Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokeneemmat auttakaa karttani kanssa  (Luettu 3255 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 11.01.2007 23:31:14 »

Eli en hyvänen aika sentään nyt millään itse ymmärrä, löytyykö kartaltani jotakin erikoisia kuvioita, tai tosi vaikeita juttuja.. Neliöitä on muutama ja kolmioita kans, mutta  aspect_opp useita.. Aiheuttavatko ne mahdollisesti minulle hankaluuksia jossakin vaiheessa? Ajoittain en ymmärrä itseäni lainkaan, vai onko sekin liioittelua.. Tuntuu että etenkin ihmissuhteissa, tai ihastumis- ja rakastumistilanteissa kaikki on minulle sisäistä kamppailua.. joten mitä tästä nyt ajatella?  Sad

Ihan nämä perusmerkitykset eri planeetoille jokseenkin ymmärrän, mutta miten tosiaan nämä aspektit niiden välillä? Näkyykö kaameaa vai ihan ookoota?  Shocked

Olen niin kiitollinen, jos joku kokeneempi ja taitavampi ihan pikkuisen vaikka vilkaisisi, että miltä se noin yleisilmeeltään näyttää?

 smitten Smiley smitten
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2007 15:58:32 »

Eikö ketään...  Cry

Ihan vaan pääpiirteittäiset huomiot olisivat hienoja saada..

Huoh
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 12.01.2007 16:10:37 »

tuota karttaa on hirveän vaikea lukea.  Tongue
jos vaikka laittaisit siihen astro.comin kartan?
tai, eihän sillä ole väliä.  Smiley

ainakin kiinnitin heti huomioni siihen, että kuu ja mars ovat yhtymässä skorpparissa. sinulla taitaa olla vahvoja ja omistavia tunteita?
ja pluto on kakkoshuoneessa, joten rahan kanssa voi olla pakkomielteitä ja jyrkkiä nousuja sekä laskuja?
sekä nuo  aurinkovenusmerkurius   kaksoset keskitaivaalla. seuraihminen olet.

ihan lyhyesti näin.
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.2007 16:19:36 »

Ihanaa, kiitos vastauksesta!!!  smitten  Smiley  Cheesy  smitten

Juu olen kyllä seuraihminen, mutta yksinkin vietän paljon aikaa, oikeastaan enenemissä määrin.. Tunteet ovat voimakkaita, kyllä, mutta hirveästi epäilen niitä välillä..  Sad Ja ketään ihmistä ei voi omistaa, vapautta yritän muillekin tarjota, koska itsekään en pidä holhoamisesta tai yrittää "omia" minut.. tai päättää puolestani.. Ja toisaalta haluaisin toimivan parisuhteen, avoimen ja läheisen..

Nuo  aspect_opp ja  aspect_squ minua siellä huolestuttaa, että mitä ne tarkoittaa?

Ja pahoittelen jos on huono kartta..  Sad Se on tällä sivustolla tehty, en minä oo muualla edes karttaa tehnyt..
tallennettu
Bluerock
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2007 16:25:57 »

Lainaus
ja pluto on kakkoshuoneessa, joten rahan kanssa voi olla pakkomielteitä ja jyrkkiä nousuja sekä laskuja?

Tämä on aika jännä, en ole juurikaan kiinnittänyt tähän asiaan huomiota, mutta todella, toivoisin, että rahaa olisi paljon, mutta se kai on aika yleinen toive..? Enkä todellakaan pidä sitä tärkeimpänä asiana elämässä! Mutta sillä voisi turvata oman elämänsä, ja rakkaimmallekin antaa lahjoja ja mukavaa  Smiley Niin tekisin.

Eli, itse en ehkä ihan pakkomielteenä pitäisi, mutta se aiheuttaa päänvaivaa kyllä.. Ja vanhempani ovat vielä enemmän pihejä!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: