Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paha olo maadoituksesta  (Luettu 6103 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« : 11.01.2007 19:26:57 »

Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa maadoitusta ja sain aivan uskomattoman huonon olon  Shocked.
Kuin  matkapahoinvointia ja hirveetä huimausta, pelkäsin tippuvani jopa tuolilta.
Sama juttu illalla ja tänään  Undecided

Kurssin vetäjä (alko siis eilen) sanoi että tuo olisi ihan normaalia, mutta pakollakin mietin että teinkö jotain väärin ja onko odotettavissa että pahoinvointi tulee aina jatkumaan  crazy2?

Voisko sitä pyörrytystä edes jotenkin "vähentää"? Esim voiko maadoituksen tehdä makuulla, niin en ainakaan tippuis?

Auttaisitteko te viisaammat ja kokeneemmat?  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2007 19:57:21 »

Pitäisikö minun edes sanoa mitään, kun kursseilla en ole käynyt ja maadoitus oppikirjatkin on lukematta  Smiley

Mielestäni kuulostaa siltä että käytät liikaa voimaa maadoittamiseen. Tahtosi olla maassa on ylimitoitettu.

Ajattelen ihan samalla lailla kun joku avaa uusia chakroja vahvasti/voimakkaasti tahtomalla, että ne avaututuisivat. Itse ajattelen lyhykäisyydessään niin että chakra avautukoon jos se on minun parhaakseni. Kiitos  Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2007 21:19:52 »

Minä makaan usein selälläni ja kuvittelen jaloistani kasvavan juuret maahan (josain kumman syystä ajattelen tammen juuria Shocked=)Olo on miellyttävä ja jalkapohjia kihelmöi. Täytyy tietenkin muistaa, että yhtä ainoaa oikeaa maadoittumistapaa ei ole, vaan kannattaa kokeilla muitakin tapoja.

Itse koen sydänkeskuksesta maan keskuskristalliin maadoittumisen hieman epämiellyttävämmäksi kuin "juuret".

Onkohan vielä muitakin tapoja, edellä mainitut ovat ainoat, jotka minä tunnen? Miten sinä eppana maadoitit itsesi?

smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Aion
Vieras
« Vastaus #3 : 11.01.2007 22:30:22 »

Jos jalkapohjachakrat
ja muut alakehon chakrat ovat kovin tukkoisia
ja kruunuchakra pyörii liian kovilla kierroksilla
suhteessa niihin,
tulee ja on huono olo ja huimaus. Sad

Oliko tuo kurssi joku reikikurssi tms. joka
on aktivoinut vähän liikaa ylempiä chakroja
sinun tapauksessasi?
(ei vaarallista, mutta epämukavaa kyllä).

Ota suolakylpyjä jaloille
ja mene kunnon hikilenkille useamman kerran viikossa.

Parasta olisi jos pääsisit energiahoitoon
joka tasapainottaisi chakrojesi toimintaa.
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 11.01.2007 23:09:36 »

aika jännä... minä aina tulen selväjärkiseksi maadoittamalla. hmmm... lieneekö tuo kurssi nyt sitten sinulle sopiva? Minä olisin varovainen jos tulee paha olo jossakin.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 11.01.2007 23:36:16 »

Eppana, minä näkisin tuon johtuvan siitä, että olet jo aivan kylliksi maadoitettu. Eli kun vielä itse "tehostat" tuota maadoitustasi, tulee tuon kaltaisia oireita. Toisin sanoen "yliannostus" tai "krapula"  Grin liiasta maadoituksesta  2funny. Kuuntele sisintäsi ja tee vain sitä mikä tuntuu hyvältä ja oikealta itsellesi. Ei ole mitään ehdottomia ohjeita ja oppikirjoja joita olisi pakko noudattaa ja jonka mukaan edetä. Kullakin omanlaisensa tavat, järjestys ja etenemistapa. Mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle...
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**

Rakkaus on suurin!

Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2007 06:13:03 »

Minun kohdallani toimii helpoiten sanoa: maadoitus.
Helppo tapa. Vain ajatella ja sanoa yksi sana.
Smiley
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Avuerdayes
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2007 11:16:35 »

Heippa Eppana!

Kannattaisi varmaankin ihan kahden kesken keskustella opettajan kanssa asiasta. Häneltä voisit saada juuri sinulle sopivia neuvoja miten toimia tälläisissa tapauksissa.

Itse koen joskus liiankin herkästi ympäristössäni olevat energiat enkä aina osaa erotella niiden lähdettä. Erottelukyvyn kasvaessa oppii suhtautumaan ympäristöönsä eritavoin ja löytää helpommin huonovointisuutensa syyn. Aina se syy ei ole itsessä.

Tänä päivänä puhutaan paljon suojauksista ja niiden tarpeellisuudesta. Minulle henkilökohtaisesti on ollut erittäin tärkeää ja opettavaista opetella suojaus ja sitä kautta erottelukykyä. Herkkyys on haitta jos sitä ei tunnista ja osaa käyttää oikein. Ainakin minulle. Mutta minä kun olen nousuneppari skorpparissa, niin...........

Hyviä jatkoja sinulle toivotellen
Avuerdayes
tallennettu

au kauris ac skorppari kuu vesimies
lohikäärme
sininen rytminen yö kin 123
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8 : 12.01.2007 15:19:15 »

Minä makaan usein selälläni ja kuvittelen jaloistani kasvavan juuret maahan (josain kumman syystä ajattelen tammen juuria Shocked
Shocked Teen just samoin kun sinä mutta miun juuret on kuusenjuuren kaltaiset  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: