No kyllä!
Mutta hienoahan on, että itse tiedostat tämän ominaisuutesi ja haluat käyttää sitä hyvään. Sinulle on annettu vahvat työkalut tässä elämässä.
Hyvään ilman muuta!
Mikä ihana tunne kun saa toisen hymyilemään, kyyneltenkin läpi. Ja autan toisia mielelläni, otan sen ikäänkuin projektina. Keskustellaan tämän hetkisestä tilanteesta (yritetään mahdollisimman vähän vatvoa sitä miten ongelmiin jouduttiin, sitä voi jatkaa myöhemmin!) ja laaditaan toimintasuunnitelma. Vakuutetaan toinen siitä, että asiat järjestyvät, sillä järjestyväthän ne!
Pluto tuntuu ylipäätään toimivan niin, että se auttaa tietämään tarkkaan mitä haluaa ja mitä ei. Toiset ihmiset voivat tietysti helposti ymmärtää tämän melkoisena jyrkkyytenä tai mustavalkoisuutena, joten varmasti ihmissuhteissa auttaa, jos saa toisen osapuolen ymmärtämään ja hyväksymään, että kyseessä voi olla myös luonteenpiirre eikä kiusanteko.
Oikeassa olet! Ja itse olen aina se, joka on jyrkkiin mielipiteisiin vaatimassa perusteluita. Se on hankalaa silloin kun päätöksen on tehnyt intuitioon luottaen.
Varmasti sinulla myös tuo askendentin merkki eli Vaaka pehmentää hiukan plutomaisuutta.
Kyllä varmaan... Niinkuin toisessa ketjussa mainitsinkin niin ainakin se näkyy ulkoisessa olemuksessa. Lempivärini on valkoinen ja pidän luonnonläheisistä väreistä/sävyistä. Osaan useimmiten käyttäytyä korrektisti, tilanteen vaatimalla tavalla. En lauo jyrkkiä mielipiteitäni huomionhakuisesti jne. Kiitos Ajatus ajatuksistasi!