-Kuun ja Marsin yhtymä aiheuttaisi? Äärimmäistä tunteellisuutta, joka voi hetkessä muuttua aggressiivisuudeksi, mikäli joku pääsi sörkkimään herkkiä paikkojasi. Koska kumpainenkin planeetta sijaitsee huoneessa 7, juuri pari- ja ystävyyssuhteet olisivat räjähdyslinjalla.
Osut varmasti lähelle totuutta, sillä kuten jo mainitsin, että nämä "ongelmat" ovat vain erittäin läheisissä ihmissuhteissa eli niiden kanssa, joihin minulla on vahva tunneside. Erityisesti miessuhteet ja äitini (joka rakastaa sörkkiä herkkiä paikkojani...tämän kanssa olen saanut tehdä paaaljon töitä...ja matkalla ollaan vielä). Myönnän olevani herkkänahkainen läheisten ihmisten kritiikille. Naapurin tädin tms. sanomisilla ei ole mitään merkitystä mutta rakkaan ihmisen kritiiki saa minut tuntemaan itseni huonoksi vaikka kritiikki olisikin alunperin rakentavassa mielessä esitetty...torjunta (tai se minkä koen torjunnaksi) on ollut myös vaikea kestää. Mielenkiinnosta kysyisin, että näkyykö tuo äitisuhteeni luonne kartallani?
Seksuaalisuus ja pakottavat suhteet ovat joka tapauksessa tapetilla, koskapa Aurinko, Pluto ja Uranus sijaitsevat huoneessa 8.Ja kun Kuun alasolmu on Skorpionissa yhtymässä Neptunukseen, on todennäköistä, että vetää puoleensa luonnevikaisia (psykopaatteja), rikollisia, alkoholisteja ja kaiken maailman addikteja, mutta toisaalta myös äärimmäisen henkisiä ja intuitiivisia ihmisiä. Luultavasti olet jopa itse sellainen kartan vetisyydestä päätellen.
Aivan nappiin, ja näitä tapauksia on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi (siis muutenkin kuin parisuhteissa)joskus olemme ystäväni kanssa ihmetelleet, että mistä näitä erikoisia ihmisiä riittääkiin elämääni ja kuinka ne oikein löytävät minut...ja joskus tulee ajatelleeksi, että huh-huh, miten voi olla niin, että muut ovat niin omituisia ja että voinko minä olla ainoa järkevä vai kuvittelenko vain niin
Mutta onneksi elämässäni on myös tasapainoisia ja maalaisjärkisiä ihmisiä, joiden palaute on joskus tarpeen. Ja kuten mainitsit, elämässäni on myös paljon henkisiä ja kaunissieluisia hyviä ihmisiä, joista olen kovin kiitollinen. Olen itse myös intuitiivinen ja jossain mielessä mediaalinenkin, tässä arjen kiireessä tahtoo vain turhan usein unohtua nämä asiat.
Minulle tulee kartasta mieleen äärimmäisen optimistinen ja ihmisten hyvyyteen luottava persoona, jota elämä sitten vähemmän ystävällisesti opettaa realismiin.
Näin se varmaan on. Herkkä optimisti saa usein neniinsä
ja sieltä se realismi pikkuhiljaa kasvaa
Mutta tapahtui mitä tahansa tunnen, että Jupiter suojelee kyynisyydeltä ja katkeroitumiselta? Koen myös Auringon sijainnin antavan paljon sellaista syvää luotaavaa voimaa, joka auttaa selviämään tilanteesta kuin tilanteesta?